فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

واردات و صادرات خودرو کاهش یافت

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، بررسی آمار تجارت خودرویی کشور در سال ۱۳۹۰ نشان داد که طی سال گذشته هم واردات و هم صادرات خودرو کاهش یافت.

واردات و صادرات خودرو کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، براساس آمار گمرک ایران در سال 90 واردات انواع خودروهای سواری به کشور از از نظر تعداد 8.8 درصد کاهش یافت و به 39 هزار و 689 دستگاه رسید. ارزش این میزان واردات با افت 7.8 درصدی بالغ بر 824 میلیون دلار شد. در همین حال سال 1390 صادرات خودرو از کشور نیز با کاهش 60.5 درصدی بالغ بر 24 هزار و 386 دستگاه شد. ارزش این میزان صادرات نیز با افت 66.6 درصدی به 130 میلیون دلار رسید.
    http://www.asrekhodro.com/News/15571

    اجرای 1500 میلیارد ریال پروژه توسط تام ایران خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی مدیر گروه نفت، گاز و پتروشیمی شرکت تام ایران خودرو از اجرای یک هزار و 500 میلیارد ریال پروژه در حوزه های صنعت نفت از سوی این شرکت خبر داد.
    مسعود احمدی افزود: هم اکنون چهار پروژه شامل پروژه احداث تاسیسات ذخیره سازی و اندازه گیری میعانات گازی، طراحی، تامین و تجهیز 115 جایگاه دومنظوره سی ان جی و 100 جایگاه تک منظوره سی ان جی در دست اجرا است.
    http://www.asrekhodro.com/News/15568

    احتمال مشارکت تویوتا در پژو سیتروئن فرانسه
    شش سال پیش در چنین روزی تویوتا اعلام کرد که در نظر دارد برای مشارکت با پژو سیتروئن در کارخانه این خودروساز مذاکره کند.
    در آن زمان اعلام شد که این مذاکرات مثبت بوده و احتمالا تویوتا برای تولید خودروهای سبک تجاری در این کارخانه با پژو سیتروئن گفت وگو می کند.
    پژو سیتروئن در حال حاضر در این کارخانه با فیات خودروساز ایتالیایی مشارکت دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15565

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط