فونیکسریمکسبهتام

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران (۳۹)

اولین حضور برند قطعه سازی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران؛ گارانتی ویژه محصولات با نشان "آتین پارت"

عصر خودرو- شرکت آتین پارت به عنوان زیر مجموعه جدید گروه صنعتی ماموت در حوزه تولید قطعات به تازگی فعالیت خود را در حوزه تولید سه محصول روانکار، لنت و فیلتر آغاز کردها است. اولین حضور رسمی این برند در نمایشگاه خودروتهران اتفاق افتاد. مسعود امینی معاون فروش و بازاریابی آتین پارت در گفت و گو با خبرنگار خودرو امروز در خصوص اراده خدمات و گارنتی ویژه محصولات این شرکت توضیحاتی را ارائه داد.

اولین حضور برند قطعه سازی ماموت در نمایشگاه خودرو تهران؛ گارانتی ویژه محصولات با نشان "آتین پارت"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»؛ شرکت آتین پارت در سه گروه قطعات خودروهای سواری، تجاری و روانکارها فعالیت می کند. در حوزه خودروهای سواری این شرکت تامین کننده قطعات محصولات هیوندای و کیا به صورت genuine است.در حوزه خودروهای تجاری تامین قطعات مورد نیاز خودروهای ولوو، اسکانیا و رونو را بر عهده دارد و در حوزه روانکارها نیز انواع روغنهای موتوری بنزینی و دیزلی، روغن های گیربکس و انواع گیربی های صنعتی را عرضه می کند.

    مدیر فروش و بازاریابی شرکت آتین پارت در پاسخ به سوالی در مورد مزیت رقابتی این محصولات گفت: مزیت محصولات ما در کیفیت و ارائه گارانتی است. امینی در خصوص ارادئه گارانتی ویژه به محصولات آتین پارت توضیح داد: بر روی سه دسته از محصولات این شرکت یعنی لنت، فیلتر و روانکار QR Code تعبیه شده است که مشتریان بعد از خرید می توانند با اسکن کردن این کد در تلفن هماره خود وارد بخش گارانتی سایت آتین پارت شوند و با ارائه فاکتور خریدشان، گارانتی محصول خریداری شده را فعال کنند. وی اضافه کرد: این سه گروه از محصول توسط هیچ یک از شرکت های رقیب تحت پوشش گارانتی قرار نمی گیرد و آتین پارت تنها شرکتی است که بر روی این محصولات گارانتی ارائه می دهد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط