فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای دوبی ۲۰۱۸ (۳۹)

مدیرعامل شرکت البرز: حضور در عرصه های بین المللی باعث ارتقای اقتصاد کشور است

عصر خودرو- شرکت البرز با ۳۰ سال سابقه در زمینه لوازم مصرفی و روغن، گیریس و انواع اسپری های صنعتی فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت البرز: حضور در عرصه های بین المللی باعث ارتقای اقتصاد کشور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مدیرعامل شرکت البرز در خصوص حضور در اتومکانیکا گفت: البرز به طور مستمر در نمایشگاه های اتومکانیکا شرکت داشته و بازخورد خوبی دیده است، بالاخص اتومکانیکای دوبی که مشتریانی از بازارهای اطراف ایران در آن حضور دارند و ما هم که به دنبال بازارهای صادراتی هستیم یک سری از محصولات صادراتی خود را در این نمایشگاه عرضه می کنیم. نمایشگاه بسیار خوبی بوده که روز به روز نیز موفق تر بوده و ما نیز تشویق شدیم به حضور خود در آن ادامه دهیم.
    فورک در ادامه افزود: در بخش اسپری های صنعتی که تولیداتی کامل هستند به کشورهایی نظیر ترکیه، عراق، امارات، کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی بعضی از کشورهای اروپایی صادر می کنیم.
    مدیرعامل شرکت البرز با اشاره به اینکه خوشبختانه هزینه حضور در اتومکانیکای دوبی حتی در مقایسه با بعضی از نمایشگاه های داخلی نیز ارزانتر است، گفت: این موضوع تولیدکنندگان را تشویق می کند تا در نمایشگاه ها حاضر باشن. البرز در اتومکانیکای فرانکفورت نیز حاضر خواهد بود و امیدوارم بازده خوبی از این حضور برای بازار ایران داشته باشیم.
    وی افزود: اتومکانیکای دوبی نمونه خوبی از نظم و مدیریت صحیح نمایشگاهی است و امیدوارم در کشور خودمان نیز نمایشگاه ها در این سطح کیفی برگزار شوند. در ایران برای گرفتن غرفه مشکلات زیادی گریبانگیر تولیدکنندگان است و امیدواریم این مشکل برای ما که معرف کالای ایرانی در سطح دنیا هستیم در کشور خودمان برطرف شود.
    فورک در خصوص استقبال از حضور ایرانیان در نمایشگاه اتومکانیکا گفت: در یک روز بالغ بر 300 بازدیدکننده تخصصی داشتیم و این آمار خوبی برای ما است که تلاش داریم افتخار صادرات تولید داخلی را داشته باشیم.  به امید روزی که مسئولین راه های صادرات را برای تولیدکنندگان هموار کنند تا ما بتوانیم با حضور در عرصه های بین المللی به رشد صادرات کمک کنیم.
    مدیرعامل شرکت البرز در پایان با اشاره به مشکلات صادرکنندگان و مسائل گمرکی که گریبانگیر این قشر است، گفت: امیدوارم مشکلات ما توسط مسئولین دیده شود و اعمال سلایق در گمرکات برداشته شود تا کار صادرات تسهیل شده و شاهد همسان سازی قواعد باشیم. به طور یقین هرچه تلاش های ما در بازارهای خارجی ثمربخش تر باشد مشکلات اقتصادی و اشتغال در کشور به راحتی مرتفع خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو