فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو مشهد ۹۶ (۳۹)

مدیر فروش قطعات و خدمات شرکت ماموت دیزل: سبز ترین خودرو ترانزیت دنیا در نمایشگاه خودرو مشهد

عصر خودرو- سبز ترین خودرو ترانزیت دنیا در هفدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد توسط شرکت ماموت دیزل به نمایش در آمده است.

مدیر فروش قطعات و خدمات شرکت ماموت دیزل: سبز ترین خودرو ترانزیت دنیا در نمایشگاه خودرو مشهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حمیدرضا خباز زاده مدیر فروش قطعات و خدمات شرکت ماموت دیزل با بیان مطلب فوق اظهار داشت: جدید ترین خودرو های ترانزیت دنیا توسط شرکت ماموت دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش در آمده است. این خودرو ها و علی خصوص خودرو سبز اسکانیا از نظر میزان آلایندگی با رعایت استاندارد بین المللی و در حد بسیار پایین قرار دارند به طوری که خروجی اگزوز این خودرو ها از هوای شهر تهران در روز های عادی و هوای دیگر شهر های آلوده در شرایط بحرانی و اضطراری به مراتب تمیز تر هستند و دارای مواد آلاینده کمتری اند. و این تکنولوژی برای شهرپر جمعیت مثل مشهد که در سال روزهای زیادی را وضعیت بحرانی آلودگی هوا  قرار دارد لازم و ضروری است. از این رو شرکت ماموت اقدام به عرضه این خودرو های سبز در این شهر و آن هم در نمایشگاه خودرو مشهد کرده است.
    وی توجه به بحث آلودگی هوا را از مسائل اولویت دار در  جهان و کشور ایران عنوان کرد و افزود: در شرکت ماموت دیزل که تخصص اصلی آن خودرو های ترانزیت و بار بری است توجه ویژه ای به آلودگی شده است و همواره سعی کرده ایم تا به نوبه خود در حل این موضل به مسئولین کشور کمک کنیم. و همچنین بازاری مناسب برای محصولات سبز و پاک خود به وجود بیاوریم. خودرو های سبز حاصل این تصمیمات راهبردی در سطح کلان و استراتژیک شرکت است که تا امروز هم مورد توجه بسیاری از مشتریان ما قرار گرفته است.
    خباز زاده مشهد را از مهمترین بازار های مهم خودرو کشور معرفی کرد و افزود: مشهد سومین شهر بزرگ از نظر باربری و خودرویی در ایران است و می توان این گونه بیان کرد تهران به واسطه پایتخت بودن شهر اول و شیراز هم به واسطه قرار گرفتن در مسیر ترانزیت شمال جنوب  ئاشتن محصولات زیاد کشاوری شهر دوم در ایران هستند اما مشهد و به طور عام تر خراسان به دو دلیل عمده در جایگاه سوم قرار می گیرد. دلیل اول  وجود صنایع زیاد و صنعتی بودن و کشاورزی زیاد وتولید محصولات با کیفیت کشاورزی در این استان نیاز به حمل نقل جاده ای زیادی دارد و دلیل دوم زائر پذیر بودن این شهر و جود توریست مذهبی درمشهد است که نیاز مبرمی به تهیه اقلام مصرفی در این شهر وجود دارد و واضح است ارسال این حجم عظیم مواد خوراکی و مصرفی به این شهر نیاز به خودرو های باری زیادی دارد. این دلایل استان خراسان را در زمره استانهای مهم در صنعت خودرو های سنگین قرار می دهد. البته دلیل سوم وجود مرز با دو کشور همسایه است که این بخش نیاز بیشتر در خراسان شمالی احساس می شود اما از آنجا که هرسه خراسان شمالی، رضوی و جنوبی از نمایندگی مشهد مدیریت می شود اهمیت این شهر را دو چندان می کند.
    وی افزود: شرکت ماموت معمولا ارائه خدمات در شهر های دیگر را برونسپاری می کند و در اختیار شرکت های دیگر به عنوان نماینده  قرار می دهد اما اهمیت زیاد این شهر باعث شد تا شرکت ما در مشهد راسا اقدام به تاسیس نمایندگی کند و خود به فروش محصولات و ارائه خدمات پس از فروش اقدام کند. نمایندگی ماموت دیزل در شهرک نمایشگاهی طرق قرار دارد و به ارائه خدمات ویژه به مشتریان این گروه بزرگ صنعتی می پردازد و تا کنون مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. این مقدمه دلالت بر اهمیت و حساسیت ویژه نمایشگاه خودرو مشهد دارد. از این رو شرکت ماموت با تمام توان در این نمایشگاه بین المللی حضور پیدا کرده و اقدام به نمایش خودرو های با کیفیت خود کرده است تا بتواند سهم حداکثری را در این بازار بسیار مناسب از آن خود کند.
    خباز زاده  محصولات ماموت دیزل موجود در نمایشگاه مشهد را شامل اسکانیا 450، اسکانیا 410 با فیلتر DPF ، P 410  جدید و ترلی چادر دار سقف کشویی جدید و چند محصول دیگر عنوان کرد و افزود: قرار این بود در این نمایشگاه خودرو های جدید ولکس واگن رو نمایی شوند که برای این نمایشگاه میسر نشد و در نمایشگاه خودرو بعدی این رونمایی و معرفی صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو