فونیکسریمکسبهتام

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان:

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان برگزار می‌شود

عصر خودرو- دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم (مهارت‌های فردی) قهرمانی استان اصفهان ۱۰ آذر به مناسبت اغاز هفته وحدت به میزبانی فلاورجان برگزار می‌شود.

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی استان اصفهان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، اسماعیل محمدی در فلاورجان با اشاره به برگزاری مسابقات موتورسواری اسلالوم قهرمانی استان اصفهان به میزبانی فلاورجان اظهار داشت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم(مهارت‌های فردی) قهرمانی استان اصفهان به مناسبت هفته وحدت به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.

    وی افزود: این دوره از مسابقات در 4 کلاس مثبت 1500 سی سی، منفی 1500 سی سی، بانوان و آزاد از ساعت 9 صبح روز جمعه 10 آذرماه همزمان با نخستین روز از هفته وحدت در پارک میثم فلاورجان برگزار می‌شود و درآمد آن به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اختصاص می‌یابد.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان بیان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از 50 شرکت کننده از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان در این مسابقات حضور داشته باشند و استقبال تماشاگران نسبت به دوره گذشته به 2 برابر افزایش یابد.

    وی با بیان اینکه به نفرات برتر این دوره از مسابقات، کاپ و حکم قهرمانی اهدا می‌شود، گفت: شرکت کنندگان پس از انجام تمرینات لازم در محل برگزاری مسابقه باید مسیرهای مشخص شده را بدون خطا و در کمترین زمان پشت سر بگذارند.

    محمدی با اشاره به ظرفیت‌های موجود این رشته ورزشی تصریح کرد: هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان چند سالی است که در زمینه اتومبیلرانی فعالیت دارد و هر روز شاهد بروز استعدادها و ظرفیت‌های خوبی در این شهرستان هستیم اما محدودیت‌ها و کاستی‌هایی نیز وجود دارد.

    وی با اشاره به استقبال بانوان و خانواده‌ها از این رشته ورزشی، ادامه داد: هر چند رشته اتومبیلرانی جزو رشته‌های ورزشی فراگیر و جوان پسند است اما نبود مکان مناسب برای تمرین علاقه‌مندان به این رشته، مانعی برای گسترش و پیشرفت این رشته در شهرستان فلاورجان به شمار می‌رود البته با هماهنگی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، پیست نقش جهان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان گفت: در پایان این مسابقات، گردهمایی گروه 206 برگزار و خودروهای شرکت کننده به اجرای رژه نمایشی می‌پردازند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو