لیست خودروهای جدیدی که تا آخر ۹۸ به بازار می‌آیند + عکس

عصر خودرو- دو کراس اوور و سه سدان کاملا جدید در کنار اصلاح محدود تعدادی از خودروهای مونتاژ داخل. این فهرست جدیدترین محصولاتی است که در گیر و دار تحریم و مشکلات ناشی از آن قرار است رنگ و لعابی تازه به بازار خودروی کشور بدهد.

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

لیست خودروهای جدیدی که تا آخر ۹۸ به بازار می‌آیند + عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش‌نیوز ،  تنوع محصول که از جمله مشکلات بزرگ دوران تحریم به شمار می‌رود گویا با این برنامه جدید تا حدی کم رنگ خواهد شد اگرچه دیگر خبری از تولیدات به روز جهان نیست و عمده خودروهایی که قصد ورود به بازار را دارند یا ایرانی هستند یا چینی.

در مجموع خودروسازان در شش ماه دوم تلاش دارند از ممنوعیت واردات خودرو و خروج برندهای مشهور از صنعت تولید اتومبیل نهایت استفاده را بکنند و از خلأ به وجود آمده در بازار، کلاهی برای خود بدوزند! نکته عجیب ماجرا حمله اغلب این محصولات به کلاس خودروهای 200 تا 300 میلیونی است که با خروج خودروهای فرانسوی و کره‌ای، کاملا از رقیب خالی شده است. این شما و این 11 مهمان تازه بازار خودرو ایران.

1 - سایپا رهام

گفته می‌شود کار بازطراحی موتور تیبا برای نصب روی رهام مدتی است آغاز شده و احتمالا پیشرانه 1.5لیتری تیبا با ارتقا در ساختار و آلیاژ به‌کار رفته، قدرتی در حدود 110 تا 115 اسب بخار ارائه کند.

طبق شنیده‌های خبرنگار دخل و خرج احتمال نصب سامانه توربوشارژر روی این خودرو بالاست منتها هیچ اطلاعاتی درباره سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها یا بهبود فرآیند احتراق موتور وجود ندارد. رهام اگر با گیربکس اتوماتیک ساخت پانچ و نیز موتور ارتقایافته تیبا به بازار برسد، با توجه به نرخ 100 تا 200 میلیونی که در تیپ‌های مختلف دارد، احتمالا فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

2 - چری تیگو8

نخستین محصول 500 میلیونی چینی‌ها که قرار است به صورت رسمی در کشور تولید و عرضه شود. تیگو8 که فضای کابین آن یادآور محصولات مدرن اروپایی است، متاسفانه در بخش پیشرانه همچنان از نسخه 1.5 لیتری 149 اسبی چری استفاده می‌کند که قطعا برای تحمل وزن یک شاسی‌بلند 1700 کیلویی توان کمی دارد.

با این حال آپشن‌های خوب، طراحی مناسب و نبود رقبای قدر و هم‌رده، احتمالا موجب می‌شود تا این کراس‌اوور هفت نفره به خوبی در بازار نقش‌آفرینی کند

3 - دنا پلاس اتومات

فعلا پیش‌فروش شده و زمان عرضه انبوه آن به بازار، بهار سال 99 اعلام شده ولی گفته می‌شود نمونه‌های اولیه خودرو در زمستان 98 به برخی مشتریان تحویل می‌شود تا میزان رضایت‌مندی و سطح کارکرد خودرو مشخص شود. این نسخه جدید از دنا پلاس که تجهیزاتی مشابه با سری دنده دستی دارد، به یک جعبه دنده شش سرعته AT مجهز شده که از سیستم «تورک کانورتر» یا همان مبدل گشتاور بهره می‌برد.

همچنین بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، دنا پلاس اتوماتیک برای هماهنگی کامل با شرایط آب و هوایی ایران از سامانه مبدل انتقال حرارت جعبه دنده‌های هشت سرعته استفاده کرده است. خودرویی که احتمالا با ورود به بازار، نرخ دنا پلاس را در مرز 200 میلیون تومان قرار می‌دهد.

4 - جک T8

یک پیکاپ کوچک و چینی که ظاهری بسیار زمخت و امکاناتی به روز دارد و خدارا شکر از موتور 2400سی‌سی میتسوبیشی بهره نبرده است! گیربکس 6 سرعته دستی، سیستم دودیفرانسیل، موتور 2 لیتری توربو و 190اسبی در کنار گشتاور 290 نیوتن‌متری از جمله مشخصات این بارکش جدید چینی است.

خودرویی که به طرزی زشت و غیرقابل باور در پوزه جلو قصد تقلید از محصولات امریکایی نظیر شورلت سیلورادو را داشته و کابین خودرو نیز تقلیدی آشکار از نسل قبل شورلت مالیبو است. این وانت 5.32 متری احتمالا قیمتی بیش از 250 میلیون تومان خواهد داشت.

5 - پژو 207 پانوراما

با اعلام جزییات دقیق فنی و میزان پیش‌پرداخت پژو207 مجهز به سقف پانوراما، نخستین خودروی تولید داخل با این ویژگی در شرف ورود به بازار است. سقف پانورامای پژو 207 که گویا با کمک پژو و از روی نسخه مشابه هاچ‌بک 208 طراحی و ساخته شده، فاقد سانروف یا امکان باز شدن است و اصطلاحا مون‌روف یا صفحه‌ای شیشه‌ای برای ورود نور و دیدن آسمان است.

چیزی که فضای داخل اتاق را صمیمی‌تر کرده و کیفیت رفاه سرنشینان را در خودرو افزایش می‌دهد. گفته شده احتمالا نرخ کارخانه‌ای دو نسخه دنده دستی و اتومات پژو 207 مجهز به سقف پانوراما 100 و 125 میلیون تومان باشد که احتمالا این عدد با ورود به بازار و وجود تقاضا، تا نرخ‌های 130 و 175 میلیون تومان هم افزایش خواهد یافت.

6 - جک S4

یک چینی دیگر که گفته می‌شود قرار است فاصله بین اس3 و اس5 را پر کند و البته طرحی سردرگم، عجیب و نچسب دارد. در واقع اگر محصولات قبلی جک در ایران با تقلید از هیوندای تا حدی برای بیننده قابل فهم بودند و هویتی مشخص داشتند، حالا جک اس4 یک موجود مهیب و ناشناخته است که کمتر کسی بدون دیدن نام جک آن را می‌شناسد.

اس4 که احتمالا بیش از 230 میلیون تومان نرخ خواهد داشت، باید به زودی با هایما اس5، هاوال اچ2 و ام‌وی‌ام X33 روبه رو شود.

7 - فیس‌لیفت‌های سمند و سورن

خانواده سمند با تیراژی نزدیک به 150 هزار دستگاه در سال، مهم‌ترین برند ملی صنعت خودروی ایران و یکی از مهم‌ترین محصولات تولید داخل است که در بین مخاطبان از سطح خاصی از اقبال برخوردار بوده و با طیفی از طرح‌ها در مدل‌های ال‌ایکس، دنا، سورن و... از حدود 2 دهه قبل سهم مناسبی در بازار کشور دارد.

حالا خبر رسیده به زودی فیس‌لیفت جدید ‌دو مدل از محصولات این خانواده یعنی سمند و سورن با فرمی خشن‌تر و اسپرت‌تر از همیشه روانه بازار خواهد شد. خودروهایی که در رده 75 تا 125 میلیون تومان، باید رقابت سختی را با چینی‌های گران‌قیمت و کوچکی مثل جیلی جی‌سی6 اکسلنت آغاز کنند.

8 - هایما فامیلی M5

گفته می‌شود تا اواخر آبان پیش فروش این سدان کشیده چینی شروع می‌شود تا دامنه تولید محصولات برند هایما در ایران بازهم گسترش یابد. فامیلی M5 که با طول 4.69 و فاصله بین دو محور 2.68 خودرویی مشابه محصولات کلاس سدان‌های متوسط شهری است، بدنه اسپرت و کابینی قدیمی اما منظم دارد که آن را تبدیل به گزینه‌ای نسبتا مناسب برای خریداران خودروهای وارداتی می‌کند.

فامیلی M5 که ظاهری اسپرت دارد احتمالا در رده قیمتی 250 میلیونی راهی بازار خواهد شد در حالی که به موتور بنزینی 125 اسبی و 1600سی‌سی در کنار گیربکس 6 دنده اتوماتیک ساخت AISIN ژاپن مجهز است.

9 - پژو301

پژو 301 نیوفیس قرار است تسریع‌کننده فرآیند مرگ خودروهای قدیمی ایران خودرو از جمله 405 باشد. با عرضه گسترده این خودرو در اواخر سال 98 پس از سال‌ها قرار است پای یک سدان پرتیراژ، مدرن و ایمن به بازار کشور باز شود. ایران خودرو در حالی این وعده را داده که در همین رنج، فعلا سه محصول سمند، 405 جی‌ال‌ایکس و رانا را با ابعادی حدود 301 نیوفیس دارد.

خودرویی که با داشتن طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور معادل 4.44، 1.74، 1.47 و 2.65 متری مستقیما بخش میانی بازار سدان‌های ایران را که پر از رقبای ایرانی، چینی، فرانسوی و کره‌ای است هدف قرار خواهد داد و با کمک موتور 115 اسبی EC5، قرار است تلفیقی از یک محصول کم‌مصرف با سدانی آپشنال را به خریداران ایرانی پیشنهاد کند.

10 - ساینا نیوفیس و رفقای نارنجی

این خبر مخصوص است و برای نخستین بار این جا نقل می‌شود. سایپا به غیر از نسخه فیس‌لیفت ساینا، چند خودروی جذاب دیگر هم در بخش طراحی خود آماده کرده که فعلا پشت خط فقدان سرمایه‌گذاری کافی مانده‌اند. سایپا که مدت‌هاست دنبال طراحی یک پلتفرم مشترک با نام SP100 است، قصد دارد یک کراس‌اوور، یک هاچ‌بک و یک خودروی کوچک شهری را در همین چارچوب توسعه یافته برای رهام جلو ببرد.

در طراحی ساختار این پلتفرم از اتومبیل‌های روز جهان در کلاس B و C الهام گرفته شده و به محصولات تویوتا، رنو و نیسان توجه بیشتری شده است. ایده کلی مگاپلتفرم اس پی 100 که با ساخت یک سدان شروع شده و 20 مدل دیگر را هم شامل می‌شود، کاهش هزینه‌ها در نتیجه تولید انبوهی از خودروها با مجموعه‌ای از قطعات یکسان است. نارنجی‌پوشان جاده مخصوص ایده‌های جالبی دارند که فعلا مجال تولید نیافته است.

11 - نسل جدید سمند

از زمانی که علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی به صورت غیرمنتظره مهمان هاشم یکه زارع مدیر معزول ایران خودرو شد و روی بدنه خودروی تازه آبی‌های جاده مخصوص را امضا کرد، گمانه‌زنی درباره سورپرایز ایران خودرو قوت گرفت. حال اظهار نظر تازه رحمانی و دستیارش در ایران خودرو! یعنی مهندس مقیمی درباره عرضه محصولات جدید گویا در همین باره بوده و باید به زودی منتظر رونمایی از این خودرو ایرانی مدرن باشیم. خودرویی که به غیر از محصولات چینی، مستقیما رهام محصول شرکت سایپا را هدف قرار داده است.

گفته می‌شود سمند جدید در کلاس سدان‌های کوچک و مدرن شهری قرار دارد و با فاصله محوری 2.65 متر، چیزی نزدیک به محصولات روز این رده از رنو مگان سدان 2019 تا هیوندای الانترا 2018 است. این خودرو به این ترتیب مستقیما سایپا رهام را نشانه رفته و برای کسب سهم بازار کیا سراتو مونتاژی، چری آریزو5 و مزدا3 مونتاژی به میدان خواهد آمد.

برچسب ها

پژو ۲۰۷پژو ۳۰۱دنا پلاسرهامهایما M۵جک S۴جک T۸
مطالب مرتبط بیشتر
طرح تبدیل حواله خودرو تارا به ۲۰۷ دستی پانوراما جابه جایی هواکش درِ موتور ۲۰۷ براساس الزامات استانداردی واکنش ایران‌خودرو به محتوای تخریبی محصول استاندارد و پرطرفدار دنا طرح تبدیل حواله خودرو تارا به پژو ۲۰۷ + جدول قیمت دناپلاس در دست بررسی است قیمت جدید دنا پلاس دستی ۳۴۹ میلیون تومان اعلام شد آخرین وضعیت تعیین و ابلاغ قیمت جدید دناپلاس‌ دنده‌ای قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود قیمت دناپلاس در جلسه هفته پیش رو تعیین تکلیف می‌شود اعلام جزییات قیمت‌گذاری دناپلاس دستی قیمت دناپلاس ایران خودرو طبق مصوبه شورای رقابت است ۲۰۷ با موتور TU۳ مطابق با الزامات استانداردی است ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ با موتور tu۳ را اعلام کرد پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در انتظار قیمت گذاری است واکنش ایران خودرو به محتواهای تخریبی پژو ۲۰۷ دناپلاس‌های بورسی فروردین ماه تحویل می‌شود معامله ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا ۵ شرط خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابلاغ شد قیمت و زمان عرضه پژو ۲۰۷ در بورس مشخص شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان شد تحویل خودروی دنا مطابق با اطلاعات اعلامی به مشتری دنا قابل عرضه در بورس کالا نیست! ده هزار دنا و پژو ۲۰۷ یازدهم بهمن در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فروخته شده در بورس‌کالا، ۵۰ روز زودتر از موعد در حال تحویل است دنا پلاس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد عرضه ۱۰ هزار دستگاه دنا پلاس امروز در بورس ۱۰ هزار دنا پلاس فردا در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فردا یکشنبه در بورس کالا عرضه می‌شود ایران‌خودرو خواستار لغو عرضه دناپلاس در بورس کالا شد شرایط خرید دنا پلاس ابلاغ شد ۴۵۰۰ دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد شرایط خرید پژو ۲۰۷ و هایما S۸ در بورس اعلام شد مصرف کنندگان موفق به خرید ارزان‌تر پژو ۲۰۷ در بورس کالا شدند بورس کالا میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ شرایط خرید پژو ۲۰۷ ابلاغ شد جزئیات عرضه ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد خریداران پژو ۲۰۷ را ارزان‌تر از بازار آزاد خریدند تامین اعتبار پروژه‌های توسعه محصول با تولید کامل ۲ هزار دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد عرضه ۲۰۰۰ پژو ۲۰۷ در بورس کالا تا ساعتی دیگر شرایط خرید پژو ۲۰۷ ابلاغ شد ۴ هزار دستگاه تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شود بازی بُرد-بُرد تولیدکننده و مصرف کننده خودرو در بورس کالا بورس کالا میزبان عرضه ۲۱۰۰ دستگاه تارا و پژو ۲۰۷ زمان و جزئیات عرضه بعدی تارا و ۲۰۷ در بورس اعلام شد شرایط خرید تارا و پژو ۲۰۷ اعلام شد خبر خوش ایران خودرو برای خریداران در بورس کالا تارا برای نخستین بار در بورس کالا فروخته شد سه دستاورد مهم عرضه خودرو در بورس کالا سود ۲۸ میلیونی خریدار و افزایش درآمد ۱۲۷ میلیونی خودروساز اولین تجربه پژو ۲۰۷ در رینگ معاملات بورس کالا پژو ۲۰۷ با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و زیر قیمت بازار معامله شد شرایط خرید پژو ۲۰۷ در بورس کالا ابلاغ شد آغاز عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا شرایط خرید پژو ۲۰۷ در بورس کالا ابلاغ شد ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ راهی بورس کالا می شود آغاز فروش فوق‌العاده پژو ۲۰۷ ویژه مادران طرح ویژه فروش محصول ۲۰۷ ایران‌خودرو برای مادران جزییات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا منتشر شد ایران‌خودرو درباره عدم تحویل به موقع خودروی دنا پلاس واکنش نشان داد آغاز ثبت نام طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو از فردا تارا و ۲۰۷ در بورس کالا عرضه می‌شود شفاف‌سازی ایران‌خودرو درباره عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تارا و ۲۰۷ فعلا به بورس کالا نمی‌روند تارا و ۲۰۷ در بورس کالا پذیرش شد پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت تولید ۲۰۷ دو رنگ ادامه دارد آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده مشخصات کامل فنی و رفاهی پیکاپ جک T۸ عرضه سه محصول در دو طرح فروش فوق‌العاده و ویژه مادران آغاز فروش محصولات ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر از ۱۰ اسفندماه ۲۰۷ هاچ‌بک دو رنگ به خط تولید رسید استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها هفت محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک‌ساله پیش فروش یک ساله ۵ محصول ایران خودرو پیش فروش دو محصول ایران خودرو آغاز فروش جک J۴ و T۸ از سوی کرمان موتور در ۷ روز آینده تعهدات پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای به روز می‌شود طرح تبدیل حواله‌های سمند دوگانه‌سوز و پژو ۲۰۷ دستی نصب قطعات غیرمجاز، عامل حریق خودروی ۲۰۷ دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه شرایط فروش نقد و اقساط جک T۸ و جک S۳ با مدل ۱۴۰۰ اعلام شد اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو اعلام شد جوان جویای نام یا پیر فرزانه؟ دنا پلاس اتوماتیک «پنج‌ستاره» شد تحویل ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای تا عید صدور دعوتنامه ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک آغاز شد پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است نبرد بیراهه نوردان با چاشنی باربری دنا پلاس قابلیت صادرات به کشورهای CIS را دارد اوج دنا منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند پیش فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا مثل کوه در برابر خارجی‌های بازار دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است هیات رییسه می‌توانست با تصمیم کم هزینه‌‎تر، ‌مانع از تخریب‌های سریالی مجلس شود قیمت‌ دناپلاس توربو اتوماتیک و راناپلاس مشخص شد دنا پلاس، صدرنشین شایسته این روزها و درمان دردش! از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم جزئیات تحویل خودروی دناپلاس به روایت ۶ نماینده مجلس واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟ ماجرای تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان مجلس چیست؟ چرا دنا پلاس توربو پلاس اتوماتیک گرانتر به دست خریداران رسید؟ برنامه ایران خودرو برای تولید ۲۰۷ پانوراما خودرو دنا پلاس اتوماتیک آماده تحویل به مشتریان است تصاویر رسمی دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار تصویب قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت تولید سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ پانورامای هاچ‌بک و صندوق‌دار در ایران خودرو قیمت دنا پلاس چقدر تمام می‌شود؟ پژو ۲۰۷ پانوراما با یک موتور جدید به بازار می‌آید تولید انبوه پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای آغاز شد قیمت کارخانه ای دنا EF۷ افزایش یافت تحویل سه هزار دستگاه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به زودی جک تنومند تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک محصول جدید ایران‌خودرو چه امکاناتی دارد مقایسه خودرو دنا پلاس و پژو پارس اتوماتیک قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد مشخصات فنی شاهین(رهام) مشخص شد (+اطلاعات پیشرانه توربو) ۳۰۱ ایران خودرو در راه است موافقت مدیرعامل سایپا با پیشنهاد تغییر نام "رهام" به "شاهین" شاهین جایگزین رهام می شود؟ مقایسه خودرو پژو ۵۰۸ و پژو ۳۰۱ ویراژ «رهام» خودرو سدان ملی، از سال ۹۹ در جاده‌های کشور اصلاحیه بخش نامه ۴۲۸۱-طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما -بهمن ۹۸ طرح جدید مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما اعلام شد +جدول خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد دناپلاس به سیستم تعویض دنده کابلی تجهیز می‌شود آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از امروز شرایط فروش عادی ایران خودرو ویژه یکشنبه ۲۹ دی ٩٨+جدول پیش فروش دنا پلاس آغاز شد دنا پلاس اتوماتیک نیامده در بازار اوج گرفت! قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول ۸ خودرو جدید وارد بازار می‌شود آماده‌باش زنجیره تامین سایپا برای تولید انبوه "رهام" رهام سال آینده به بازار می‌آید آغاز پیش فروش دنا پلاس توسط ایران خودرو پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما آغاز شد آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما از فردا آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما از چهارشنبه تعمیرات خارج از شبکه ایران‌خودرو علت احتمالی نقص بخاری شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس و پژو ۲۰۷i اعلام شد قیمت دنا در بازار به کجا رسید؟ (۲۰ آبان ۹۸) + جدول فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز شد ۲۰۷ اتومات دو میلیون تومان بالا رفت دنا ۱۰۸ میلیون تومان شد برنامه‌ ایران خودرو برای تولید پژو ۲۰۷ صندوق‌دار طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فردا آغاز می شود جزییات فروش اقساطی ایران خودرو در آخرین روز مهر ماه اعلام شد امتیاز خوب پژو ۳۰۱ در مقابل سراتو و آریز۵ طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد پیش فروش محصولات ایران خودرو از ۲۱ مهرماه آغاز می شود ۳۰۱ ، بهترین هم کلاسی بازار خودروی ایران اوضاع فروش پژو ۳۰۱ در اروپا چگونه است؟ + قیمت نمونه‌های موجود در ایران فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه ۱۷ مهر ۹۸ فروش ویژه محصولات ایران خودرو آغاز شد ۳۰۱ در نیمه نخست سال آینده وارد بازار می شود قلب ایرانی خودروی ۳۰۱ در مدار تولید پژو ۳۰۱ شهریور ۹۹ به تولید انبوه می‌رسد آغاز فروش اعتباری محصولات ایران خودرو ۳۰۱، یک سر و گردن بالاتر از رقبا فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد شرایط فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه پاییز اعلام شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۶ میلیون تومان شد فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه ۲۰ شهریور ۹۸ فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد سه محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال عرضه خواهد شد کدام خودروها هستند؟ پژو ۳۰۱ تا پایان سال روانه بازار می‌شود آغاز فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو جک با بار اضافه! فروش فوری اعتباری ۲ محصول ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری ۲ محصول ایران خودرو پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد بررسی فنی دنا پلاس + مشخصات دناپلاس ایران در نمایشگاه فناوری های نوین مجمع اقتصادی خزر مسافری تازه از سرزمین‌های شرقی آنچه باید درباره خودرو جدید کرمان موتور بدانیم نجات معجزه‌آسای راننده پژو ۲۰۷ از داخل خودروی متلاشی شده دنا پلاس به جدول فروش فوری ایران‌خودرو برگشت شیر فرانسوی، متولدِ ایران را بیشتر بشناسیم فروش فوری ۴ محصول ایران‌خودرو با قیمت های جدید آغاز شد جک S۴ ؛ خودرو جدید کرمان موتور را بشناسید خودکفایی در تولید پژو ۳۰۱ در غیاب پژو فرانسه فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید قیمت جدید خودرو پژو ۲۰۷ دستی اعلام شد شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید اعلام شد قیمت جدید ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۱۶۳ میلیون تومان رسید فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد تولید خودروی پژو ۳۰۱ زمینه‌ساز تولیدات با کیفیت است آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو قیمت جدید دنا پلاس اعلام شد پژو ۳۰۱ با موتور ایرانی عرضه می‌شود قیمت جدید پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مردادماه ۹۸ ۳۰۱ و قلب ایرانی آن بدون حضور پژو خودرو ۳۰۱ را تولید می‌کنیم پژو در قرارداد دوم خود با ایران خودرو متضرر شد احتمال داخلی‌سازی پژو ۲۰۰۸ نبرد پیش از تولد محصول ۳۰۱ ایران خودرو افتخاری برای هر ایرانی است ۳۰۱ توقعات مشتریان را برآورده خواهد ساخت تولید پژو ۳۰۱ ایرانی افتخارآمیز است بازدید وزیر صنعت از پژو ۳۰۱در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید تولید ۳۰۱ گامی در جهت خودروساز شدن است بومی سازی قطعات ۳۰۱ کار جهادی است پرفروش‌ترین خودروهای پژو کدامند؟ بازدید وزیر صنعت از نخستین محصول جهاد خودکفایی ایران خودرو قلب ۳۰۱ ایرانی را بشناسیم داخلی سازی ۳۰۱ و ۲۰۰۸ در پاسخ به بدعهدی پژو شیر فرانسوی که توسط ایرانی‌ها به زانو درآمد محصول جدید ایران خودرو چه مشخصاتی دارد باید بتوانیم محصولات کاملا ایرانی تولید کنیم مدل اتوماتیک بعد از نسخه دستی وارد بازار می‌شود ساخت پژو ۳۰۱، اولین پروژه با بیشترین سطح خودکفایی است گزارش تصویری از آیین گشایش خط تولید پژو‌۳۰۱ عبور صنعت خودروسازی ایران از مونتاژکاری تولید ۱۰۰ هزار دستگاه پژو ۳۰۱ در فاز اول خط تولید آزمایشی محصول ۳۰۱ افتتاح شد خط تولید بدنه محصول ۳۰۱ مجهز به آخرین تکنولوژی روز به بهره برداری رسید فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک ادامه دارد فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک آغاز شد فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک از فردا آغاز می شود طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما شرایط فروش ۲۰۷ دستی و اتومات اعلام شد مشخصات فنی، نرخ و هر آنچه باید در مورد پژو ۳۰۱ بدانید فروش اعتباری ۴ محصول‌ایران‌خودرو آغاز شد آغاز تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ از هفته آینده شروع تولید پژو ۳۰۱ از سه ماه نخست سال آینده آخرین اخبار از تولید پژو ۳۰۱ در ایران از راز قیمت‌گذاری در حاشیه بازار تا پژوی ایرانی ۳۰۱ نماد خودباوری صنعت ایران در شرایط تحریم است پس از پروژه تولید ۳۰۱ به سراغ تولید پژو ۲۰۰۸ می رویم کوچولوهای نه‌چندان ارزان! کف قیمت پژو ۳۰۱ تولید داخل چند تومان خواهد بود؟ سه هزار دستگاه پژو ۳۰۱ امسال تولید می شود رونمایی از پژو ۳۰۱ ایرانی تولید پژو۳۰۱ بدون حضور شرکت پژو پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ادامه پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ایران‌خودرو برای مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک متمم اعلام کرد شرایط مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد دناپلاس ایران خودرو چهار ستاره شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آغاز شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات شرایط پیش‌فروش ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات تولید پژو ۳۰۱ و رُهام به تداوم فعالیت صنعت خودرو کمک می کند دناپلاس ایران خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز می شود ۳۰۰ قطعه ساز داخلی در تولید پژو ۳۰۱ مشارکت دارند ۳۰۰سازنده ایرانی خودرو ۳۰۱ را می سازند برگزاری نخستین نشست مشترک ساپکو و سازندگان پروژه خودرو۳۰۱ «رهام»، خودروی جدید سایپا وارد بازار می‌شود فروش فوری پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ آغاز شد شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ اعلام شد فروش فوری پژو ۲۰۷ از فردا + جزییات افزایش ۲ تا ۱۱۰ میلیون تومانی قیمت انواع پژو آخرین قیمت پژو در بازار قیمت انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول قیمت دنا در بازار ۱۰۸ میلیون تومان با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ بررسی خودرو پژو ۳۰۱ + قیمت کدام محصولات ایران خودرو با مدل ۹۸ وارد بازار شدند آغاز تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ در اواخر سال تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت نهایی پژو ۲۰۷ صندوقدار اتومات تعیین شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ بهمن۹۷ مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین قیمت خودرو پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار + جدول قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول پژو۲۰۷ اتومات به ۱۰۸میلیون رسید جدیدترین قیمت خودرو پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۰۸ میلیون تومان قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی۹۷ پژو ۲۰۷ دنده ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ دی۹۷ رهام، بازدیدکننده‌ها را به غرفه سایپا کشاند قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف پانوراما در سبد محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی۹۷ تولید وانت پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو چه میزان واقعیت دارد؟ قیمت جدید دنا پلاس توربو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ ی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ ی ۹۷ دنا پلاس را بشناسید کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ ی ۹۷ پژو ۲۰۷ دنده‌ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ ی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۷ با ۳۲ میلیون تومان پژو ۲۰۷ بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۷ "هایما M۵ " خودرویی که به زودی وارد بازار ایران می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آذر ۹۷ برخی از امکانات پژو ۲۰۷ حذف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آذر ۹۷ پژو۲۰۷ دنده‌ای ۲ میلیون گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ آذر ۹۷ پژو ۳۰۱ شهریور ۹۸ وارد بازار می‌شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۷ کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۷ افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آبان ۹۷ ۲۰۷ ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آبان ۹۷ نخستین پژو ۳۰۱ از خط تولید گذشت پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۱۳ میلیون تومان شد افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آبان ۹۷ با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ آبان ۹۷ افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت"پژو۲۰۷ اتوماتیک و ساندرو استپ وی" دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۷ قیمت رسمی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک اعلام شد پژو ۳۰۱ گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۷ برای خرید پژو در بازار چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۱۰ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۷ دنا ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد پژو ۲۰۷ گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷، ۱۰۶ میلیون تومانی شد! پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۰۷ میلیون تومان شد افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۷ خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ پژوهای وارداتی ارزان شدند قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۶ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۷ افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس پژو ۲۰۷ گرانتر شد پژو ۲۰۷ ارزانتر شد ریزش قیمت دنا پلاس کدام خودروهای داخلی گران شده‌اند +جدول پژو ۲۰۷ ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ مهر ۹۷ خبر خوش برای خریداران محصولات پژو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ مهر ۹۷ پژو ۲۰۷ اتومات ۵ میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مهر ۹۷ سقوط قیمت پژوهای برجامی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ مهر ۹۷ کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷ کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی پژو ۳۰۱ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مهر ۹۷ لیست جدید نمایندگی‌های ایکاپ در کشور قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ مهر ۹۷ دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ مهر ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۳ میلیون گران شد قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ مهر ۹۷ دنا پلاس توربو ۵ میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ شهریور ۹۷ ۲۰۷ گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ شهریور ۹۷ پژو ۳۰۱ گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ شهریور ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک" ۱۰۶ میلیون تومان" شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ شهریور ۹۷ مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ شهریور ۹۷ دنا پلاس ۱۰۰ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ شهریور ۹۷ با ۹۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ شهریور ۹۷ پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ شهریور ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک در مرز ۱۰۰ میلیون قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ مرداد ۹۷ دنا پلاس ٨٥ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مرداد ۹۷ شرایط فروش مرداد ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ مرداد ۹۷ در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اجرا می شود؛ طرح مطالعه بازار محصول دناپلاس توربو خودروی رهام برای نخستین‌بار در مشهد به‌نمایش درآمد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ مرداد ۹۷ خودروی رهام آغازگر تحولی بزرگ در صنعت خودروی ایران و سایپا خواهد بود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ مرداد ۹۷ پژو ۳۰۱ در آستانه تولید معرفی خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای پژو۲۰۷ اتوماتیک "۵میلیون تومان" گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مرداد ۹۷ آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ تیر۹۷ رهام چهره ای جدید و فراتر از تصور قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر۹۷ "پژو ۲۰۷ اتوماتیک" ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ تیر۹۷ سبقت ۲۰۶ و ۲۰۷ از گرانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ تیر۹۷ آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ تیر۹۷ ۱۸ محصول ایران خودرو گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ خرداد ۹۷ تندر ۹۰ اتوماتیک بخریم یا دنا پلاس؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ خرداد ۹۷ قیمت پژو ۲۰۷ در بازار چقدر است؟ سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را بشناسید! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ خرداد ۹۷ برای خرید پژو ۲۰۷ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ خرداد ۹۷ افزایش قیمت ۱۱ محصول ایران خودرو + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ خرداد ۹۷ جزئیات کامل شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷ دنده‌ای اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ اردیبهشت ۹۷ تجربه رانندگی با پژو ۳۰۱؛ ۱۰ سوال از شیر نوپا قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ اردیبهشت ۹۷ بر سر یک دو راهی متفاوت! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اردیبهشت ۹۷ معرفی ۵ سدان باارزش در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیونی بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ فروردین ۹۷ پژو ۳۰۱ در راه بازار ایران معرفی ۵ هاچ‌بک ۵۰ میلیون تومانی در بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ فروردین ۹۷ شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ اسفند ۹۶ از سمند تا دناپلاس بازدید وزیر صنعت از خط تولید پژو ۳۰۱ پژو ۳۰۱ با داخلی سازی ۵۰ درصدی تولید می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ اسفند ۹۶ هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ ۵۰ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اسفند ۹۶ پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد مرحله جدید فروش نقدی پژو ۳۰۱ از سوی ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ اسفند ۹۶ دنا ۳ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اسفند ۹۶ تا اطلاع ثانوی تعرفه ها بر اساس مصوبه دولت اجرا خواهد شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اسفند ۹۶ معرفی ۱۰ خودروی داخلی که ارزش خرید دارند قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ بهمن ۹۶ ایران خودرو خودروی برقی ساخت (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ بهمن ۹۶ فروش نقدی پژو ۳۰۱ آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ بهمن ۹۶ شرایط فروش نقدی پژو ۳۰۱ منتشر شد آغاز فروش دنا پلاس توربو شارژ از فردا+ جزئیات پژو ۳۰۱ سال آینده وارد بازار خواهد شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ بهمن ۹۶ با ۱۵ میلیون تومان پژ‌و ۲۰۷i بخرید استقبال مشتریان از پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک هاچ بک قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ بهمن ۹۶ شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس توربو ویژه دهه فجر (ظرفیت محدود) قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن ۹۶ فروش ویژه محصولات ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان صادرات ۱۰۰۰ دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی ۹۶ پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ دی ۹۶ جدید ترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی ۹۶ دور جدید پیش فروش خودرو دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ دی ۹۶ قیمت قطعی دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی ۹۶ پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی ۹۶ خودروهای دنا پلاس و رانا وارد بازار عمان می شوند قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی ۹۶ تندر۹۰ پلاس بخریم یا دنا پلاس؟ کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ دی ۹۶ از بین محصولات جدید ایران خودرو دنا پلاس را انتخاب کنیم یا تندر پلاس؟ شاخ‌به‌شاخ پلاس‌ها! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آذر ۹۶ دنا پلاس توربو اتوماتیک در سالن ایران خودرو +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۶ آماده ایم تا تمهیدات لازم برای صادرات خودروهای داخلی را در بودجه ۱۳۹۷ لحاظ کنیم اگر خودروسازی‌ها به اهلش سپرده شوند ۳ ساله یک خودروساز مطرح جهانی خواهیم شد آغاز تولید انبوه دنا پلاس توربو و پژو ۲۰۷ صندوقدار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۶ برای خرید ۲۰۷چقدر باید هزینه کرد؟ پژو ۳۰۱ از اسفندماه تولید می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۶ رشد قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار اعلام شرایط فروش اقساطی پژو ۳۰۱ اتوماتیک برای اولین‌بار مدیرعامل ایکاپ خبر داد : راه اندازی خط تولید پژو ۳۰۱ در حال انجام است قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۶ مقایسه ۵ خودروی اتوماتیک ارزان در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۶ این خودرو دیگر سمند نیست فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU۵ آغاز شد زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU۵ اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ آبان ۹۶ تفاوت دنا پلاس با دنا توربوشارژ چیست؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۶ ظرفیت ثبت نام دنا پلاس تکمیل شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۶ دور جدید پیش فروش دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۶ تولید آزمایشی پژو ۳۰۱ از هفته آینده آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۶ تولید آزمایشی پژو۳۰۱ با بیش از ۴۰درصد داخلی‌سازی از هفته آینده پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱ میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت‌ها قیمت انواع محصولات ایران خودرو۱۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۶ برای خرید پژو ۲۰۷ دنده‌ای چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ آبان ۹۶ پژو ۲۰۷ اتومات یک هفته‎ای ۲.۳ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مهر ۹۶ شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ مهر ۹۶ دلایل استقبال از خودروهای دنده اتومات در بازار ایران دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ مهر ۹۶ برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مهر ۹۶ چند نکته دانستنی از پژو ۲۰۷ جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ مهر ۹۶ رنو ساندرو خودکار بخریم یا پژو ۲۰۷ خودکار؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ مهر ۹۶ خودروی جدید پژو ۳۰۱ با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مهر ۹۶ پژو ۲۰۷ یا پژو ۲۰۸؛ کدام برتر است؟ + عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ شهریور ۹۶ مالیات فروش پژو ۳۰۱ در دفترخانه‌ها ۸۲۰ هزار تومان تعیین شد تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ شهریور ۹۶ خودروی پژو ۳۰۱ غیر قابل فروش شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ شهریور ۹۶ آیا خرید پژو ۲۰۷ جدید به‌صرفه است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ شهریور ۹۶ آیا کوبش جعبه‌دنده خودکار پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ راه حلی دارد؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ شهریور ۹۶ این شیر، غرّان نیست! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ شهریور ۹۶ دنا پلاس ۱ میلیون تومان گران شد + قیمت های جدید خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ شهریور ۹۶ پژو ۲۰۷ و رانا را با اقساط ۲۴ ماهه بخرید پژو پارس سال و ۲۰۷ گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ شهریور ۹۶ شرایط پیش فروش خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد شرایط پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد فروش فوری پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مرداد ۹۶ مظنه خودرو پژو ۲۰۷در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ مرداد ۹۶ آغاز فروش پژو ۳۰۱ با قیمت ۹۴.۹ میلیون تومان + مشخصات فنی پیش فروش محصول جدید دنا پلاس با گارانتی ۳ ساله پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ گران شد افزایش گارانتی دنا پلاس به ۵۰ هزار کیلومتر اولین سری از خودروهای دنا پلاس وارد بازار شد + قیمت قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در مرداد ۹۶ اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۹۶ پژو ۲۰۷ دستی و رانا را اقساطی بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مرداد ۹۶ آغاز دور جدید فروش نقدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک - مرداد ۹۶ تولید "پژو ۳۰۱" آخر امسال شروع می‌شود پژو ۳۰۱ در انتظار ورود به ایران فیس‌لیفت خودروها برای دلبری بازار +تصاویر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر ۹۶ قیمت جدید و قطعی خودروی دنا پلاس اعلام شد فروش اقساطی پژو پارس ، رانا و پژو ۲۰۷ آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ تیر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ تیر۹۶ دناپلاس ایران خودرو با سه ستاره کیفی وارد شد معرفی و مشخصات کامل پژو ۲۰۷ جدید اتوماتیک شرکت ایران خودرو شرایط فروش ۲ محصول جدید ایران‌خودرو برای اولین‌بار سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید شرایط پیش فروش تندر ۹۰ پلاس و دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد آغاز پیش فروش پژو ۲۰۰۸ پژو ۲۰۶ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک وارد بازار شدند! + قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ آغاز شد فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ تحویل دناپلاس ایران خودرو از مردادماه دور جدید پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس آغاز شد حواله‌های خودرو دنا پلاس با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد مشخصات فنی پژو ۳۰۱ که اواخر امسال به بازار می‌آید استقبال کم نظیر از عرضه محصول دناپلاس استقبال بی‌نظیر از اولین طرح پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس تفاوت خودرو دنا پلاس با دنا معمولی چیست؟ (+عکس) شرایط پیش فروش خودرو دنا پلاس اعلام شد تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به ۲۰ هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید ۲۳ محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است پیش فروش دناپلاس فردا آغاز می‌شود گزارش تصویری رونمایی از پژو ۲۰۰۸ و دنا پلاس با حضور روحانی اولین خودروهای تولید دناپلاس به خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو تقدیم شد برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم قیمت دنا پلاس مشخص شد معرفی و مشخصات کامل پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک آشنایی با تازه واردهای بازار خودرو شرایط پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس ویژه نوروز اعلام شد با ۱۵ میلیون تومان ۲۰۷i بخرید کدام خودرو ۴۵ میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ رنو ساندرو، برلیانس یا پژو ۲۰۷؟ پیش فروش ویژه پژو ۲۰۷i آغاز شد الزام وزارت صنایع به ارایه فهرست خودروهای وارداتی مجاز به وزارت بازرگانی رونمایی از ۲۰۷ صندوقدار و دنا پلاس ایران خودرو +قیمت گزارش تصویری از مراسم رونمایی نخستین پژو ۲۰۷i صندوق دار طراحی شده در ایران با ۱۵ میلیون تومان پژو ۲۰۷i بخرید با ۱۵ میلیون تومان ۲۰۷i بخرید پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران پژو ۲۰۷ را تحویل داده ایم با ۱۵ میلیون تومان صاحب ۲۰۷i شوید پژو ۳۰۱، محصول آینده ایران خودرو دچار تغییراتی شد شواری رقابت گام دوم را محکم برداشت قیمت پژو ۲۰۷ آزاد شد اعلام زمان تحویل پژو ۲۰۷ با ۱۵ میلیون تومان صاحب ۲۰۷i شوید با چه شرایطی پژو ۲۰۷ بخریم زمان تحویل پژو ۲۰۷ مشخص شد حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ایران خودرو ۲۰۷ جدید را با چه شرایطی عرضه می کند بازگشت رسمی پژو از تیر ماه شرایط پیش فروش ۲۰۷ اعلام شد ۲۰۷ کروک در ایران پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید قیمت پژو ۲۰۷ مشخص شد آغاز تولید پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در آذربایجان شرقی از سال ۹۰
برگشت به بالا