کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق از کپسول CNG خودرو در میاندوآب

عصر خودرو- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: از یک دستگاه خودروی سواری به ارزش بیش از یک میلیارد ریال گوشی تلفن همراه قاچاق که در داخل کپسول CNG این خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶:۰۰

کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق از کپسول CNG خودرو در میاندوآب

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ حسن شیخ نژاد روز شنبه افزود: با هوشیاری ماموران ایست بازرسی شهید محمد نژاد این شهرستان در مسیر میاندوآب - تبریز این خودرو شناسایی و توقیف شد.
وی اضافه کرد: از این خودروی سواری از نوع روآ، 44 دستگاه گوشی تلفن همراه از نوع آیفون کشف شد که به طرز ماهرانه ای در داخل کپسول CNG جاسازی شده بود.
سرهنگ شیخ نژاد ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه قاچاق را بیش از یک میلیارد ریال اعلام کرد.
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: راننده این خودرو قصد داشت این تعداد گوشی های تلفن همراه را که از یکی از شهرهای مرزی بارگیری شده بود، به دیگر استان های کشور انتقال دهد.
شیخ نژاد اظهار کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل بعدی تحویل مقام قضایی شد.
شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به دیگر استانهای کشور به شمار می رود.
میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 کیلومتری مرکز استان و در مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان واقع شده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها

سی ان جی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت گازوئیل و CNG بدون تغییر ماند نیاز به ۳۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری در صورت عدم تغییر سبد سوخت افزایش یک میلیون متر مکعبی سوخت CNG در ماه‌های اخیر سهم هر سوخت در سبد سوخت بخش حمل‌و نقل کشور چقدر است؟ ایران‌خودرو در میان اصلی‌ترین شرکت‌های مصرف‌کننده سی اِن جی افزایش ۱.۸ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در اردبیل ضرورت افزایش سهم CNG در سبد سوخت کشور تمرکز صنعت سی ان جی بر فناوریهای جدید یک میلیون خودرو با مخازن فرسوده ' سی. ان. جی ' در کشور وجود دارد تاکید بر رعایت اصول ایمنی در جایگاه‌های سوخت گاز انفجار مخزن گاز خودرو در تبریز باید سی‌ان‌جی را جایگزین بنزین کنیم علت تعطیلی برخی جایگاههای سی ان جی شهر تهران مشخص شد قیمت؛اهرم ترغیب به مصرف سی.ان.جی ظرفیت سی ان جی کشور به ۴۴ میلیون مترمکعب رسید تردد ۲.۵ میلیون بمب متحرک در کشور ابلاغیه ایی در خصوص تست خودروهای گاز سوز اعلام نشده است مصرف CNG در کشور ٥٣ برابر شده است میزان آلایندگی ال.پی.جی؛ یک دهم بنزین سیاست ایران برای استفاده بیشتر از CNG در خودروها راهکار درستی است جایگاه های تک سوختی نیامده، جمع می شود روزانه ۵۸۵ هزار مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG قزوین توزیع می‌شود کمبود بیش از ۱۰۰۰ جایگاه در کلانشهرهای کشور عرضه سی ان جی ٥۰۰ تومانی در جایگاه‌های سراسر کشور تنها ۲ جایگاه مجاز سی.ان.جی در ارومیه وجود دارد بهره برداری از ۸ جایگاه جدید CNG‌ از ابتدای سال پیشنهاد کاهش قیمت سی.ان.جی به شورای اقتصاد رفت بازرسی مخازن CNG تاکسی‌ها در تهران آغاز شد مخازن سوخت گاز خودروهای عمومی در استان البرز کنترل می شود شهروندان عسلویه از نبود جایگاه CNG در رنج هستند توسعه صنعت CNG نیازمند ایجاد شرکتهای مادر تخصصی است
برگشت به بالا