فونیکسریمکسبهتام

رئیس خدمات پس از فروش آرین موتور پویا :

طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد

عصر خودرو- شرکت آرین موتور پویا، نماینده محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی با تخفیف و جوایز ویژه را از ۱۳مهرماه آغاز کرده است و این طرح تا ۲۶مهرماه ادامه خواهد داشت. در همین زمینه و برای اطلاع از جزئیات این طرح، گفت و گویی با وحید شیران؛ رییس خدمات پس از فروش آرین موتور پویا داشته ایم که مشروح آن را در ادامه خواهید خواند.

طرح ویژه بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در طرح ویژه سرویس پاییزی خودرو های میتسوبیشی 22 نماینده در 16 استان کشور آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند. شیران ضمن اعلام این آمار گفت: تمامی نمایندگی های رسمی آرین موتور در سراسر کشور در طول برگزاری این طرح از 16 تا 26 مهرماه اماده ارائه خدمات با تخفیف های ویژه به متقاضیان هستند.
    شیران در زمینه تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه ارائه شده در طرح بازدید پاییزی خودروهای میتسوبیشی به خبرنگار «عصرخودرو» گفت : در این طرح 20 درصد تخفیف قطعات مصرفی (فیلتر روغن، فیلتر هواکش و فیلتر تهویه مطبوع)، 20 درصد تخفیف روغن موتور کاسترول و 10 درصد تخفیف اجرت سرویس های دوره ای به متقاضیان ارائه می شود. وی همچنین افزود: متقاضیان برخی قطعات منتخب و آپشن های خودروهای میتسوبیشی نیز می توانند تا 60 درصد تخفیف این قطعات را در طرح بازدید پاییزی دریافت کنند.
    رییس خدمات پس از فروش آرین موتور در ادامه از برنامه ویژه آرین موتور برای تقدیر از شرکت کنندگان در این طرح خبر داد و گفت : در راستای تقدیر از مشارکت کنندگان در طرح بازدید پاییزی، افرادی که سرویس را دریافت و سپس در نظرسنجی شرکت آرین موتور پویا شرکت کنند، به مرحله قرعه کشی 7 سکه طلا ( 5 ربع سکه طلا و دو نیم سکه) وارد خواهند شد. مراسم قرعه کشی برگزیدگان این طرح در روز 23 آبان ماه همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهد شد.
    برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت آرین موتور مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط