فونیکسریمکسبهتام

رقابت های اتومبیلرانی خودروهای سنگین به میزبانی البرز آغاز شد

عصر خودرو- نخستین دوره رقابت های چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم خودروهای سنگین جام جوانان روز جمعه به میزبانی البرز آغاز شد.

رقابت های اتومبیلرانی خودروهای سنگین به میزبانی البرز آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی البرز افزود: این رقابت ها به مدت یک روز و در 2 کلاس بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود.
    اردشیر درویشی با بیان اینکه این رقابت ها برای نخستین بار است که در کشور انجام می شود اظهار داشت: خودروهای نوستالژی ماک، جفت دیفرانسیل، 10 و 20 دنده از جمله خودروهایی هستند که در نخستین دوره رقابت های چند جانبه اتومبیلرانی اسلالوم خودروهای سنگین شرکت دارند.
    وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها بیش از 25 خودرو سنگین از استان های تهران، اصفهان، مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، قزوین و البرز با یکدیگر رقابت می کنند.
    درویشی با اشاره به ظرفیت های بالا استان البرز در رشته اتومبیلرانی و موتور سواری به ساخت بزرگترین دهکده ورزشی خاورمیانه در زمینی به مساحت 700 هکتار توسط بخش خصوصی اشاره و گفت: یکی از دغدغه های بزرگ هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، گسترش زیرساخت های این ورزش بوده که احداث این پیست برای فعالیت در تمام زیرمجموعه های رشته موتورسواری و اتومبیلرانی ازاهداف اصلی هیات است.
    وی افزود: البرز ظرفیت های انسانی بالایی در زمینه موتورسواری و اتومبیلرانی دارد، که درصورت داشتن پیست تخصصی و استاندارد می توانند با آموزش و تمرینات متمرکز ، برای حضور و افتخار آفرینی در عرصه رقابتهای بین المللی آمادگی پیداکنند.
    درویشی ادامه داد: با اجرای این طرح بی نظیر استان البرز، از نظر زیرساخت های ورزشی به یکی از اصلی ترین قطب های کشور و حتی خاورمیانه تبدیل می شود.
    وی گفت: این دهکده با داشتن اقامت گاههای مدرن می تواند محل مناسبی برای برگزاری اردوهای تیم های ملی باشد و حتی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی می توان از فضای ایده آل و استاندارد این دهکده استفاده کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو