فونیکسریمکسبهتام

سردار مهماندار مطرح کرد:

رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تصادفات سال ۹۶ گفت: در سال گذشته عمده تلفات ناشی از تصادفات، مربوط به محورهای بزرگراهی و شریانی به علت رانندگی با سرعت بالا بوده است.

رانندگی با سرعت بالا علت اصلی تصادفات فوتی سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار محمدرضا مهماندار در جلسه کمیسیون پایش تصادفات، به افزایش 66 نفری جان باختگان تصادفات در سال 96 نسبت به سال 95 اشاره و خطاب به رؤسای مناطق پلیس راهور تهران بزرگ گفت: افزایش تلفات رانندگی در سال جاری به هیچ وجه مورد قبول نیست و باید در راستای کاهش فوتی‌ها و مجروحان تصادفات گام برداریم.

    وی عمده تلفات ناشی از تصادفات در سال گذشته را مربوط به محورهای بزرگراهی و شریانی به علت رانندگی با سرعت بالا اعلام کرد و اظهار داشت: باید برای کاهش سرعت وسایل نقلیه اقدام و در این راستا از دوربین‌های ثبت سرعت، علائم راهنمایی و همچنین تبلیغات استفاده شود متأسفانه همچنان بعد از تاریکی هوا، تعداد رانندگان خودروهایی که اقدام به لایی کشیدن در بزرگراه‌ها می‌کنند، زیاد است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رؤسای مناطق پلیس راهور تهران بزرگ متذکر شد: لازم است تلفیقی بین استقرار و گشت‌زنی ماموران پلیس راهور ایجاد شود تا نتیجه مطلوب به دست آید؛ هیچ موفقیت بدون برنامه‌ریزی به دست نمی‌آید و مسئولان مناطق باید درباره کاهش تلفات فکر کنند که می‌خواهند چه اقدامی انجام دهند؛ این ایده‌ها باید متناسب با هر منطقه باشد و نمی‌توان یک نسخه واحد برای تهران تجویز کرد.

    مهماندار به مدیران پلیس راهور یادآور شد: باید سطح دانش و درک مدیریتی خود را افزایش دهیم؛ سطح مدیریت در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ باید افزایش یابد و افراد به تناسب مسئولیت‌های خود دانش لازم را داشته باشند.

    وی با بیان اینکه حرفه‌ای‌گرایی باید اولویت کار ما باشد، تصریح کرد: راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همواره در سطح کشور یک نمونه موفق بوده و نباید اجازه دهیم این وجهه آسیب ببیند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو