فونیکسریمکسبهتام

آرین موتور با قیمتی قطعی عرضه می کند :

فروش نقدی میتسوبیشی لنسر با تحویل ۳۰روزه

عصر خودرو- شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی ژاپن در ایران میتسوبیشی لنسر را با قیمت قطعی ۲۱۰ میلیون تومان و با موعد تحویل ۳۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌کند.

فروش نقدی میتسوبیشی لنسر با تحویل ۳۰روزه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، میتسوبیشی لنسر سدان شهری ژاپنی است که از پیشرانه 1.8 لیتری با حداکثر توان 140 اسب بخار بهره می برد و ضمن بهره گیری از گیربکس اتوماتیک CVT امکان تعویض دنده به صورت 6سرعته دستی از طریق پدل شیفتر های پشت فرمان را نیز فراهم می‌کند. این سدان 1.3 تنی میتسوبیشی با طول حدود 4.6 متر در حالی با قیمت قطعی 210 میلیون تومان به بازار عرضه می شود که همه رقبایش تنها در بازار آزاد با قیمت های سلیقه ای و فراتر از واقعیت عرضه می شوند و از این جهت گزینه قابل توجهی برای خرید در شرایط فعلی بازار است.
    این سدان ژاپنی در بخش ایمنی به تکنولوژی های کنترل الکترونیکی پایداری ASC ، کنترل کشش TCL ، ترمز کمکی BA و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD مجهز شده است و از 7 کیسه هوا نیز بهره می برد.
    امکاناتی نظیر کروز کنترل ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، سانروف، چراغ های مجهز به سیستم گردش با فرمان AFS ، سیستم صوتی با 6بلندگو مجهز به بلوتوث ، گرم کن و سیستم تهویه صندلی ، رینگ 18 اینچی آلومینیومی و ... آن را به خودرویی ایده آل برای استفاده خانواده ها تبدیل کرده است.
    علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانند به این لینک  مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط