فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

سراتو جایگزین زانتیا می شود

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت سایپا گفت: سراتو محصول مشترک سایپا و شرکت کیا از مهرماه سال جاری وارد بازار می شود.

سراتو جایگزین زانتیا می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نعمت الله پوستین دوز با بیان این که یکی از جدید ترین محصولات این گروه خودروسازی 'اس آر' است که در واقع همان تندر90 با تغییرات جدید است که تا 2 ماه آینده وارد بازار می شود، افزود: این خودرو با تغییراتی که در بدنه آن داده شده، زیبا تر و مشتری پسند تر شده است و تاکنون مردم نیز استقبالی خوب از این خودرو نشان داده اند.
    وی گفت : همچنین 2 محصول را با شرکت نیسان نهایی کردیم و تا پایان نیمه نخست سال جاری قرارداد آن منعقد می شود در عین حال نیز با شرکت'سیتروئن نیز 2 محصول، نهایی شده و کار اجرایی و فنی آن در حال انجام است.
    پوستین دوز اضافه کرد : براساس برنامه ریزی انجام شده تیبا محصول داخلی خود را سالانه به 300 هزار دستگاه افزایش خواهد داد
    http://www.asrekhodro.com/News/16029


    خودرو مستعمل ثبت سفارش نمی شود
    شش سال پیش در چنین روزی، معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان جزئیات جدید از شیوه اجرای مصوبه دولت برای واردات خودرو گفت: به هیچ عنوان خودروهای مستعمل ثبت‌سفارش نخواهد شد، ضمن اینکه بر اساس مصوبه دولت، ضوابط جدید حداقل تا یکسال آینده بدون تغییر باقی خواهد ماند.
    حمید صافدل اظهارکرد: ثبت سفارش خودرو 3 سال ساخت، متوقف نیست اما این به معنای قبول ثبت سفارش واردات خودروهای مستعمل نیست و تاکید دولت بر این است که خودرو نو باشد، بنابراین خودروهای مستعمل همچنان ثبت سفارش نخواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16028

    سایپا کاشان اردیبهشت ماه وارد فرابورس می شود
    شش سال پیش در چنین روزی مسئولان شرکت سایپای کاشان از عرضه سهام این شرکت به فرابورس در 25 اردیبهشت ماه خبر داده بودند. 
    ناصر آقامحمدی مدیرعامل وقت سایپا کاشان با بیان اینکه تاکنون بیش از 450 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد سایپا کاشان انجام شده است، خاطرنشان کرد: حدود 50 درصد این سرمایه گذاری ارزی بوده و تسهیلات آن تسویه شده است. البته با توجه به فضای کنونی کسب و کار و رشد نرخ ارز، ایجاد دوباره چنین کارخانه ای نیاز به سرمایه گذاری بسیار بیشتری نسبت به این مبلغ دارد. وی با اشاره به اینکه در سال 1389 حدود 80 هزار دستگاه و در سال 1390 نیز حدود 130 هزار دستگاه خودرو در سایپا کاشان تولید شده است، اظهار کرد: البته ظرفیت سایپای کاشان بسیار بیشتر از حجم فعلی تولید آن بوده و در سالهای آینده به مرور ظرفیت افزایش خواهد یافت.
    آقامحمدی ادامه داد: کاشان در نقطه مرکزی ایران قرار داشته و دسترسی مناسبی به بازارهای هدف و همچنین مراکز تامین کننده قطعات و مجموعه های خودرو دارد. در حال حاضر نیز تنوع تولید محصولات در دست بررسی است تا با عرضه مدل های جدید به بازار سودآوری شرکت افزایش یابد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16040

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط