فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی:

راه مقابله با آلودگی هوای تهران اعمال محدودیت وتعطیلی مدارس نیست

عصر خودرو- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد محدودیت در تردد خودروها و تعطیلی مدارس یک راه حل ظاهری و موقتی برای مقابله با آلودگی هوا در تهران است.

راه مقابله با آلودگی هوای تهران اعمال محدودیت وتعطیلی مدارس نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به این نکته که آلودگی هوای تهران فقط بر روی پایتخت تأثیر نمی گذارد، اظهار داشت: آلودگی هوای تهران علاوه بر پایتخت بر روی مناطق اطراف آن نیز تأثیر می گذارد.

    نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: آلودگی هوای تهران، تأثیرات مهمی را بر روی هوای شهرستان های مختلف این استان بویژه جنوب شرق و شرق می گذارد.

    وی با تشریح برخی از عوامل تشدید آلودگی هوای تهران ادامه داد: فعالیت پالایشگاه در تهران و تردد وسایل نقلیه زمینه ساز بروز آلودگی هوا در پایتخت می شود که باید برای آن فکری کرد.

    باید منشأ آلودگی هوا در تهران برطرف شود

    نقوی حسینی با اشاره به این نکته که اعمال محدودیت و تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوای تهران نیست، اضافه کرد: ایجاد محدودیت در تردد خودروها و تعطیلی مدارس یک راه حل ظاهری و موقتی  برای مقابله با آلودگی هوا در تهران است.

    نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:باید مسئولان به جای ایجاد محدودیت در تردد خودروها و تعطیلی مدارس به دنبال برطرف کردن منشأ آلودگی هوای تهران باشند.

    مسئولان محیط زیست در زمان آلودگی هوا به خارج از کشور رفتند

    نقوی حسینی ادامه داد: باید این موضوع را پذیرفت که ایجاد محدود در حرکت خودروها و تعطیل کردن مدارس، مشکلی از آلودگی هوا را حل نمی کند.

    وی با انتقاد از برخورد مسئولان سازمان محیط زیست با موضوع آلودگی هوا اضافه کرد: رییس سازمان محیط زیست و مسئولان این سازمان در زمانی که آلودگی هوا به خط قرمز می رسد به کشورهای دیگر سفر می کنند.

    نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: متأسفانه در حالی که آلودگی هوای تهران به بالاتر از خط قرمز رسید، مسئولان سازمان محیط زیست در خارج از کشور حضور پیدا کردند که این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

        Facebook
        Twitter
        Google+
        اشتراک

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو