فونیکسریمکسبهتام

آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج بررسی شود

عصر خودرو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از بازرسی کل استان البرز دستور داد تا آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج بررسی شود.

آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج بررسی شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز گذشته به‌صورت سرزده از اداره کل بازرسی استان البرز بازدید و عملکرد این اداره کل را بررسی و ارزیابی کرد.

    بر اساس این گزارش رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن بازدید از تمام بخش‌های اداره کل استان البرز، طی نشستی با مدیرکل و بازرسان البرز آخرین وضعیت برنامه‌های سال جاری و دستاوردها و چالش‌های موجود در حوزه بازرسی آن استان را مورد بررسی قرار داد.

    قاضی سراج در این نشست با تأکید بر رعایت دقیق قانون به جایگاه خطیر سازمان بازرسی در نظام اداری کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به رسالت سازمان که نظارت بر اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور است، مهم‌ترین راهبردهای حاکم بر برنامه‌های سال جاری سازمان، شناسایی و مقابله با سوء جریانات اداری و مفاسد اقتصادی، پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اصلاح ساختارها و فرآیندها و هم افزایی و ارتقا عملکرد واحدهای نظارتی دستگاه‌های اجرایی است.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به جایگاه منحصر به فرد استان البرز در بین استان‌های کشور، بر شناسایی و حل مشکلات و معضلات استان تأکید کرد.

    وی به معضل آلودگی هوا در کلان شهرها به‌ویژه شهر کرج اشاره کرد و دستورات صریحی به‌منظور بررسی آخرین اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در جهت رفع آلودگی هوای شهر کرج در قالب یک برنامه بازرسی فوق‌العاده صادر کرد، همچنین مقرر گردید آخرین وضعیت طرح تحول نظام سلامت و نحوه ارایه خدمات مرکز خدمات درمانی به بیماران در برنامه بازرسی فوق‌العاده دیگری بررسی شود.

    بازرس کل استان البرز نیز در این نشست گزارشی از آخرین اقدامات و دستاوردهای این اداره کل ارائه کرد.

    در جریان این بازدید، ابراهیم شاهرخیان معاون برنامه‌ریزی و امور مجلس سازمان نیز، قاضی سراج را همراهی ‌کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو