فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۲۲۶۲»

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با وجود افزایش نسبی غلظت ذرات معلق، طی امروز وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم است و انتظار می‌رود تا فردا شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت تداوم داشته باشد.

کیفیت هوای پایتخت در شرایط سالم است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، حسین شهبازی  اظهار کرد: نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (24 مهر) وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود و به تدریج از بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود.

    وی افزود: با تداوم این شرایط طی فردا (25 مهر) از ساعات ابتدایی صبحگاه بر سرعت باد افزوده و در برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی 10 تا 14 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط پابرجا نیست و در روز چهارشنبه (26 مهر) از سرعت باد کاسته می‌شود، تصریح کرد: در این روز برخی ساعات همراه با وزش باد موثر است.

    شهبازی در پایان با اشاره به کاهش نسبی دما در دو روز آینده گفت:کیفیت هوای 24 ساعت گذشته پایتخت منتهی به 8 صبح امروز با شاخص 84 در شرایط سالم قرار داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط