فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار لنت انواع خودرو در ایران + فهرست قیمت

ترمز بریدن قیمت لنــت در بــــازار

عصر خودرو- در این مطلب سراغ بازار بسیار گرم این روزهای لوازم یدکی اتومبیل یعنی لنت خواهیم رفت؛ بازاری که گفته می‌شود افزایش قیمت‌ها در آن همچنان وجود دارد و معلوم نیست ترمز این نمودار رو به بالا چه زمانی کشیده شود.

ترمز بریدن قیمت لنــت در بــــازار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اما فارغ از قیمت با توجه به واردات عمده انواع لنت ساخت چین به بازار در کنار برندهای متنوع ایرانی، بهترین انتخاب از گزینه‌های پیش رو کمی دشوار به نظر می‌رسد. اما آشنایی با نقاط ضعف و قوت برندهای ایرانی و خارجی در بازار به همراه انتخابی آگاهانه می‌تواند خریدار را به سمت بهترین انتخاب هدایت کند که همین امر باعث می‌شود خریدار نه‌تنها ایمنی خودرو و خانواده خود را تأمین کند بلکه به فکر جیب و پس‌انداز خود باشد. با بررسی این بازار در کنار جدیدترین فهرست قیمت انواع لنت همراه ما باشید.

    تحلیل بازار
    در مورد قیمت‌ها باید خاطرنشان کرد لنت‌های ساخت داخل با افزایش قیمت چشمگیری روبه‌رو نیستند و با توجه به نوسان بسیار کم تورم، قیمت نهایی لنت‌های داخلی تا به حال افزایش ناچیزی داشته‌اند. اما در مورد قیمت لنت‌های وارداتی و برندهای معروف می‌توان گفت نسبت به 6 ماه گذشته افزایش قیمتی در حدود 10 تا 15 درصد را تجربه کرده‌اند و ‌طبق پیش‌بینی لنت‌فروشان و لنت‌کوبی‌ها این افزایش قیمت تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.
    نکته حائز اهمیت در این بازار داغ وجود انواع برندهای مختلف داخلی و خارجی است که خریدار در اولین نگاه سردرگم خواهد شد. اما گفتنی است لنت‌های ایرانی با داشتن کیفیتی مناسب و عمر بالا یکی از بهترین انتخاب‌ها در این بازار به شمار می‌آیند. لنت‌های ایرانی اغلب دارای گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل می‌توان به سرعت آنها را با نمونه سالم تعویض کرد. اما در سوی دیگر بازار عرضه لنت‌های بی‌کیفیت چینی باعث شده تا به این بازار لطمه جدی وارد شود. این لنت‌ها با عرضه اشانتیون‌هایی نظیر دستمال، جاکلیدی، حوله، بوگیر و ... سعی در جذب مشتری دارند اما از لحاظ کیفیت و طول عمر در برابر لنت‌های ایرانی و خصوصا لنت‌های کره‌ای و ژاپنی حرفی برای گفتن ندارند.
    در آخر نیز پیشنهاد می‌کنیم به علت عرضه بسیار وسیع لنت‌های تقلبی که به صورت فله‌ای وارد بازار شده و بسته‌بندی می‌شوند بهتر است در هنگام خرید لنت حتما به نشان هولوگرام روی بسته‌بندی، کیفیت جعبه و درج دقیق نام و لوگوی برندهای معتبر ایرانی توجه کنید.
    همچنین از  فروشنده نیز فاکتور ممهور شده را دریافت کرده تا در هنگام بروز مشکل بتوانید لنت خریداری شده را باز گردانید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو