برترین خودروهای اسپورت ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

عصر خودرو:انتظار می‌رود در این خودروهای اسپورت آخرین فناوری‌های برتر، طراحی داخلی جذاب و طراحی خارجی فوق‌العاده را شاهد باشیم.

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

برترین خودروهای اسپورت ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018آمریکایی‌ها خریدار خودروهای آسیایی/13 خودروی پرفروش آمریکا چیست؟(+عکس)آمریکایی‌ها خریدار خودروهای آسیایی/13 خودروی پرفروش آمریکا چیست؟(+عکس)آمریکایی‌ها خریدار خودروهای آسیایی/13 خودروی پرفروش آمریکا چیست؟(+عکس)آمریکایی‌ها خریدار خودروهای آسیایی/13 خودروی پرفروش آمریکا چیست؟(+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، غرش‌های بلند، سرعت بالا، قدرت زیاد و بسیاری از عوامل دیگر در جذابیت خودروهای اسپورت بین مردم موثر بوده‌اند. خودروهای اسپرت می‌توانند مجلل یا ساده باشند اما رانندگی و عملکرد مکانیکی در آنها حرف اول را می‌زند.

بسیاری از رانندگان به برند خودرو و سابقه و شهرت آن در مسابقات به عنوان معیار کیفیت خودروی اسپورت توجه می‌کنند. برند‌هایی مانند لامبورگینی که خودروهای مسابقه‌ای نمی‌سازند به‌صورت انبوهی میان دوست‌داران خودروهای اسپورت طرفدار دارند. در اینجا به بررسی برترین خودروهای اسپورت سال‌های نه چندان دور می‌پردازیم و آنها را معرفی می‌کنیم.

خودروی استون مارتین bd11 2017

خودروی استون مارتین bd11، جایگزین مدل bd9 شده است. مدل جدید یک تجربه نوآورانه از فناوری‌های جدید خودروهای مدرن است. در این خودرو شاهد مجموعه‌ای انقلابی از ویژگی‌های پیشرانه، سرعت و بهره‌وری سوخت هستیم. این خودرو با یک طراحی داخلی پر زرق و برق، لوکس و تجملاتی و فناوری‌های چندرسانه‌ای خلاقانه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این خودرو دارای طراحی بدنه ماهرانه با قوس و انحناهای زیبا در برابر مدل قبلی است. برای زیبایی بیشتر خودرو یک شاسی آلومینیومی به آن متصل می‌شود. این استون‌مارتین سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروها در میان سری DB است.

مدل مفهومی سیتروئن GT

مدل مفهومی سیتروئن GT، برای اولین بار در سال 2008 در نمایشگاه خودرویی پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو با ساختار فیبرکربن و طراحی منحصربه‌فرد از سوی سیتروئن ارائه شده است .این خودرو بیانگر ورود سیتروئن به میدان رقابت خودروهای فوق‌العاده‌ای مانند بوگانی و فراری است.

مدل کالیفرنیاT فراری 2017

معروف‌ترین خودروساز ایتالیایی در سراسر جهان، همواره به فکر شگفت‌زده کردن طرفدارانش با نمایش خودروهای لوکس، قوی و جذاب است. این اتفاق برای مدل جدید کالیفرنیا T 2017 نیز خواهد افتاد. اولین مدل کالیفرنیا فراری در سال 2009 به نمایش درآمد و برخلاف نظر کارشناسان که شاخص‌های ویژه فراری را در آن نمی‌دیدند، فروش خوبی را نصیب خودروساز ایتالیایی کرد. مدل‌های جدید این خودرو به زودی با اصلاحات ویژه‌ای به بازار وارد می‌شوند که بازطراحی بدنه خارجی از آن جمله است.


قابلیت‌های موتور در مدل جدید ثابت باقی ‌مانده و می‌توان انتظار داشت تغییرات بیشتر، در زمینه طراحی داخلی باشد. از طرفی تغییرات طراحی خارجی، باعث کمک به توسعه "اثر سرعت بصری" شده و خودر را تهاجمی‌تر و سریع‌تر نشان می‌دهد.

"آئودی" اسپورت "کوآترو" 2017

گروه خودروسازی "آئودی" جدیدترین ومهم‌ترین دست‌آورد خود را، مدل اسپورت "کوآترو" 2017 عنوان کرده است. مدل جدید اسپورت "کوآترو" ویژگی‌های فوق‌العاده و قدرت عملکری عالی دارد. انتظار می‌رود در این خودرو آخرین فناوری‌های برتر، طراحی داخلی جذاب و طراحی خارجی فوق‌العاده را شاهد باشیم. تغییرات زیادی را در این خودرو خواهیم دید که احتمالا کوتاه‌تر شدن آن و استفاده از پلت‌فرم A4 برای آن از مهم‌ترین آنهاست.


این مدل در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد و انتظار می‌رود در کمترین زمان محبوب شود. خودروهای مسابقه‌ای دهه 80 الهام‌بخش مدل‌های آتی "کواترو" هستند که از نگاه خارجی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. به جرات می‌توان گفت که قابلیت‌های موتوری در این خودروها به شدت افزایش یافته و با مدل‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

پاگانی هوایرا BC

این نسخه جدید "هوایرا" با هر سطح قدرتی که ارائه شود، همچنان به عنوان یکی از کمیاب‌ترین و خاص‌ترین خودروهای امروزی شناخته خواهد شد. وقتی "هوایرا" BC وارد بازار شود، جنگ با سوپرماشین‌هایی مانند "لامبورگینی اونتادور"، "سوپر ولوچه" و "فراری "F12 TdF را آغاز خواهد کرد. به نظر می‌رسد هر علاقه‌مند به خودرویی "هوایرا BC" را قدرتمند‌ترین خودروی ساخته شده در این سطح می‌داند، که تا حدی درست است. پاگانی همچنان برای قدرتمند کردن "هوایرا "BC تلاش می‌کند و انتظار می‌رود این خودرو به محض ورود به بازار، تعادل بنگاه‌های خرید و فروش را تغییر دهد. ما در این خودرو شاهد سامانه آیرودینامیکی ارتقاء یافته، سامانه انتقال قدرت جدید و بسیاری از فناوری‌های جدید دیگر هستیم.

پورشه باکستر 2018

20 سال پس از تولید اولین باکستر، اولین فیس‌لیفت آن با شکل و شمایل مدرن در سال 2018 وارد بازار می‌شود. این خودرو دارای موتور4 سیلندر قدرتمند و جعبه دنده با تعداد سرعت زیاد است. تغییرات خارجی و داخلی آن کاملا محسوس بوده تا جایی که نام آن در خط تولید به 718 باکستر تبدیل شده است.

"آئو دی" رومر A9 2018

از تکنولوژی‌های روز در ساخت و کاهش وزن این زیبای آلمانی، مخصوصا فیبرکربن استفاده شده است، تا وزن A9 با برادر کوچکتر خود یعنی A7 برابر باشد. به طور خلاصه باید گفت که این خودروی زیبا از تکنولوژی بسیار پیشرفته، طراحی حیرت‌انگیز و تجمل کم‌نظیری بهره می‌برد.

آئودی A9 بر روی پلت‌فرم ارتقاء یافته MLB فولکس واگن تولید خواهد شد و از نظر فنی و تکنولوژی نقاط بسیار مشترکی با برادر خود یعنی A8 خواهد داشت. این خودرو گران‌ترین مدلی است که "آئو دی" تا کنون تولید کرده است. مدل 2017 این خودرو ترکیبی از یک سدان لوکس و یک خودروی اسپورت است. "آئو دی" لوکس‌ترین خودرو‌اش را در سال آینده در معرض دید عموم قرار می‌دهد. تغییرات داخلی و خارجی و فناوری‌های به کار گرفته شده در این خودرو زیادند که احتمالا مشتریان را هیجان‌زده خواهند کرد.

دوج وایپر 2018

بنابر گزارش‌های رسیده از منابع مختلف به زودی می‌توان، دوج وایپر 2018 را ازنمای واقعی این خودرو را مشاهده کرد. بازطراحی گسترده در بخش‌های مختلف این خودرو، آن را تبدیل به عجیب‌ترین خودرو وایپر دوج کرده که تا کنون ساخته شده است. قابلیت‌های موتور و ویژگی‌های کاربردی آن بسیار بیشتر از نیاکانش است و با تعداد زیادی از گزینه‌های لوکس و تجملاتی بر محبوبیتش می‌افزاید. مدل جدید این خودرو با تحولات زیاد به بهترین مدل ساخته شده این کارخانه تبدیل خواهد شد.

فورد موستانگ اگرسیو 2018

گمان می‌رود فورد موستانگ مدل 2018 به عنوان بخشی از به روزرسانی در نیمه دوره تولید، به سپر جلوی جدید و گیربکس اتوماتیک 10 سرعته مجهز شود. این مدل از فورد موستانگ احتمالا در سال 2017 به بازار می‌آید. در این بازطراحی سطح تریم و ارتقاء آن کاملا افزایش یافته و به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌های بازار شود. در مدل 2018 به راحتی و جذابیت خودرو اضافه خواهد شد. افزایش قدرت پیشرانه و بهره‌وری سوخت از دیگر گزینه‌های است که در این خودرو دیده می‌شود.

مدل مفهومی دوج چلنجر 2018

سال 2018، نسل جدید دوج چلنجر کوپه با الهام از مدل‌های قدیمی با جلوه‌های مدرن بیشتر در آن رونمایی می‌گردد. تغییرات اساسی در این خودرو روی گلگیرها و چراغ‌های جلو و جلوپنجره مشبک آن پیش‌بینی می‌گردد. سپرها هم تغییر پیدا کرده و مشابه مدل فعلی با لبه‌ای رو به بالا به سمت جلوپنجره کشیده می‌شوند. درون چراغ‌ها هم حلقه‌های LED برای ایجاد هاله‌ای ترسناک و خشن ایجاد شده‌اند. نمای جانبی هم با خطوط برجسته و عضلانی همراه خواهد شد. اغلب این تغییرات همراه با بهبود آئرودینامیکی بوده و باعث افزایش سرعت نهایی خودرو در کنار کاهش سروصدا و مصرف سوخت می‌گردند.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

برچسب ها

سیتروئناستون مارتینخودرو اسپورت
مطالب مرتبط بیشتر
مینی کراس سیتروئن به عنوان پروژه بومی جدید سایپا آمد سیتروئن سی۴ اکس؛ خودروی بسیار متفاوت و جدید فرانسوی! +عکس خودروی ۱۰ هزار دلاری سیتروئن و رکورد فروش ۱۷ دقیقه ای! +عکس ژیان با چهره ای جدید؛ پیشنهادی جالب برای نوستالژی سیتروئن نسل جدید ترمزهای خودرو بدون دیسک عرضه اولین خودروی تمام الکتریکی استون مارتین در سال ۲۰۲۵ نگاهی به امکانات و به روزرسانی‌های استون مارتین DB۱۱ سال ۲۰۲۲ + تصاویر خاص ترین خودروی فرانسوی با شاسی یکپارچه و طراحی کاملا متفاوت! +عکس تعریف متفاوت استانداردها در یک ساختار باکیفیت +عکس کراس اوور جدید سیتروئن معرفی شد زیبای سیتروئن؛ فرصتی برای ملاقات با یکی از جذاب ترین خودروهای فرانسوی +عکس ونتیج F۱؛ شاخصی از زیبایی، فنی و کیفیت در صنعت خودرو +عکس مرموزترین خودروی انگلیس؛ طوفان فناوری و کیفیت در ۴۵ سال قبل جانشینان استون مارتین ونتیج و DB۱۱ بهبود ویژگی های جدید خودروهای شرکت استون مارتین C۳ ۲۰۲۱؛ خودرویی کوچک اما همه کاره از سیتروئن! خداحافظی با آخرین لامبورگینی آونتادور ۷۶۹ اسب بخاری اسپرت ترین خودرو مزدا به بازار می آید اولین شاسی‌بلند استون مارتین، DBX ۲۰۲۱ تولید شد سیتروئن امی؛ خودرویی که رانندگی با آن گواهینامه لازم ندارد! +عکس سیتروئن سی۵ اکس جدید: ترکیبی از سدان، واگن و کمی هم شاسی بلند! +عکس استون مارتین از سال ۲۰۲۵ در انگلستان خودرو برقی می‌سازد سیتروئن C۱؛ هاچ بک شهری با سقف بازشونده و چراغ های چالشی! +عکس سیتروئن سی۳ ایرکراس ۲۰۲۲؛ فرانسوی کوچک با ۴ انتخاب در بخش پیشرانه +عکس از هیولای ۴ سیلندر ویژه پیست تا الهام بخشی برای محصولات استاندارد شهری دی اس ۹؛ سدان لوکس مونتاژ چین با قیمتی در سطح محصولات "ب ام و" سری۵ و ۷! +عکس ایزو ریولتا از زاگاتو؛ خودرویی محدود به ۱۹ دستگاه! +عکس امید آستون‌مارتین به مرسدس بنز بزرگترین سهامدار برند انگلیسی آستون مارتین می شود سیگنت؛ متفاوت ترین استون مارتین تمام دوران! +عکس جدیدترین خودرو استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟ معرفی و بررسی سبد محصولات استون مارتین ویکتور؛ خاص ترین مدل استون مارتین معرفی شد+ تصاویر خودرو سیتروئن به موزه خودروهای سلطنتی تحویل شد سیتروئن TUB و اولین درب کشویی در صنعت خودروی جهان! +تصاویر تولید اولین آستون مارتین DBX عرضه جدید سهام استون‌مارتین کراس اوور آینده نگر سیتروئن با طراحی متفاوت +تصاویر خودرویی که در بازار ایران شکست خورد! بررسی جدیدترین خودرو سیتروئن+تصاویر استون مارتین ۱۱۹ میلیارد پوند ضرر کرد ازسرگیری فعالیت آستون‌مارتین میلیاردر سوئیسی در آستون‌مارتین نگاهی به استون مارتین DBX +تصاویر ادامه بحران مالی در آستون مارتین فراخوان سیتروئن در استرالیا تولید خودروی برقی سیتروئن دو نفره با پرداخت ۲۲ دلار در ماه! خودروی جدید استون مارتین با ۳۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت نگاهی به استون مارتین ونتیج +تصاویر شرکت بریتانیایی خودروی جدید خود را رونمایی کرد نگاه سیتروئن به بازار هند و چین قیمت جدید خودروهای سیتروئن در بازار معرفی ۲۰ خودروی برتری که در سال ۲۰۲۰ به بازار می‌آیند بررسی فنی اولین شاسی‌بلند تاریخ استون مارتین + مشخصات نگاهی به نخستین شاسی‌بلند ۱۹۰ هزار دلاری استون مارتین! از دوچرخه تا آستون مارتین قیمت خودروهای سیتروئن در بازار ۱۲ آبان+ جدول بررسی فنی استون مارتین ونتیج AMR + مشخصات شخصی‌سازی به سبک استون‌مارتین انتشار تصاویری از پیش‌نمایش خودروی Vantage Roadster استون مارتین + تصاویر رونمایی استون مارتین از خودروی قدرتمند شاسی بلند بررسی فنی استون مارتین AM-RB ۰۰۳ + مشخصات گران‌ترین خودروهای جهان را بشناسید خواب ناقص دهه هشتادی! مرگ بنیان‌گذار سیتروئن سیتروئن ۱۰۰ ساله شد؛ تاریخچه ژیان در ایران تولید خودروی مسابقه ای قدرتمند استون مارتین مرسدس AMG GT R با تیونر G-Power، جذاب‌تر و قدرتمندتر از گذشته می‌شود آستون مارتین DBS نسخه ۵۹ یادآور خاطرات شیرین استون مارتین از سوپرلگرا مخصوص جیمز باند رونمایی کرد +تصاویر بومی‌سازی سیتروئن‌های برقی در هند تولید خودروی برقی سیتروئن با کابین هلیکوپتری برخورد قاطع مدیرعامل سایپا با اقدام خارج از ضوابط یکی از مدیران رونمایی استون مارتین از اولین خودروی الکتریکی ابرخودروی جدید استون‌مارتین معرفی شد رونمایی از خودروی هایپرلاکچری استون مارتین لاگوندا در نمایشگاه ژنو معرفی ۳ خودروی مفهومی استون مارتین استون مارتین هیبریدی جدید در راه است تمام خودروهای سیتروئنC۳ تحویل خواهد شد بازده سرمایه گذاری جذاب برای ثبت نام کنندگان خودرو سیتروئن سی۳ گزارش تصویری از مراسم تحویل نخستین سری خودروی سیتروئن C۳ موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری استون مارتین (+عکس) سیتروئن عینک تهوع ساخت ۷۰ سال از رونمایی سیتروئن ژیان گذشت طعم تلخ نوستالژی! اعلام کاندیداهای «خودروی سال» ۲۰۱۹ DS صفر چند؟ قیمت قطعی خودروی جدید سیتروئن C۳ اعلام شد خودروی لوکس استون مارتین با الهام از فیلمهای جیمزباند اولین تست جاده‌ای پورشه تیکان +عکس معرفی خودروهایی که توسط یک کمپانی طراحی اما تحت برندی دیگر معرفی شدند رونمایی از جدیدترین خودروی کراس‌اور سیتروئن سیتروئن برقی جدید به بازار می‌آید منتظر محصولات جدید سیتروئن باشید گرانترین خودروهای جهان در ۲۰۱۸ چند میلیون دلار می‌ارزند آیا سیتروئن زانتیا گزینه مناسبی در بازار خودرو‌های دست‌دوم است؟ DS۸؛ پرچمدار DS برای سال ۲۰۲۰ معرفی شد +تصاویر شروع شیک سیتروئن در ایران آغاز پیش فروش سیتروئن C۳ با ۶۰ میلیون تومان اولویت نخست سیتروئن باقی ماندن در بازار ایران است بازدید از خط تولید سیتروئن C۳ در کاشان عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران یک فرانسوی قد کشیده برای چینی ها خودروهای وارداتی نباید مستعمل باشند کسب‌و‌کار جدید پژو سیتروئن ایران مهم ترین پایگاه غیرفرانسوی تولید سیتروئن می شود گزارش تصویری از حضور برند سیتروئن در نمایشگاه خودرو ژنو نشست مدیران عامل گروه سایپا و پژوسیتروئن برگزار شد آنچه که احتمالا در مورد نسل جدید استون‌مارتین ونتیج نمی دانید؛ ۱۰ نکته از همزاد انگلیسی AMG GT استون مارتین ۲۰۱۹ Vantage؛ نقطه آشنایی با استون‌مارتین افزایش تولید پژو ۲۰۰۸ به روزانه ۱۳۰ دستگاه در نیمه دوم بهمن‌ماه تغییرات جدیدخودروی " ئی- مهاری" سیتروئن (+عکس) گزارش تصویری از گردهمایی Iranian Riders Club استون مارتین DB۱۱ Volante ۲۰۱۸؛ بُعد تازه‌ای از زیبایی خودرو الکتریکی استون‌مارتین +عکس لوکس‌سازی خودرو به روایت برندهای ارزان‌قیمت در جهان منتظر یک زانتیای جدید باشیم؟ ظهور پدیده سقف‌های شناور آزمایش رانندگی استون مارتین رپید در شیراز؛ تک شاخ بریتانیایی نسل جدید کاکتوس C۴ سیتروئن سال آینده می آید ورود ۲ خودرو جدید از محصولات سیتروئن به ایران خودرویی که تنها ۹۹ دستگاه از آن ساخته می شود (+عکس) سایپا سیتروئن در مسیر پیشرفت ژیان های مدرن به بازار می آیند (+عکس) صف‌شکنان انتقال به جلو از زیباترین موستانگ تا قدیمی ترین سیتروئن معرفی اسپرت‌ترین نسل‌های تویوتا در ماه آینده (+عکس) خودروهایی که فقط تعداد محدودی از آن ساخته شد تصاویری از قایق لوکس «استون مارتین» خودروهایی که حرکت آنها روی جاده‌های جهان شوک انگیز است (+عکس) DBX، اولین شاسی بلند استون مارتین+تصاویر و مشخصات پیشرانه رئیس هیات مدیره گروه سایپا: محصولات سیتروئن در سهم بازار سایپا تاثیر خواهد داشت شرکت خودروسازی اوپل به Group PSA پیوست « والکری» فوق آیرودینامیک؛ ۱۵ میلیارد تومان! دورهمی ژیان‌سواران در پرتغال +تصاویر ۲ محصول جدید شرکت سیتروئن در نمایشگاه خودرو شیراز جزئیات خودرو TVR +عکس آغاز همکاری شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا با سایپاسیتروئن سیتروئن C۳ تا اواخر امسال عرضه می‌شود گزارش تصویری از حضور سایپا در نمایشگاه خودرو البرز پوست اندازی در خودرویی که تنها ۲۴ دستگاه از آن ساخته شده خودرو DB۱۱ اولین استون مارتین با قلب تپنده مرسدس-AMG + تصاویر اولین استون مارتین برقی +عکس همکاران باواریایی مأمور ۰۰۷! فــراتر از تـــاریخ استون مارتین کتانی تولید کرد!+تصاویر سیتروئن با سیستم تعلیق معروف خود خداحافظی کرد مغلوبان تنش‌های داخلی مزدا ۳۲۳ یا سیتروئن زانتیا؟ +مشخصات فنی تاخیر در تحویل اوپل به پژو-سیتروئن خودروهای راجر مور در نقش جیمزباند +عکس اولین خودروی سیتروئن در ایران چیست؟ برترین خودروهای کروک در بازار جهانی (+عکس) تحریم‌ها رفت؛ سیتروئن آمد سیتروئن پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت نمایش بهترین و جذاب ترین خودروهای سیتروئن مدل های جدید رنو ، فولکس ، سیتروئن و فیات وارد ایران شد رونمایی از محصولات احتمالی بازار خودرو بزرگترین شاسی‌بلند سیتروئن در راه است جزئیاتی ازقراردادهای محرمانه خودروسازان ایرانی با پژو SUV استون مارتین DBX در شرف تولید سیتروئن اولین قسط مشارکت با سایپا کاشان را واریز کرد عظمت پنهان شیک پوشان پاریسی قرارداد سایپا- سیتروئن نهایی شد فولکس واگن، ادغام اوپل و پژو را کم اهمیت جلوه داد قائم مقام اجرایی شرکت PSA از سایپاکاشان بازدید کرد حضور پسابرجامی سیتروئن در ایران یکی از برترین خودروهای نمایشگاه تورنتو (+عکس) بازدید مدیران ارشد سیتروئن از شرکت های قطعه ساز گروه سایپا اولین همایش قطعه سازان سایپا و سیتروئن برگزار شد "C ایرکراس" پیش نمایش کراس اوور آتی سیتروئن+تصاویر سایپا و سیتروئن توان پاسخگویی به نیاز بازارهای منطقه را دارند شاسی‌بلند راحت سیتروئن در راه است (+عکس) سیتروئن می‌آید، کیا نه عرضه اولین محصول سیتروئن تا پایان سال جاری میلادی استون مارتین ونکوئیش S ولانته رونمایی شد سیتروئن در نمایشگاه اصفهان می درخشد برگ‌برنده سیتروئن برای رالی طرح احتمالی ویژن ۸ استون مارتین (+عکس) سکوت خبری سیتروئن در ایران قیمت گمرکی خودروهای سیتروئن مشخص شد پیرمردِ حساس فرانسوی! فینالیست‌های بهترین خودرو سال اروپا (+عکس) مجوز سرمایه گذاری سیتروئن صادر شد ادامه همکاری با رنو و پژو سیتروئن قرارداد با سیتروئن نهایی شده است دی.اس مات شد سیتروئن از C۳ پیکاسو رونمایی کرد+تصاویر عرضه محصولات مشترک سایپا و سیتروئن طبق نیازهای بازار ایران و منطقه گهواره ای هم قیمت استون مارتین اسپورت روانه بازار شد گزارش تصویری از غرفه سیتروئن در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ ژیان برقی سال ۲۰۱۷ +تصاویر قرارداد قطعی سایپا- سیتروئن، ۱۵ مهر امضاء می‌شود شیک‌کوچولوی آوانگارد سیتروئن سایپا و سیتروئن خاورمیانه را تصرف می کنند انتشار اولین تصاویر از رودستر جدید استون مارتین حمله همه جانبه سیتروئن به ایران نگاه نشریات فرانسوی به فعالیت های سیتروئن در ایران احیای همکاری های خودرویی با کشورهای اروپایی قرارداد با سیتروئن در مراحل نهایی معرفی حاضران در نمایشگاه خودرو پاریس: سیتروئن C۳ شریک تازه سیتروئن در چه اوضاعی است؟ ۳ نامه مجلس برای پیگیری قراردادهای خودرویی رونمایی از خودرو مفهومی سیتروئن CXperience+ تصاویر آستون مارتین Vanquish ۲۰۱۷ را ببینید +تصاویر آستون مارتین DB ۱۱ و هفت رقیب سرسخت‌اش بهترین خودروهای اسپورت کلاسیک سال +عکس سیتروئن‌های جدیددرنمایشگاه خودروی مشهد (+عکس) قدرت نمایی آستون مارتین با یک سوپر اسپرت +عکس سیتروئن چگونه و با چه محصولاتی در بازار ایران حاضر می‌شود؟ قرارداد سیتروئن و سایپا نویدبخش آینده ای درخشان سیتروئن C۴ تا پایان سال می‌آید آخرین استون مارتین در خط تولید (+عکس) سیتروئن سایپا کاشان را نقدی خرید سایپا می‌تواند مرکز تولید و صادرات محصولات سیتروئن در منطقه شود تولیدات سیتروئن جایگزین پرفروش ترین خودرو داخلی نیست آیا سیتروئن می تواند به بازار خودرو رونق دهد ۱۰ پرسش اساسی از نعمت زاده پیرامون واگذاری سهام سایپا کاشان به فرانسه PSA wins second Iran production deal for Citroen brand سال ۲۰۱۷ نخستین محصول مشترک تولید خواهد شد مکثی بر عجایب سایپا و سیتروئن امروز رسماً همکار می شوند ۱۰ خودرویی که با ظاهر سریع شما را فریب می‌دهند قرارداد با سیتروئن مبتنی بر اقتصاد مقاومتی بزودی نهایی می شود دایملر یکی از مهندسان ارشد سیتروئن را ربود استون مارتینی فقط برای ۹۹ نفر قرارداد سیتروئن و سایپا اتفاقی کم نظیر در تاریخ روابط اقتصادی ایران امضای سند همکاری تولید سه نوع خودرو بین ایران و فرانسه رودستر جدید استون مارتین ۶۰۰ اسب بخار نیرو دارد+تصاویر آغاز تولید موتور دبل توربو V۱۲ استون مارتین DB۱۱ ضرر استون مارتین افزایش یافت C۳ ته چهره "کاکتوس" را دارد نسل سوم سیتروئن C۳ لو رفت رودستر کروک جدید استون مارتین را ببینید+تصاویر الزامات حضور سیتروئن در ایران ساخت موتورهای ۱۲ سیلندر جدید «استون مارتین» در ۸ ساعت جلوگیری از واردات فراری و استون‌مارتین به ایران+ تصویر مذاکره سایپا با سیتروئن برای رسیدن به همکاری مشترک در حال انجام است سیتروئن با فناوری جدید و سرمایه گذاری ارزی می آید قیمت سیتروئن ایرانی ۴۵ تا ۱۲۰ میلیون تومان لبخند سیتروئن به طبقه متوسط ایران ایربگ بدنه! گروهبان فرانسوی سرباز سایپا می‌شود مذاکره با سیتروئن برای واگذاری ۵۰ درصد سهام یک شرکت خودرویی دو‌راهی‌های خرید در بازار خودرو لندرور بهترین شاسی بلندش را معرفی کرد ب ام و ۳۰ سالگی M۳ را جشن گرفت استون‌مارتین دلفریب زاگاتو کره ای ها سانتافه اسپورت را ساختند آخرین نسل ازیک مدل سیتروئن پژو سیتروئن و دانگ فنگ خودروهای برقی می‌سازند کارخانه تولید ژیان ( سیتروئن) در سال ۱۳۴۹ «سایپا کاشان» به سیتروئن رسید جزئیات دومین قرارداد خارجی صنعت خودرو ایران قیمت اولیه خودرو چانگان ۶۴ میلیون تعیین شد آلفارومئو جدید معرفی شد همکاری سیتروئن-سایپا نهایی شد تولد دوباره پرچم‌دار سیتروئن؛ سدان فول‌سایز نیمه‌لوکس C۶ معرفی سایپا به عنوان شریک سیتروئن فرانسه قرارداد سایپا با سیتروئن بزودی نهایی می شود جادوگر سیتروئن را بشناسید نصف قیمت خودرو خسارت بگیرید معرفی استون مارتین ونتیج GTS در جستجوی جذاب‌ترین خودرو تاریخ سهامداری سیتروئن در سایپا انصراف فیات کرایسلر از ادغام با پژو سیتروئن شایعه فروش سهام سایپا و ایران خودرو به سیتروئن و فیات بازگشت سیتروئن به سرزمین سایپا استون مارتین قصد رقابت با فراری و پورشه دارد سیتروئن خاطرات خوب را در ایران تکرار می‌کند؟ تولید مشترک سیتروئن و سایپا رونمایی ازخودرو جدید فرانسوی ساپیا +عکس سیتروئن از "C۴ کاکتوس" پرده برداشت استون مارتین خودرو برقی طراحی می‌کند جدیدترین استون مارتین جیمزباند ۳.۴۸ میلیون دلار فروخته شد یک استون مارتین، به عشق نمایش هوایی! برنامه سیتروئن برای حضور روحانی در فرانسه لوکس ترین هاچ بک فرانسوی را ببینید+تصاویر استون مارتین خودرو جیمز باند را به فروش می‌گذارد استون مارتین جیمز باند چوب حراج می‌خورد استون مارتین در مقدونیه کارخانه می‌زند طراح معروف ۱۰۰ میلیون دلار از استون مارتین طلب کرد سیتروئن C۳ جدید در اواخر ۲۰۱۶ معرفی می شود روحانی با سیتروئن به الیزه می رود میراث‌دار فانتزی سیتروئن مهاری! چند خودرو کلکسیونی خاص در یزد خاورمیانه در میان گزینه‌های اصلی برای کارخانه جدید استون مارتین گامی جدید در همکاری تویوتا و پژو سیتروئن مهد تولید متنوع‌ترین خودروهای تجملی خودرو لوکس ستاره لالیگا بعد از تصادف سخت سیتروئن یک سیستم تعلیق انقلابی معرفی می‌کند ابرخودرو بریتانیایی با سرعتی فوق العاده رونمایی فیس‌لیفت «سیتروئن ایرکراس» برند‌سواری با نازل‌ترین قیمت تور جالب خودروی عتیقه در چین معرفی استون مارتین رپید ای کانسپت ضرر استون مارتین سه برابر شد خودرو جدید جیمز باند را ببینید استون‌مارتین از شاهکار جدید خود رونمایی کرد سیتروئن سی – الیز مدل ۲۰۱۵ را ببینید خودرویی که خاطره اش هنوز شیرین است سیتروئن با کمک ایران خودرو به سایپا بر می‌گردد سوار بر ابـرها سیتروئن کاکتوس M کانسپت را بیینید انتشار فهرست قیمت گذاری استون مارتین لاگوندا آخرین و جدیدترین محصول کمپانی پرآوازه استن مارتین با نام DB۹ GT به تولید رسید سی-کواتره؛ سدان جذاب سیتروئن برای بازار چین قیمت ۷.۵ میلیارد تومانی خودرو استون مارتین معرفی استون مارتین ونتیج GT۱۲ عرضه اولین محصول DS در اروپا شاسی‌بلند متفاوت سیتروئن تولید شاسی بلند جدید استون مارتین «انتقام» به بازار می آید سیتروئن در راه ایران تصاویر ماشین استون مارتین رپید اس رونمایی از طرح مفهومی محصول جدید سیتروئن استون مارتین رپید اس مدل ۲۰۱۵ آغاز تولید پژو ۵۰۸ جدید
برگشت به بالا