فونیکسریمکسبهتام

توقف تولید سراتو و رشد قابل توجه تولید و فروش پراید

هر پراید با نرخ ۲۸ میلیون تومان فروش رفت

عصر خودرو- شرکت خودروسازی سایپا در آخرین گزارش ماهانه تولید و فروش منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری، اعلام کرد که تولید یک گروه خودرویی خود را متوقف کرده و تولید و فروش یک محصول دیگرش را افزایش داده است.

توقف تولید سراتو و رشد قابل توجه تولید و فروش پراید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تجارت‌نیوز ، شرکت خودروسازی سایپا در آخرین گزارش ماهانه تولید و فروش منتهی به 31 شهریور ماه سال جاری، اعلام کرد که تولید یک گروه خودرویی خود را متوقف کرده و تولید و فروش یک محصول دیگرش را افزایش داده است.
    توقف تولید سراتو

    سایپا در این گزارش آورده است که تولید خودروی سراتو را در آخرین ماه تابستان متوقف کرده و تنها 468 دستگاه از این خودرو را به قیمت هر واحد 210 میلیون تومان و در مجموع بیش از 98 میلیارد تومان به فروش رسانده است. در مجموع شش ماهه نخست امسال نیز 406 میلیارد تومان از این خودرو فروش رفته است.
    افزایش تولید و فروش پراید

    همچنین این گزارش تصریح می‌کند که تولید و فروش خودروی پراید نیز در شهریور ماه سال جاری افزایش یافته است؛ شرکت خودروسازی سایپا با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال و نیز به اتمام رسیدن مهلت تولید خودروی پراید، اقدام به افزایش 23٫5 درصدی میزان تولید کرده و از 14199 دستگاه در مرداد ماه، به 17,539 دستگاه رسیده است. در عین حال تعداد فروش خودروی پراید هم با رشدی 15٫4 درصدی، از 23959 دستگاه در مرداد ماه، به 27669 دستگاه رسیده است.

    در مجموع طی مرداد ماه سایپا با فروش هر خودرو پراید به ارزش 28 میلیون تومان بیش از 774 میلیارد تومان درآمد داشت. طی دوره شش ماهه نیز بیش از 95 هزار پراید با ارزش متوسط 25٫3 میلیون تومان به فروش رفته و از این محل سایپا بیش از 2٫4 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

    « خساپا » هر دستگاه پراید خود را با نرخ 28 میلیون تومانی به فروش رساند و در مجموع 774 میلیارد تومان را از این خودرو کسب کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو