بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (۱)

به‌تام روانکار از محصولات جدید رونمایی کرد

عصر خودرو- بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرد. برند به‌تام روانکار(به‌توتال سابق) نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد و از چند محصول جدید خود رونمایی کرده است.

جمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸:۰۰

به‌تام روانکار از محصولات جدید رونمایی کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، علی قاسمی بیدار مدیر بازایابی بهتام روانکار در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار عصرخودرو گفت:عرضه‌ی محصولات جدید این شرکت بعد از نمایشگاه در بازار آغاز خواهد شد. وی افزود خدمات ویژه‌ای برای مشتریان صنعتی این شرکت در نظر گرفته شده که از جمله مهم‌ترین آن ها می‌توان به اجرای طرح پایش،طرح معادل‌سازی روانکارهای مصرفی با روانکارهای تولیدی و بومی‌سازی بخشی از محصولات در حوزه‌ی صنعتی و خودرویی توسط تیم تحقیق و توسعه این شرکت اشاره کرد.

قاسمی بیدار اضافه کرد: مزیت قیمتی و همچنین کاهش میزان ارزبری از جمله مهم ترین اهداف برنامه های آتی این شرکت به حساب می آید.

مدیر بازاریابی به‌تام روانکار در خصوص دلیل حضور شرکت در این نمایشگاه گفت: شرکت به‌توتال اکنون 20 سال سابقه فعالیت دارد اما برند به‌تام سه سال است که معرفی شده و زمان معرفی آن با شروع شیوع کرونا مصادف شد به همین دلیل این رکت نتوانست به خوبی در نمایشگاه‌‌ها و ایونت‌های مرتبط حضور پیدا کند. حضور در این نمایشگاه بیش از هرچیز با هدف معرفی و شناساندن برند به‌تام به بازار است.


چهار محصول جدید روغن‌های دنده خودرویی، دو محصول جدید موتوری و چند گریس تخصصی قرار است در این نمایشگاه برای نخستین بار رونمایی شد. در دسته روغن گیربکس‌های اتوماتیک CVT،  MV LV ,DCT و ATV VI چند وقتی است که در شبکه نمایندگی‌های خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بعد از رونمایی در نمایشگاه در بازار نیز عرضه خواهد شد. همچنین در دسته روانکارهای موتوری نیز دو محصول جدید با استاندارد کیفی API SN در گریدهای 5W40 و 5W30 نیز  با نام تجاری Quantic Plus مخصوص موتورهای بنزینی در این نمایشگاه رونمایی شد.

 

برچسب ها

به‌تام روانکار
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا