فونیکسریمکسبهتام

انتقاد رئیس اتحادیه نمایشگاه داران از خریداران عمده خودرو

عصر خودرو- رییس اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه ها و فروشندگان خودروی تهران گفت: نباید اجازه داد برخی به راحتی به صورت عمده خودرو خریداری کنند.

انتقاد رئیس اتحادیه نمایشگاه داران از خریداران عمده خودرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سعید موتمنی در جلسه بررسی افزایش قیمت خودرو که با حضور معاون استاندار تهران و مسئولان تعزیرات استان تهران برگزار شد ، افزود: وقتی دست خودروساز را باز می گذاریم ، هر بلایی سر مردم می آورد.
    وی گفت: باید در برخی مصاحبه ها هم دقت شود و چندی پیش مصاحبه ای در خبرگزاری ها پخش شد مبنی براینکه خردادماه خودرو گران می شود و همین مصاحبه ها باعث می شود اگر نمایشگاهی دو خودرو هم داشته باشد نفروشد و این روند موجب آشفتگی بازار می شود.
    موتمنی افزود: خودروی 2008 از 135 میلیون تومان در سه روز به 235 میلیون تومان رسید و خودروی هایما را کسی نمی خرید و شرکت اقساطی می فروخت اما اکنون 150 میلیون تومان شده است.
    وی گفت: این گرانی ها را کسانی ایجاد می کنند که خرید عمده می کنند و چرا اجازه می دهند نمایندگی ها با 27 درصد سود به کار فروش بپردازند؟ کسی که این سود را می دهد یا خودرو را مجبور است دیر تحویل دهد یا از کیفیت خودرو مجبور است ، بکاهد.
    موتمنی افزود : شرایط بازار آرام بود چرا دست واردکنندگان متفرقه را کوتاه کردیم ؟ چرا ثبت سفارش را یک شبه بدون کارشناسی بستیم؟ وقتی نیاز روزانه بازار را می بندیم چطور می توانیم انتظار داشته باشیم مشکلات ایجاد نشود؟

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط