فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه محورهای دماوند و فیروزکوه خبر داد؛

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در محورهای دماوند و فیروزکوه

عصر خودرو- رییس پلیس راه محورهای دماوند و فیروزکوه از کاهش ۶۷درصدی تصادفات فوتی در این محورها خبر داد و گفت: این کاهش در حالی است که حجم سفرهای مردم در تعطیلات نوروزی ۲۲درصد افزایش یافته است.

کاهش ۶۷ درصدی تصادفات فوتی در محورهای دماوند و فیروزکوه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمد رضا محمودی صبح شنبه در جلسه «ستاد خدمات سفر» که در فرمانداری دماوند برگزار شد، طی سخنانی گفت: تعامل دستگاه های مختلف خدمات رسان و همدلی، همکاری و هماهنگی خوبی که بین مسئولین بود باعث دلگرمی و حضور پر رنگ نیروی انتظامی شد به طوری که با تلاش های گسترده پلیس از اول فروردین ماه تا امروز شاهد کاهش 67 درصد  از تصادفات فوتی بوده ایم.

    محمودی بیان داشت: این درحالی است که از یک سال گذشته تاکنون چندین برابر به تعداد خودروها اضافه شده است، دو میلیون گواهینامه صادر شده است و حجم سفرهای مردم در تعطیلات نوروزی 22 درصد افزایش یافته است.

    وی با اشاره به حجم بالای تردد خودروها درجاده هراز و وجود ترافیک 9 روزه در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: حضور ماموران و گشت های ویژه پلیس راه و نظارت مستمر در جاده هراز و جاده های اصلی و فرعی توانسته در سال های اخیر میزان تصادفات را کاهش دهد و تصادفات و خسارات جوی امسال نسبت به سال های گذشته نیز حدود 30 درصد کاهش یافته است.

    محمودی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی پلیس که از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه سال97 ادامه داشت پلیس به طور شبانه روزی حضور داشته است و با قرار دادن یک خودرو سواری به صورت نامحسوس در تمام تعطیلات تخلفات حادثه ساز را به خوبی کنترل کرده است.

    رییس پلیس راه محورهای دماوند و فیروزکوه گفت: با وجود شرایط خاص در کیلان، آبسرد و اطراف آن که حجم بالایی از فضای سبز وجود دارد و قطعا جمعیت زیادی را این منطقه در روز 13 فروردین ماه جذب می کند 9 گروه گشتی در این محدوده قرار دادیم و از خطرات احتمالی که ممکن بود وقوع پیدا کند جلوگیری کردیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو