فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۴۴۹»

هوای تهران در مرز شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طی امروز هوای تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود فردا (۳ دی ماه) کیفیت هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

هوای تهران در مرز شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حسین شهبازی  افزود: میانگین شاخص 24 ساعته کیفیت هوای تهران منتهی به ساعت 8 صبح امروز 100 است و هوا در شرایط سالم قرار دارد همچنین شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر 48 و هوای تهران در شرایط پاک است.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روز گذشته در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

    به گفته شهبازی، این شرایط فردا کمابیش ادامه خواهد داشت و به‌تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی5 تا 8 متر بر ثانیه پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: با حاکمیت شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز دوشنبه (4 دی ماه) برخی ساعات همراه با وزش باد شدید به بزرگی 8 تا 12 متر بر ثانیه از سمت نواحی شمال غربی خواهد بود.

    وی در پایان تاکید کرد: دمای تهران تا فردا به‌طور جزئی افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط