فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۲۱)

معاون خدمات پس از فروش ماموت دیزل در گفت وگو با «عصرخودرو» تشریح کرد: طرح‌های جدید ماموت دیزل در حوزه خدمات پس از فروش

عصر خودرو- معاون خدمات پس از فروش شرکت ماموت دیزل گفت: این شرکت برای چهارمین سال متوالی توانسته است رتبه نخست خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای تجاری را به دست آورد.

معاون خدمات پس از فروش ماموت دیزل در گفت وگو با «عصرخودرو» تشریح کرد: طرح‌های جدید ماموت دیزل در حوزه خدمات پس از فروش
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰
  • معاون خدمات پس از فروش ماموت دیزل در گفت وگو با «عصرخودرو» تشریح کرد: طرح‌های جدید ماموت دیزل در حوزه خدمات پس از فروش
  • طرح‌های جدید ماموت دیزل در حوزه خدمات پس از فروش

سید مجید میر حسینی معاون خدمات پس از فروش شرکت ماموت دیزل در گفت‌وگو با خبرنگار «عصرخودرو» در حاشیه نمایشگاه قطعات تهران بابیان مطلب فوق اظهار کرد: در خدمات پس از فروش شرکت ماموت دیزل سعی می‌شود نیازهای مشتریان شناسایی شود و با برنامه‌ریزی مناسب در جهت ارائه خدمات بهینه اقدام شود. چراکه ما معتقدیم افزایش فروش محصول درگرو ارائه خدمات پس از فروش ایده آل است لذا در تلاشیم این نکته را به مشتریان خود اعلام کنیم که با خریداری از محصولات شرکت اسکانیا  می‌توانند با آسودگی به امور خود بپردازند و در صورت بروز مشکل ما در واحد خدمات پس از فروش آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهیم کرد. در همین راستا شعار ما "بی‌وقفه برانید "  است .

وی افزود: با تلاش روزافزون تیم خدمات پس از فروش توانسته‌ایم بالاترین سطح رضایت مشتری را از شرکت بازرسی ISQI کسب کنیم .
میر حسینی خدمات ارائه‌شده در این شرکت را کافی ندانست و اظهار کرد: ما در این مسیر در ابتدای راه هستیم و برای رسیدن به شرایط ایده آل می‌بایست تلاش بسیاری انجام شود .

او افزود: ما برای بالا بردن رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش اقدامات زیادی انجام داده‌ایم ازجمله می‌توان به بالا بردن کیفیت و سرعت ارائه خدمات، ایجاد کمپین‌های فصلی، طرح‌های فروش ویژه اشاره کرد که علاوه بر افزایش رضایت مشتریان منجر به افزایش مراجعه آن‌ها به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش می‌شود. با این طرح‌ها حدود 30 درصد برگشت مشتریان برای استفاده از خدمات پس از فروش را بالابرده‌ایم.

میر حسینی با اشاره به طرح‌های خدماتی جدید این شرکت اظهار کرد: ما در طرح‌های جدید رضایت مشتریان را بیش‌ازپیش بالا می‌بریم و از طرح‌های جدید می‌توان به طرح پشتیبانی از مشتریان VIP، طرح کارت‌های پشتیبانی از مشتریان، طرح چترهای پشتیبانی از مشتریان و طرح اکسچنج (خرید به ازای تحویل داغی) اشاره کرد. در حال حاضر تمامی محصولات تولیدشده در گروه ماموت شامل خدمات پس از فروش است لذا مشتریانی که دارای خودرو اسکانیا یا تریلرهای تولیدشده این شرکت هستند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت ماموت دیزل از خدمات مناسب برخوردار شوند.

وی در خصوص نمایشگاه قطعات تهران گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشور در این حوزه است و ما به‌عنوان یک شرکت تولیدی خدماتی در این رویداد و در کنار رقبا و دوستان خود در حوزه خودرو مشارکت کرده‌ایم. امسال نمایشگاه بهتر از سال‌های گذشته برگزارشده است و مشارکت شرکت‌های بزرگ خارجی در این نمایشگاه نشان‌دهنده  پیامدهای مثبت پسابرجام است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط