فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ (۳۶)

موسوی، مدیرعامل یزدان خودرو تاکید کرد: تمرکز برحضور مستمر در بازارهای بین المللی با شرکت در اتومکانیکا

عصر خودرو- یزدان خودرو تولیدکننده قطعات جلوبندی با برند S۴T است و دو بار سابقه حضور در اتومکانیکای دوبی را دارد.

موسوی، مدیرعامل یزدان خودرو تاکید کرد: تمرکز برحضور مستمر در بازارهای بین المللی با شرکت در اتومکانیکا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیرعامل یزدان خودرو در حاشیه اتومکانیکای دوبی 2018 گفت: یزدان خودرو که در بخش تولید انواع قطعات جلوبندی خودرو سبک ایرانی فعالیت دارد و در بخشی از کشورهای منطقه خاورمیانه بازار خوبی دارد، تا کنون در 5 نمایشگاه بین المللی شرکت کرده است .
    وی افزود: ما سال 2017 برای اولین بار در اتومکانیکای دوبی شرکت کردیم. این حضور در قالب انجمن قطعه سازان تبریز بود. سال 2018 نیز به همین ترتیب بوده و شروع این نمایشگاه به ما نشان داد استعداد خوبی برای معرفی محصولات ایرانی در بازار منطقه دارد.اتومکانیکا در 17 شهر دنیا برگزار می شود و اتومکانیکای دوبی در منطقه در میان نمایشگاه های مشابه جایگاه ویژه ای دارد. و ما در نظر داریم این شرکت در اتومکانیکا مستمر باشد.
    موسوی گفت: استقبال شرکت های ایرانی از اتومکانیکای دوبی بسیار کم است و شرکت های SME شرایط سختی برای حضور در نمایشگاه های بین المللی دارند. ما برای حضور در این نمایشگاه ها باید انرژی زیادی صرف کنیم و در مقام مقایسه می توانم بگویم پاویون کشورهای حاضر را در نظر بگیرید. به طور مثال انجمن OIB ترکیه تمام کار غرفه گذاران را انجام داده است و شرکت ها فقط موظفند محصولات قابل نمایش خود را بیاورند و کار برایشان بسیار سهل است. کاری که متاسفانه در کشور ما صورت نمیگیرد.
    وی با اشاره به اینکه در کشور ما سازمان توسعه تجارت مصوبه ای دارد که صادرات 1 میلیون دلار به بالا مشوق صادراتی دارد، گفت:  SME هایی که کل تولیدشان 5 میلیون دلار است چطور می توانند از این مشوق ها بهره مند شوند؟ درحالی که در سالی هستیم که صحبت از حمایت از تولید داخل و صادرات است، برای تامین غرفه مبلغ 13600 دلار باید پرداخت می شد اما شرکت های حاضر نتوانستند از نرخ بانک مرکزی استفاده کنند. یک تولیدکننده برای حضور در نمایشگاه بین المللی سختی های زیادی را متحمل می شود. با این برخورد چطور می توانیم از تولیدکننده تمرکز بر تولید و صادرات را بخواهیم؟ یزدان خودرو به عنوان یک SME به خود جسارت داده و وارد بازار بین المللی شده است اما اکنون برای صادرات چه کمکی به این شرکت خواهد شد؟ علاوه براین از دیگر معضلات ما این است که نمی دانیم با کدام قیمت دلار به مشتریان قیمت بدهیم؟
    موسوی درخصوص برنامه های یزدان خودرو گفت: شرکتی که برای فروش در سطح بین الملل برنامه دارد علیرغم تحریم ها و سختی هایی که  پشت سر گذاشتیم حتما برنامه های بلندمدتی دارد که مهمترین بخش آن تمرکز بر استمرار حضور در نمایشگاه ها و بازار بین المللی است. ما تمام توان خود را به کار میبریم تا سهمی در بازارهای هدف داشته باشیم.
    وی در پایان افزود: خواهشمندیم در بخش های مدیریتی دولتی تمرکز بر حضور مدیرانی باشد که با نمایشگاه های بین المللی و عواید و سختی های حضور در آن آشنا باشد تا نهایت همکاری را با تولیدکنندگان داشته باشند. شرکت های ایرانی توانایی صادرات دارند و فقط نیاز به حمایت بیشتر برای عرضه محصولات در بازار بین المللی دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو