بهره برداری از ۸ جایگاه جدید CNG‌ از ابتدای سال

عصر خودرو : با بهره برداری از ۸ جایگاه جدید عرضه سوخت CNG در ۵۱ روز ابتدایی سال جاری، هم اکنون ۲۲۷۰ جایگاه عرضه سوخت CNG به صورت تک منظوره و دومنظوره در سراسر کشور در مدار بهره برداری است.

سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷:۰۰

بهره برداری از ۸ جایگاه جدید CNG‌ از ابتدای سال

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، از ابتدای سال جاری تا بیستم اردیبهشت ماه، در مجموع در سراسر کشور 8 جایگاه جدید عرضه سوخت CNG به بهره برداری رسیده است.

با بهره برداری از این 8 جایگاه جدید، تعداد جایگاههای عرضه سوخت CNG در ایران به 2270 باب رسید. در این 2270 جایگاه، در مجموع با 13 هزار و 40 نازل سوخت‌گیری، ظرفیت اسمی عرضه CNG به‌میزان 2 میلیون و 569 هزار و 507 مترمکعب استاندارد در هر ساعت وجود دارد.

مدیر طرح احداث جایگاه های CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ماه گذشته از احداث 100 جایگاه جدید عرضه سوخت CNG در سال 94 خبر داده که برای تحقق این هدف، تا پایان سال جاری باید 92 جایگاه دیگر برای عرضه سوخت CNG به مدار بهره برداری برسد.

برچسب ها

سی ان جی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت گازوئیل و CNG بدون تغییر ماند نیاز به ۳۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری در صورت عدم تغییر سبد سوخت افزایش یک میلیون متر مکعبی سوخت CNG در ماه‌های اخیر سهم هر سوخت در سبد سوخت بخش حمل‌و نقل کشور چقدر است؟ ایران‌خودرو در میان اصلی‌ترین شرکت‌های مصرف‌کننده سی اِن جی افزایش ۱.۸ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در اردبیل ضرورت افزایش سهم CNG در سبد سوخت کشور تمرکز صنعت سی ان جی بر فناوریهای جدید یک میلیون خودرو با مخازن فرسوده ' سی. ان. جی ' در کشور وجود دارد تاکید بر رعایت اصول ایمنی در جایگاه‌های سوخت گاز انفجار مخزن گاز خودرو در تبریز باید سی‌ان‌جی را جایگزین بنزین کنیم علت تعطیلی برخی جایگاههای سی ان جی شهر تهران مشخص شد قیمت؛اهرم ترغیب به مصرف سی.ان.جی ظرفیت سی ان جی کشور به ۴۴ میلیون مترمکعب رسید تردد ۲.۵ میلیون بمب متحرک در کشور ابلاغیه ایی در خصوص تست خودروهای گاز سوز اعلام نشده است مصرف CNG در کشور ٥٣ برابر شده است میزان آلایندگی ال.پی.جی؛ یک دهم بنزین سیاست ایران برای استفاده بیشتر از CNG در خودروها راهکار درستی است کشف محموله گوشی تلفن همراه قاچاق از کپسول CNG خودرو در میاندوآب جایگاه های تک سوختی نیامده، جمع می شود روزانه ۵۸۵ هزار مترمکعب گاز در جایگاه‌های CNG قزوین توزیع می‌شود کمبود بیش از ۱۰۰۰ جایگاه در کلانشهرهای کشور عرضه سی ان جی ٥۰۰ تومانی در جایگاه‌های سراسر کشور تنها ۲ جایگاه مجاز سی.ان.جی در ارومیه وجود دارد پیشنهاد کاهش قیمت سی.ان.جی به شورای اقتصاد رفت بازرسی مخازن CNG تاکسی‌ها در تهران آغاز شد مخازن سوخت گاز خودروهای عمومی در استان البرز کنترل می شود شهروندان عسلویه از نبود جایگاه CNG در رنج هستند توسعه صنعت CNG نیازمند ایجاد شرکتهای مادر تخصصی است
برگشت به بالا