فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

یکه زارع به دنبال ادغام

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی اولین جلسه مدیران عامل دو شرکت خودرو سازی بزرگ کشور، ایران خودرو و سایپا با هدف همکاری مشترک این دو شرکت برگزار شد.

یکه زارع به دنبال ادغام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ،  در جلسه مذکور همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی پلتفرم و تولید قطعات خودرو از ضروریات تکامل خودروسازی ایران عنوان شد و دو شرکت ایران خودرو و سایپا خواستار آن شدند تا در کنار رقابت در بازار داخلی، در سطح بین‌المللی ارتباطی دوستانه و رفاقتی جهت صدور برندهای خود در بازارهای جهانی داشته باشند.

    http://www.asrekhodro.com/News/35327

    اعلام سناریو سهمیه بندی  بنزین برخی خودروها
    6 سال پیش در چنین روزی نادر فریدونی عضو کمیسیون انرژی مجلس وقت باید سهیه بندی‌ها به گونه ای باشد که سهمیه بنزین افرادی که به سوخت نیاز واقعی دارند افزایش یابد و افرادی که به دنبال سوداگری هستند از گردونه دریافت بنزین سهمیه ای حذف شوند.

    http://www.asrekhodro.com/News/35326

    اعلام لزوم راه اندازی مرکز تست استاندارد خودرو
    6 سال پیش در چنین روزی احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه متاسفانه حتی یک مرکز تست خودرو در کشور وجود ندارد، گفت: چه ما و چه سازمان استاندارد اگر بخواهیم خودرویی را به لحاظ ایمنی تست کنیم باید آن را به خارج از کشور بفرستیم که لازم است هرچه سریع‌تر با اختصاص بودجه لازم یک مرکز تست استاندارد خودرو در کشور راه‌اندازی شود.

    http://www.asrekhodro.com/News/35317

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط