در گفت وگو با مدیر عامل GISP عنوان شد:

آکادمی GISP، برترین شیوه آموزشی برای همه

عصر خودرو- بنگاه‌های اقتصادی در ایران، شاید به فراخور شرایط اقتصادی کشور و شاید به دلیل نبود تفکرات بلند‌مدت، عمدتا تنها به دنبال کسب سود بیشتر از بازار هستند و کمتر شاهد برنامه‌های زیربنایی با اثرات میان مدت و بلند مدت هستیم. این مسئله در بازار قطعات یدکی خودرو شاید شکل پررنگ‌تری داشته باشد، بازاری که سال‌ها به طور سنتی اداره می شده و برنامه‌ریزی و آینده‌سازی جایگاهی در آن نداشته. در یک دهه اخیر اما با حضور برند‌های معتبر در بازار قطعات یدکی کشور، این بازار هم شاهد تحولات مهمی شده است و شاهد هستیم برند‌های برتر بازار نگرش مصرف‌کنندگان را تا حدی تغییر داده اند هر چند همچنان جای خالی آینده‌سازی در این بازار احساس می‌شد.

شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸:۰۰

آکادمی GISP، برترین شیوه آموزشی برای همه

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در گروه GISP اما تفکرات متفاوت است چرا که این گروه با سابقه بیش از یک دهه در بازار قطعات یدکی کشور، هم اکنون در میان شرکت‌های پیشرو بازار جای دارد و با سرمایه گذاری بر روی برند و محصولات، توانسته نظر مثبت خریداران را جلب کند. در کنار فعالیت‌های تبلیغی و تحقیق و توسعه، GISP پس از حدود یک سال بررسی و آماده‌سازی، در همایش سالیانه نمایندگان خود "آکادمی آموزشی GISP" را به عنوان بستری آموزشی معرفی کرد، اقدامی که از سوی مدیران این شرکت به عنوان اقدامی برای افزایش آگاهی و آینده سازی عنوان شده است.

در زمینه فعالیت‌های این آکادمی و اهداف آن با مهندس رحیمی نژاد، موسس و مدیر عامل GISP به گفت وگو نشستیم.

****
مهندس رحیمی نژاد در آغاز گفت وگو در زمینه علت توجه GISP به مقوله آموزش گفت:"در حال حاضر آموزش مهمترین مقوله‌ای است که شرکت‌ها باید به آن توجه کنند. با توجه به رقابت زیادی که در بخش‌های مختلف وجود دارد، شرکت‌هایی که به مقوله آموزش نپردازند در طول زمان از چرخه رقابت خارج خواهند شد. این آموزش‌ها باید هسته داخلی شرکت را در بر بگیرد اما فراتر از آن باید به آموزش و به‌روز‌رسانی دانش هسته‌های خارجی شرکت نیز توجه کرد."

وی افزود:"متاسفانه در زمینه آموزش مرتبط با فعالیت‌ها در حوزه بازرگانی فعالیت‌های محدودی در کشور ما انجام شده است و این مسئله در حوزه‌های مرتبط با قطعات یدکی تقریبا دیده نمی‌شود. به همین دلیل در GISP تصمیم گرفتیم در این مقوله مهم سرمایه گذاری کنیم تا بتوانیم جایگاه پیشرو خود را در بازار حفظ کنیم. در این زمینه و در روز همایش 10 سالگی گروه GISP، از اپلیکیشن آموزشی شرکت به عنوان آکادمی GISP رونمایی کردیم. باید بپذیریم که امروزه رقابت در بخش‌های مختلف از جمله صنعت قطعات یدکی بسیار دشوار شده است و دیگر نمی‌توان به شیوه‌های سنتی مسایل را حل کرد. برای حضور و رقابت در چنین بازارای باید از علم روز بهره برد و این آکادمی نیز با همین هدف راه اندازی شده است."

مدیر عامل GISP در زمینه آکادمی GISP افزود:"در این برنامه یک سری از آموزش‌ها به صورت مجازی در اختیار مدیران و کارکنان داخلی شرکت و عزیزانی که در خارج از شبکه GISP با ما همکاری دارند مانند نمایندگان قرار می‌گیرد. این آموزش‌ها رایگان است و حوزه‌های مختلفی از قبیل بازاریابی، فروش، مالی برخورد با مشتری و مواردی از این دست متناسب با نیاز هر یک از افراد در اختیارشان قرار می‌گیرد. ما معتقدیم در صورت فراگیر شدن این آموزش‌ها شاهد تاثیر زیادی در صنعت و بازار قطعات یدکی خودرو در کشور خواهیم بود. با کمک این آموزش‌ها سطح علمی همکاران GISP در داخل و خارج از سازمان و در نهایت عموم مخاطبان و مشتریان ارتقا پیدا می‌کند و نزدیک‌ترین تاثیر آن، بهبود شیوه تعامل شرکت‌ها با مشتریان است."

مهندس رحیمی نژاد همچنین به نمونه‌های بین المللی آموزش در صنعت خودرو اشاره کرد و افزود:"امروز ه بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دنیا یک آکادمی در کنار خود دارند و حتی به مرور این آکادمی تبدیل به دانشگاه می‌شود. به عنوان نمونه شرکت فولکس واگن امروزه بخش عمده‌ای از منابع انسانی خود را از آکادمی خود تامین می‌کند و این افراد پس از آموزش‌های لازم در آکادمی وارد صنعت شده و رشد می‌کنند. ما هم در آکادمی GISP به دنبال این هستیم که سطح علمی همراهان و همکاران خود را ارتقا بدهیم و با بهره‌گیری از دانش روز جهان به میدان بیاییم تا بتوانیم پیشتازی خود را در بازار قطعات یدکی حفظ کنیم. اگر این اتفاق بیافتد کار کردن در این محیط بسیار آسان‌تر می‌شود. امیدواریم بتوانیم این آکادمی را با همراهی تمام همکاران داخل و بیرون شرکت گسترش دهیم. اگر این اتفاق بیافتد تحول مهمی در سیستم آموزش کشور خواهد بود."

وی در پایان افرود:"آموزش‌های این آکادمی مجازی به فراخور نیاز‌های هر یک از همکاران ارائه می‌شود. به طور ویژه در زمینه همکاران ما در نمایندگی‌های فروش برند GISP شاهد عملکرد مثبت و قدرتمندی هستیم و جایگاه فعلی برند نیز نشان دهنده همین موضوع است اما با آموزش مهارت‌های لازم می‌توانیم با هم و به کمک هم به سطح بالاتری ارتقا پیدا کنیم. امکان دانلود و نصب اپلیکیشن برای تمام همکاران و افراد مرتبط با مجموعه GISP و همچنین عموم مردم فراهم شده است و علاقه مندان با ارسال ؟؟؟؟ به ؟؟؟ می‌توانند کد دانلود اپلیکیشن را دریافت کرده و از دوره‌های آموزشی بهره‌مند شوند."

برچسب ها

جی آی اس پی
برگشت به بالا