فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار انواع ملزومات دوختنی مختص اتومبیل + فهرست قیمت

لباس‌های گران خودرو

عصر خودرو- بر‌خلاف دهه‌های قبلی که کمتر کسی به روکش‌های داخل خودرو توجه داشت و معدود روکش‌های صندلی نیز از کشورهای خارجی وارد می‌شد، امروزه تولید‌کنندگان و دوزندگان ایرانی در بازار لوازم لوکس خودرو، حرف اول را در بازار می‌زنند و حتی تعداد آنها نیز مدام رو به افزایش است.

لباس‌های گران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کوتاه به بازار انواع روکش صندلی، کفپوش، دورفرمان و سایر لوازم دوختنی مختص کابین خودرو داشته باشیم. در انتها نیز فهرستی مبسوط از آخرین قیمت‌های این ادوات برای شما آماده کرده‌ایم که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. با بررسی بازار لباس‌های گران خودرو همراه ما باشید.

    در این بازار چه می‌گذرد؟
    بزرگ ترین نکته‌ای که در این بازار به چشم می‌خورد استقبال مالکان خودروهای لوکسی است که حالا سنی از آنها گذشته و روکش‌های فابریک آنها فرسوده شده است. در حال حاضر اغلب برندهایی چون هیوندا و کیا که در نمونه‌های قدیمی نیاز  به تعمیر روکش و یا استفاده از روکش‌های دوختنی پیدا کرده‌اند، بازار برای آنها محصولات متنوعی در نظر گرفته است. روکش‌های دوختنی در نمونه‌های ارزان‌قیمت از چین به کشور وارد می‌شود و در نمونه‌های گران‌تر برای اینگونه خودروها توسط دوزندگی‌های خودرو دوخته می‌شوند و قابل خریداری هستند. علاوه بر همه اینها همچنان مشتریان خودروهای ایرانی پای ثابت این بازار به شمار می‌آیند.
    اغلب روکش‌های موجود در بازار برای خودروهای ایرانی توسط برندهای داخلی دوخته و به بازار عرضه می‌شوند و در این امر شهرهایی چون تهران و بابل یکه‌تاز تولید این ادوات هستند. گر‌چه در تولیدات ایرانی چرم زیادی دیده نمی‌شود، اما میزان استفاده از پارچه با‌کیفیت و همچنین مخمل در قیمت نهایی روکش خودروها تاثیر‌گذار است. عمده شکایت مردم در این بازار‌ نداشتن کیفیت لازم روکش‌هاست که حتی در نمونه‌های گران‌قیمت هم دچار ساییدگی و یا پارگی می‌شوند. در این مورد باید گفت اغلب برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار گارانتی ندارند و هرگونه اتفاقی برای روکش جدید شما بیفتد، تنها راه آن مراجعه به دوزندگی‌های تخصصی خودرو و در نهایت تعمیر‌کردن آن است.
    بازار روکش‌های فرمان قالبی با عرضه روکش‌های دوختنی به قول بازاری‌ها از سکه افتاده است و امروزه مشتریان بیشتر از روکش‌های فرمان دوختنی استقبال می‌کنند که البته دوزنده ماهر این روکش نیز برای نهایت کیفیت کار شرط لازمی است. همچنین در مورد کفپوش‌ها نیز باید خاطرنشان کرد در دو نوع پلی‌اتیلن و چرمی قابل خریداری هستند که نمونه‌های چرمی قیمتی دو‌برابر مدل‌های معمولی دارند، اما کیفیت و دوام آنها در برابر ساییدگی بسیار بالاست.
    لازم به ذکر است به طور کلی افزایش قیمتی در این بازار نسبت به 6 ماه گذشته دیده نمی‌شود اما با بیشتر شدن این برندها در بازار و رقابتی‌شدن قیمت‌ها پیش‌بینی می‌شود در آینده کاهش قیمت‌ها را در این بازار شاهد باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو