فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۹)

جدیدترین ون باری و مسافری کشور در نمایشگاه خودرو تهران

آتین خودرو دیزل دست پر به میدان آمد

عصر خودرو- آتین خودرو دیزل با هدف ایجاد انقلابی در حوزه خودروهای تجاری سبک در ایران تاسیس شده است و درصدد است تا با ارائه محصولات متنوع در حوزه وسایل نقلیه تجاری سبک و ون، مسیرهای تازه‌ای در مقابل صاحبین کسب‌کار و کسانی که سبک زندگی و کسب و کار ماجراجویانه‌ای را دنبال می‌کنند قرار دهد.

جدیدترین ون باری و مسافری کشور در نمایشگاه خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آتین خودرو برای تحقق ماموریت خود و پاسخ دادن به طیف‌های مختلف تقاضا و نیاز در بازار، خودروی ون آتین را در دو مدل مسافری p-230 و باری (کارگو) c-230  به بازار عرضه کرده است؛ ویژگی‌های فنی این خودرو، آن را به گزینه‌ای قابل انعطاف برای بکارگیری برای اهداف متنوع و قابل استفاده در کسب و کار‌های مختلف تبدیل کرده است.

    موتور M9T-600 ون‌های آتین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آنهاست.  این موتور به عنوان آخرین محصول نسل چهارم پلت فرم M9، یک موتور دیزلی پیشرفته است که به طور مشترک توسط *رنو و نیسان* برای عرضه در بازارهای جهانی طراحی و تولید شده و طی یک پروسه سه ساله تحقیقاتی فشرده، توسعه پیدا کرده‌ست و در حال حاضر در بیشتر از  *4.5 میلیون خودرو* در سراسر جهان به کار گرفته شده است. 

     

    این موتور 2.3 لیتری توربو دیزل با قدرت 140 اسب بخار در 3200 دور در دقیقه و گشتاور 370 نیوتن متر در 1400 تا 2400 دور در دقیقه، انتقال یکپارچه نیرو به چرخ های جلو را از طریق گیربکس دستی 1+6 هماهنگ می‌کند.

    به منظور رعایت کامل استانداردهای جهانی اتحاد رنو و نیسان، در مسیر توسعه و آماده‌سازی این موتور در مجموع 500,000  کیلومتر و 15,000 ساعت *تست استقامت RNDS* بر روی آن صورت گرفته است. سطح آلایندگی موتور دیزلی M9T-600 به استاندارد Euro6  می رسد و این قابلیت را دارد که به استانداردهای آلایندگی مصرف سوخت Euro VII و Stage IV  نیز ارتقا یابد.

    در کنار موتور، ابعاد ون آتین، آن را به گزینه‌ای کاربردی و قابل شخصی‌سازی تبدیل کرده است. سقف بلند، بدنه مستحکم، و طراحی بهینه فضای داخلی باعث شده است تا ون آتین چه در نسخه‌ی باری و چه در مسافری، گزینه‌ای محبوب برای طیفی از کاربری‌های مرسوم تا خلاقانه باشد نظیر:  از تجهیز به عنوان ون‌های بخچال‌دار در حمل و نقل زنجیره سرما گرفته تا تجهیز به عنوان کمپر و رستوران‌ها و کافه‌های سیار.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط