فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح فعالسازی دوربین های ثبت سرعت در استان کرمانشاه

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آغاز روند فعال سازی دوربین های ثبت سرعت در سطح راه های برون شهری استان خبر داد.

آغاز طرح فعالسازی دوربین های ثبت سرعت در استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" از روند فعال سازی دوربین های ثبت سرعت  در سطح راه های برون شهری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دوربین های ثبت سرعت به منظور کنترل دقیق رانندگان متخلفی است که با عدم رعایت قوانین و مقررات و ارتکاب تخلفات حادثه ساز، امنیت و آرامش تمامی رانندگان و مسافران را به چالش می کشند.         

    این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت ایام پایانی تعطیلات تابستان و به منظور جلوگیری از وقوع سوانح و حوادث رانندگی که به سبب افزایش سرعت غیر مجاز شدت می یابد، پلیس راه کرمانشاه با استفاده از تجهیزات ترافیکی نسبت به کنترل تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت غیر مجاز و همچنین با برنامه ریزی مناسب و تعیین شاخص های کنترلی برای تیم های گشتی، به روند کاهش تصادفات سرعت بخشید.

    سرهنگ حیدری در خاتمه خطاب به همه رانندگان جوان توصیه کرد: با تلفیق مهارت عملی و مطالعه مقررات و صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

    دستگیری باند قاچاقچیان پرندگان شکاری در دالاهو

    فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از دستگیری باند قاچاقچیان پرندگان شکاری در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ "ایرج علیمرادی" گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افراد قاچاقچی اقدام به صید پرندگان شکاری در سطح شهرستان کرده و از طریق مرزهای غربی به سایر کشورها بالاخص کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کنند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی افراد خاطی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافگیرانه حین خرید و فروش پرندگان شکاری دستگیر شدند.

    این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سه متهم در ارتباط با این پرونده، تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

    سرهنگ علیمرادی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شهروندان اظهار کرد: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه تخلف  برخورد کرده و برای تحقق جامعه ای سالم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

    فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو در پایان خاطرنشان کرد: در راستای تداوم و تشدید برنامه های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 فوریت‌های پلیسی اطلاع داده و هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر از عملکرد کارکنان را با تلفن 197 اعلام کنند.

    کشف 14 فقره سرقت خودرو در کرمانشاه

    رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف 14 فقره سرقت خودرو خبر داد.

    سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو بویژه خودروی پراید در سطح شهر کرمانشاه و سرقت قطعات و لوازم خودرو و رها کردن آن در حاشیه شهر، تیمی مجرب از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان تشکیل و به همراه عوامل تجسس کلانتری های سطح شهر اقدامات لازم را در راستای شناسایی سارق یا سارقان انجام دادند.

    وی افزود: با اقدامات فنی و پلیسی در نهایت یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای شناسایی شد و پس از هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات منسجم و مشترک با یکی از کلانتری ها دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

    این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس به 14 فقره سرقت خودرو و فروش اموال مسروقه اعتراف کرد، لذا فرد مالخر نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شد.

    سرهنگ امیری در خاتمه افزود: با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی و مال باختگان شناسایی شدند، رسیدگی به پرونده متهمان نیز ادامه دارد.

    پلمب 23 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و پلمپ 23 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد.

    سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: ماموران کلانتری 15 شریعتی با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر توانستند 23 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر و قرص های روان گردان را پلمب کنند.

    وی افزود: این طرح با هماهنگی مراجع قضائی و با همراهی نماینده دادستان و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.

    سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: با اجرای این طرح هشت نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر که از معتادان متجاهر محل بودن، د دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

    وی ادامه داد: پلیس توانست در این عملیات مبلغ 180 میلیون ریال وجه نقد که به صورت نامشروع و از محل فروش مواد مخدر تامین شده بودف از این منازل کشف کند.

    سرهنگ شیرزادی با اشاره به رضایت شروندان از اجرای طرح مذکور گفت: اهالی محل به پلیس مراجعه و بسیار ابراز رضایت کردند و خواستار تداوم و استمرار طرح های پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده، مقابله با سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی، اعلام کرد: از آنجا که اجرای این طرح ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با سوداگران مرگ در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط انتظامی این شهرستان دنبال می شود.

    همکاری مردم و مسئولان با پلیس از واجبات دین است

    امام جمعه شهرستان روانسر گفت: همکاری مردم و مسئولان با پلیس در برقراری نظم و امنیت از واجبات دین است.

    امام جمعه شهرستان روانسر و جمعی از علمای اهل سنت و شیعه و امامان جماعت مساجد و نیز شهروندان با فرمانده جدید انتظامی شهرستان روانسر دیدار کردند.

    ماموستا "ملا عبدالله غفوری" در این دیدار گفت: نیروی انتظامی بازوان قانونی و قدرتمند نظام قدس جمهوری اسلامی برای مقابله با ظلم و فساد و فحشا است.

    وی ضمن تشکر از حضور مستمر و کارامد پلیس شهرستان در برقراری نظم و امنیت، تصریح کرد: بر خود و تمامی علمای دینی و امام جماعت مساجد واجب می دانم که از طریق تریبون مساجد مردم و مسئولان را به همکاری با پلیس در جهت برقراری نظم و امنیت و رعایت قوانین و مقررات تشویق و ترغیب کنیم.

    سرهنگ "محمد قنبری" فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز ضمن تشکر از حضور امام جمعه محبوب و علمای دینی و شهروندان، اظهار کرد: حضور علمای دینی در کنار پلیس مایه دلگرمی و پشتیبانی در جهت کنترل شرایط تنش زا و نقش بر آب کردن توطئه معاندان نظام است.

    کاهش 28 درصدی سرقت در شهرستان هرسین

    فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کاهش 28 درصدی وقوع سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

    سرهنگ "همتعلی شکری" اظهار کرد: خوشبختانه انتظامی شهرستان با اتخاذ تدابیر مناسب موفق به کاهش وقوع سرقت شده است، به نحوی که در 6 ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 28 درصدی وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

    وی با اشاره به مجموعه عوامل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و روانی موثر در بزه سرقت، گفت: ریشه کن کردن این معضل و یا کاهش وقوع آن مقوله ای پیچیده و گسترده است که می طلبد همه ارگان ها و نهاد ها و سازمان های دولتی و غیردولتی و نیز مردم با تمام توان نقش مطلوب و پررنگ تری را ایفا کنند.

    این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در جهت حراست از جان و مال شهروندان خواهد کوشید، مردم نیز می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود از مجموعه انتظامی را از طریق سامانه 197 و بازرسی شهرستان گزارش کنند.

    دستگیری سارقان به عنف پیش از فرار از محل جرم

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقانی که قصد سرقت یک خودرو با استفاده از سلاح سرد و توسل به زور را داشتند، خبر داد.

    سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: روز گذشته دو نفر در بزرگراه امام (ره) به عنوان مسافر سوار یک خودرو پراید می شوند و پس از انتقال آن به یکی از محلات حاشیه شهر با استفاده از اسپری اشک آور قصد صدمه زدن به راننده و سرقت خودروی وی را داشتند اما با حضور اهالی موفق نشدند.

    وی گفت: خبر سرقت توسط فوریت های پلیسی 110 به انتظامی این شهرستان اعلام و بلافاصله اکیپ گشت کلانتری 18 سجادیه با توجه به اهمیت موضوع به محل اعزام شد و سارقان را در محل جرم دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که دو جوان سابقه دار بودند پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهمیت مردم محور بودن امنیت و تقدیر از شهروندان به واسطه همکاری خوب با پلیس این شهرستان، افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو