حضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشت

عصر خودرو -روز گذشته هفتمین دوره از نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشت با حضور فعالان صنعت خودرو آغاز به کار کرد.

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵:۰۰

حضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشتحضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشتحضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشتحضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشتحضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشتحضور GISP در هفتمین نمایشگاه خودرو، موتورسیکلت و قطعات رشت

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر رشت برگزار می‌شود، گروه جی‌آی‌اس‌پی با جدیدترین محصولات خود حاضر شده است.
در اولین روز از این رویداد، دکتر زارع، استاندار گیلان، با حضور در محل برگزاری از غرفه‌های فعالان حوزه قطعه دیدن کردند. طی این بازدید دکتر زارع با حضور در غرفه گروه جی‌آی‌اس‌پی و گفت‌گو با مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه، با برنامه‌های GISP برای توسعه فعالیت در بازار قطعات خودرو آشنا شدند.
نمایشگاه قطعات خودرو رشت که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است، تا شنبه میزبان فعالان و علاقمندان این حوزه خواهد بود‌.

برچسب ها

جی آی اس پیGISPنمایشگاه قطعات خودرو رشت
مطالب مرتبط بیشتر
مشکلات موتورهای گازسوز (بخش اول) شناخت پیستون و دلایل خرابی آن فشنگی روغن و اهمیت آن در سلامت موتور واشر سرسیلندر؛ مانع خروج سوخت و هوای درون سیلندر مرز روغن‌کاری و روغن‌سوزی آنچه باید از تسمه تایم خودرو بدانید قطار همایش‌های استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی به بوکان رسید آشنایی با بوش پیستون جی‌آی‌اس‌پی در گردهمایی تراشکاران کرمان آشنایی با سنسورهای خودرو: سنسور یا سوئیچ اینرسی بوش سیلندر و وظایف آن در موتور خودرو سرسیلندر خودرو و دلایل خرابی آن افزایش آگاهی عمومی از قطعات ایرانی اصل، مهمترین هدف ما است گزارش تصویری از حضور گروه GISP در نمایشگاه قطعات رشت شروع به کار هفتمین نمایشگاه قطعات خودرو رشت نمایشگاه قطعات و خودرو بغداد با حضور گروه GISP افتتاح شد آکادمی GISP، برترین شیوه آموزشی برای همه رشد ۵۰ درصدی نمایشگاه قطعات خودرو رشت در سال ۹۸ با خودرویی که جوش آورده چه کنیم؟ همایش آشنایی با محصولات گروه GISP در شهر مرند چگونه سوپاپ اصلی و تقلبی را تشخیص دهیم
برگشت به بالا