فونیکسریمکسبهتام

سمنان میزبان رالی بزرگ خانواده ایثارگران میراث فرهنگی کشور شد

عصر خودرو- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: رالی بزرگ خانواده ایثارگران این وزراتخانه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در سمنان برگزار می‌شود.

سمنان میزبان رالی بزرگ خانواده ایثارگران میراث فرهنگی کشور شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مهدی جمال  ابراز داشت: رالی بزرگ خانواده ایثارگران وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مدت 2 روز پیش بینی شده است.

    وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در رالی بزرگ خانواده ایثارگران طی مسیر 2 روزه از تهران مسیر خود را آغاز می کنند و پس از گذشتن از دماوند و فیروزکوه به سمنان می‌رسند.

     وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در رالی بزرگ خانواده ایثارگران وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شانزدهم بهمن امسال با شعار «سمنان میراث ماندگار» از تهران به سمت سمنان حرکت می‌کنند.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان ادامه داد: آیین اختتامیه رالی خانواده ایثارگران وزرات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هفدهم بهمن امسال با حضور علیرضا آشناگر استاندار سمنان در یکی سالن‌ اجتماعات شهر  سمنان برگزار می شود.

    وی بیان کرد: بیش از 100 خودرو برای شرکت در رالی بزرگ خانواده ایثارگران ثبت نام کرده‌اند که این تعداد ثبت‌نام کننده نویدبخش برنامه‌ای جذاب و مقبول مردم است.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان تصریح کرد: «کوهستان تا کویر» عنوان مسیری است که برای رالی بزرگ خانواده ایثارگران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

    رالی تور 2 روزه خودروهای کلاسیک و تاریخی با شرکت 32 خودرو با حرکت از نیاوران در استان تهران به سمت سمنان مهر امسال برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط