فونیکسریمکسبهتام

مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه

نیاز به خودرو در روسیه افزایش یافته است

عصر خودرو- مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه به بررسی بازار خودرو و قطعات خودرو کشورهای CIS به‌ویژه روسیه پرداخت و گفت: بیشتر خودروهای موجود در این کشور قدیمی هستند و بر اساس تحقیقات نیاز به خودروهای جدید رو به افزایش است.

نیاز به خودرو در روسیه افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سرگی الکساندروف در مراسم روز روسیه در اتومکانیکای استانبول 2017 با اشاره به اینکه سهم برندهای روسی طی سال‌های اخیر در این کشور افزایش یافته است افزود: در سال 2005 سهم برندهای خودروساز روسیه 25.6 درصد بوده که این رقم در سال 2016 به 41.6 درصد رسیده است.
    وی ادامه داد: در روسیه حدود 40 میلیون خودرو وجود دارد که متوسط عمر آن‌ها 12 سال است و از این تعداد 36 میلیون خودرو سواری هستند. این اساس آمارها نشان می‌دهد نیاز به خودرو بیشتر احساس می‌شود و تا سال 2021 این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت.
    الکساندروف در بخش دیگری از سخنانش بازار فروش خودروهای نو و دست‌دوم روسیه را مقایسه و بیان کرد: نمودار رشد این دو شاخص مشابه هم است و ارتباط نزدیکی با قیمت بنزین دارد درمجموع بر اساس اطلاعات کسب شده سالانه نیاز به یک و نیم میلیون خودرو جدید در روسیه است.
    مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه اعلام کرد: در میان خودروهای دست‌دوم 44 درصد برندهای روسی و 56 درصد برندهای خارجی هستند. اما در میان خودروهای نو برندهای خارجی سهم بیشتری دارند.
    وی در ادامه به ارائه آماری از اتومکانیکای 2016 مسکو پرداخت و اظهار کرد: 1022 شرکت از 40 کشور دنیا در این رویداد حضور داشتند و بیش از 30 هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از 59 کشور از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند علاوه بر این هفت کشور در اتومکانیکای مسکو2016 پاویون داشتند و وسعت نمایشگاه حدود 43 هزار متر بوده است.
    این مقام مسئول مکان نمایشگاه را کلید افزایش بازدید دانست و مطرح کرد: جذابیت‌های گردشگری شهر مسکو نیز علاوه بر این نمایشگاه می‌توانند در ترغیب به بازدیدکنندگان از اتومکانیکای مسکو 2017 موثر باشد. این نمایشگاه از 4 سپتامبر 28 سپتامبر محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسکو برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط