فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۷)

سروش دیزل با رنو-سامسونگ به نمایشگاه تهران می آید

عصر خودرو- شرکت سروش دیزل مبنا که با ون و کامیونت‌های هیوندایی پیش تر در بازار شناخته شده بود دراقدامی جدید با ورود به بازار خودرو های سواری از دو محصول جدید خود در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی خواهد کرد.

سروش دیزل با رنو-سامسونگ به نمایشگاه تهران می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رنو سامسونگ QM6 یا همان (رنو کولئوس) و رنو سامسونگ XM3 (رنو آرکانا) دو محصول جدید بازار خودرو کشور است که توسط سروش دیزل مبنا طی روز های آینده در نمایشگاه خودرو تهران از آنها رونمایی خواهد شد. این محصولات قرار است درآینده نزدیک درکشور تولید شود.

     

    از مشخصات فنی رنو QM6می‌توان به یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ 4 سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو6 که 150اسب بخار قدرت و 255 نیوتون متر گشتاور را با کمک یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل میکند اشاره کرد.

     

    همچنین رنو XM3 با دو پیشرانه بنزینی تولید شده که یکی از آنها 1.3 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و دیگری از نوع 1.6 لیتری تنفس طبیعی است. نسخه عرضه شده توسط سروش دیزل که قرار است در نمایشگاه اتواکسپو رونمایی شود موتور1.6 تنفس طبیعی است که حدود 142 اسب‌بخارقدرت به همراه 200 نیوتن‌مترگشتاور را با کمک گیربکس CVT به چرخ جلو منتقل می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط