فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۶۱ میلیون تردد در استان سمنان ثبت شد

سهم ۲۱ درصدی خودروهای سنگین

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست امسال ۶۱ میلیون و ۴۸۹ هزار تردد در محورهای استان ثبت شد، گفت: سهم خودروهای سنگین از این حجم تردد ۲۱ درصد است.

۶۱ میلیون تردد در استان سمنان ثبت شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار روح‌الامین قاسمی ظهر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست امسال 61 میلیون و 489 هزار تردد در استان سمنان به ثبت رسید، ابراز داشت: با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات تابستانی قرار داریم انتظار می‌رود که این حجم تردد افزایش یابد.

    وی بابیان اینکه جاده‌های استان سمنان توسط 56 دوربین نظارتی کنترل و پایش می‌شود، افزود: این دوربین‌ها علاوه بر ثبت عبور و مرور به کاهش تلفات رانندگی نیز کمک می‌کند و از سوی دیگر با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در شهریورماه در کاهش سرعت خودروها نیز مؤثر است.

    فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه عبور خودروهای سنگین از محورهای استان سهم 21 درصدی را به خود اختصاص می‌دهد، ابراز داشت: در ایام عاشورا و تاسوعا که مصادف با آخرین روز تعطیلات خواهد بود منع آمدوشد و آخرین وضعیت راه‌ها برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

    قاسمی بابیان اینکه طی پنج‌ماهه نخست امسال تصادفات منجر به فوت 6.23 درصد در استان سمنان کاهش داشت، تصریح کرد: خستگی و خواب‌آلودگی راننده بیشترین حجم تصادفات فوتی را در استان به خود اختصاص داده است درصورتی‌که با اندکی استراحت و هوشیاری به‌موقع از وقوع بسیاری از این حوادث تلخ پیشگیری خواهد شد.

    وی افزود: انتظار می‌رود رانندگان در این ایام شلوغی تردد در جاده‌ها احتیاط بیشتری داشته باشند و ضمن رعایت سرعت لازم  فاصله طولی را با خودرو جلو خود رعایت کنند و به‌هیچ‌عنوان بدون علائم هشداردهنده در حاشیه راه‌ها توقف نکنند استراحت خود را تنها در پارکینگ‌ها و زائرسراها انجام دهند.

    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط