فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

معاون کل سازمان توسعه تجارت: تخلفی در واردات خودرو رخ نداده است

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی معاون کل سازمان توسعه تجارت گفت: تخلفی در واردات خودروهای با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی رخ نداده است.

معاون کل سازمان توسعه تجارت: تخلفی در واردات خودرو رخ نداده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصرخودرو کیومرث فتح‌الله کرمانشاهی آن زمان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اجازه ترخیص خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی‌سی در سال جاری گفت: دولت دهم در ابتدای سال جاری اجازه ثبت سفارش واردات خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی‌سی را به صورت محدود صادر کرد که این مهلت در انتهای فروردین به پایان رسید.
    وی با اشاره به اینکه ثبت سفارش واردات کالاهای اولویت 10 همچنان متوقف است، گفت: اخیرا مهلت ثبت سفارش واردات کالا به منظور تسهیل در تجارت خارجی کشور به شش ماه افزایش یافت که این مهلت تنها مربوط به اولویت‌های یک تا 9 می‌شود. وی تاکید کرد: به هیچ‌وجه از محل تمدید مهلت ثبت سفارش واردات، خودرو وارد کشور نشده است.

    http://www.asrekhodro.com/News/34900

    لزوم تغییر اعضای شورای رقابت
    6 سال پیش در چنین روزی بهرامی معاون بازرگانی دولت اصلاحات گفت: اما آنچه در حال حاضر حایز اهمیت است این است که باید ترکیب اعضای شورای رقابت هر چه سریع تر تغییر کند و نمایندگانی از بخش خصوصی برای رقابتی شدن اقتصاد، حمایت از بخش خصوصی و توسعه شبه دولتی‌ها شکل گیرد.

    http://www.asrekhodro.com/News/34892

    فوتبالی ها در بازار خودرو مجوز واردات می فروختند
    6 سال پیش در چنین روزی بازیکنان و رئیس فدراسیون در بازار فروش خودرو به دنبال فروش مجوز های واردات خودروهای تا سقف 400 هزار دلاری شان بودند. خودروهایی که رقم تخمین زده سود خالص شان از سوی واردکنندگان خودرو چیزی حدود 400 میلیون تومان تخمین زده می شد اما ملی پوشان می گفتند به دلیل تعرفه های گمرکی به سختی می توانند این مجوز ها را بیش از 150 میلیون تومان بفروشند.

    http://www.asrekhodro.com/News/34902

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط