فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۹۹۷»

آلودگی مجدد هوای پایتخت از روز سه‌شنبه

عصر خودرو- روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است ‌که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود‌.

آلودگی مجدد هوای پایتخت از روز سه‌شنبه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، براساس تحلیل آخرین مدل‌های هواشناسی، امروز در غرب کشور بارش برف و باران و در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب بارش باران در پاره‌ای نقاط رعد و برق و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز در بخش‌هایی از شمال غرب به تدریج نقاط مرکز و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده و از اواخر وقت امروز در بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکز، شرق و جنوب کشور رخ خواهد داد و از بعدازظهر به تدریج از میزان ابرناکی و بارش در این نواحی نیز کاسته شده و سامانه فوق از اواخر وقت از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه خواهد بود؛ روز سه‌شنبه، خلیج فارس مواج است.

روز دوشنبه هفته جاری بارش پراکنده باران و برف در لرستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و بارش خفیف باران در کرمان، فارس، قزوین، البرز، تهران، زنجان، گیلان و مازندران پیش‌بینی می‌شود.

روز ‌سه‌شنبه هفته جاری بارش پراکنده باران در سیستان و بلوچستان و روز چهارشنبه‌ بارش پراکنده باران در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود.

اواخر یکشنبه از شدت بارش در غرب کشور کاسته می‌شود، این سامانه روز دوشنبه تضعیف شده و  بارش برف عمدتاً محدود به البرز شرقی و بارش برف و باران خفیف در برخی مناطق شرق کشور خواهد شد‌.

آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده به تدریج کاهش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روز سه‌شنبه نیز آسمان تهران صاف، همراه با غبار محلی است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب‌ 9 و منفی یک درجه خواهد بود.

روز آینده، ارومیه با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر، تبریز با کمینه دمای 10 درجه زیر صفر و بیرجند با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر سردترین شهرهای کشور و بندرعباس با بیشینه دمای 25 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 23 دی‌ماه امسال 50.1 میلیمتر ثبت شد؛ میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 124.9 میلی متر بود بنابراین بارش سال جاری 40.1 درصد بارش سال گذشته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو