فونیکسریمکسبهتام

B۳۰ با قیمت ۵۸.۳ میلیون تومان از مهرماه به خیابان ها می‌آید

سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید

عصر خودرو -گروه بهمن در هفدهمین نمایشگاه خودرو مشهد از سدان جدید خانوادگی بسترن B۳۰ رونمایی کرد و قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه اتوماتیک این خودرو ۵۸.۳۶۷.۲۰۰ تومان اعلام شد.

سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰
  • سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید
  • سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید
  • سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید
  • سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید
  • سدان خانوادگی جدید بهمن‌موتور را بیش‌تر بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، B30 پس از موفقیت برادر بزرگترش B50F این بار با پلت فرمی از گروه فولکس واگن با امکانات خاص ایمنی به عنوان ایمن ترین خودرو تولید داخل شناخته می شود و مشخصات فنی و امکاناتی را به مشتریان ارائه می کند که در کمتر خودرویی با این قیمت به چشم می خورد.

خودروی B30 محصول جدید شرکت FAW است که از سال 2015 وارد بازار چین شده است. این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو با همکاری شرکت های فولکس واگن ، آئودی ، مزدا و جنرال موتورز توانسته به تولید سالانه بیش از 3 میلیون دستگاه دست یابد.این محصول بر روی یکی از پلتفرم‌های مربوط به شرکت فولکس واگن(Bora) شکل گرفته است و از نکات مورد توجه این پلتفرم، تولید مدل موفق و محبوب فولکس واگن JETTA (نسخه سدان فولکس واگن گلف) است.
گیربکس 6 سرعته اتوماتیک (AT) کد F21 ساخت کمپانی آیسین (Aisin) ژاپن ، سطح استاندارد ایمنی 5 ستاره، ساختار بدنه ایمن و قدرتمند،فضای مناسب داخلی در مقایسه با خودروهای هم رده، صندوق عقب با حجم زیاد ( 480 لیتر)، صندلی های راحت و شیک چرمی، سیستم مالتی مدیاپیشرفته و آپشن های متعدد از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودرو است.
در قلب B30 پیشرانه‌ای با حجم 1.6 لیتر و با حداکثر توان 107 اسب بخار قرار دارد و حداکثر گشتاور آن در دور موتور 3600 به 155 نیوتون متر می رسد.این خودرو استاندارد آلایندگی یورو5 را پاس می‌کند و با وزن خالص 1270 کیلوگرم ضمن بهره گیری از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته ساخت آیسین ژاپن مصرف سوخت ایده آل و شتاب مناسبی را ارائه می کند.B30 در بخش مشخصات ایمنی ضمن بهره گیری از سیستم ترمز دیسکی خنک شونده در جلو و دیسکی در عقب به ترمز ضد قفل ABS ، کنترل کشش TCS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و کنترل الکترونیکی پایداری ESP مجهز شده است.این سدان خانوادگی 5 نفره روی تایرهایی به ابعاد 205/55 با رینگ های 16 اینچی اسپرت قرار گرفته است و با طول 4.6 متر ضمن ارائه فضای سر ، پا و نشیمن خوب ، خودرویی ایده آل برای خانواده ها است.
B30 در بخش امکانات به سانروف مجهز شده است و از سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر نیز بهره می‌برد.سیستم خودکار قفل در‌ها هنگام حرکت، ریموت کنترل مجهز به بازکن درب صندوق نیز بخش دیگری از امکانات این سدان خانوادگی را تشکیل می شود.
B30 با فضای بار 480 لیتر بهترین گزینه برای سفر و حمل بارهای حجیم است و علاوه بر آن صندلی های عقب به صورت کامل خوابانده می شوند تا این فضای بار افزایش پیدا کند.سنسورهای پارک عقب، کمربندهای پیش‌کشنده ، چراغ مه‌شکن عقب و آینه‌های جانبی برقی با گرم کن و چراغ راهنما از دیگر امکانات قابل توجه این خودرو است.
سیستم فرمان این سدان از تکنولوژی کمکی برقی EPAS بهره می برد که در زمره تکنولوژی های نوین و همراه برای رانندگی مملو از آرامش و ایمنی  قرار دارد.این خودرو همچنین به دو کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو مجهز شده است و از کروز کنترل برای تثبیت سرعت خودرو نیز بهره می برد.یکی از تکنولوژی های ایمنی این خودرو که در این بازه قیمتی در هیچ خودرو دیگری به چشم نمی خورد سیستم HAC یا سیستم کمکی حرکت در شیب است که با توقف خودرو هنگام حرکت مجدد در شیب خودرو به هیچ وجه به سمت عقب حرکت نمی‌کند و می توان شروعی مطمئن داشت.
سیستم صوتی B30 با ورودی USB ، قابلیت پخش فایل های MP3 عملکرد قابل قبولی دارد و امکان کنترل آن از طریق کلید های روی فرمان نیز محیا شده است.این سدان خانوادگی همچنین به بلوتوث برای اتصال تلفن همراه برای پخش موسیقی یا برقراری تماس تلفنی مجهز شده است و از امکانات دیگری نظیر سیستم جلوگیری از برخورد با مانع حین بالا رفتن شیشه راننده ، نمایشگر دمای داخل و خارج از کابین، چراغ های جلو هالوژن، کامپیوتر سفری، چراغ های روشنایی در روز Daylight ، سیستم تهویه مطبوع دستی ، نمایشگر لمسی 7 اینچی با دوربین دید عقب و .. بهره می برد.
ثبت نام این خودرو همزمان با افتتاح نمایشگاه خودرو مشهد از 16 مرداد ماه آغاز شد.بر اساس بخشنامه پیش فروش این خودرو مشتریان می توانند با ارائه پیش‌پرداخت 20 میلیون تومان ، این خودرو را در مهر ، آبان یا آذر تحویل بگیرند.سود مشارکت در نظر گرفته شده برای نخستین طرح فروش B30  18درصد و سود انصراف آن 16درصد است.موعد شروع تحویل این سدان جدید نیز نیمه دوم مهرماه اعلام شده است.B30 که برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد قیمتش مشخص شد بر اساس شنیده‌ها آمار فروش فوق العاده ای را طی روزهای نخست این نمایشگاه ثبت کرده و به نظر می رسد بااین روند تعداد محدود پیش فروش شده این خودرو به سرعت به اتمام برسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو