بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

رونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکار

خودرو - بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود. شرکت های تولیدکننده روانکار نیز در این نمایشگاه حضور گسترده خواهند داشت. شرکت به‌تام روانکار نیز به قرار است در این نمایشگاه از چند محصول جدید خود در دسته های روغن موتور، روغن گیربکس و گریس های تخصصی رونمایی کند.

چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱:۰۰

رونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکاررونمایی از محصولات جدید به‌تام روانکار

مدیر بازاریابی به‌تام روانکار در گفت و گو با خبرنگار «عصر خودرو» تصریح کرد: چهار محصول جدید روغن های دنده خودرویی، دو محصول جدید موتوری و چند گریس تخصصی قرار است در این نمایشگاه برای نخستین بار رونمایی شود.

وی افزود: در دسته روغن گیربکس‌های اتوماتیک CVT،  MV LV ,DCT و ATV VI چند وقتی است که در شبکه نمایندگی های خودروسازان مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بعد از رونمایی در نمایشگاه در بازار نیز عرضه خواهد شد.

همچنین در دسته روانکارهای موتوری نیز دو محصول جدید با استاندارد کیفی API SN در گریدهای 5W40 و 5W30 نیز  با نام تجاری Quantic Plus مخصوص موتورهای بنزینی قرار است در این نمایشگاه رونمایی شود.

علی قاسمی خبرداد: سورپرایز  این نمایشگاه رونمایی از دو محصول ویژه گریس‌های تخصصی است که یک محصول برای استفاده در صنایع فولاد و دیگری برای استفاده در صنایع معدنی تولید شده است.  لازم به ذکر است که شرکت به‌تام روانکار تنها تولیدکننده این محصولات تخصصی در ایران است و مشخصات دقیق و نام تجاری این محصولات به زودی اعلام خواهد شد.

برچسب ها

به‌تام روانکار
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا