معرفی ۵ سدان باارزش در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیونی بازار ایران

عصر خودرو -خودروهای سدان به طور خلاصه به همان خودروهای سواری معمولی یا به اصطلاح صندوق دار اطلاق می شود که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی هستند و می توانند دو یا چهار در داشته باشند.

سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

معرفی ۵ سدان باارزش در محدوده ۵۰ تا ۶۰ میلیونی بازار ایران1معرفی 5 سدان باارزش در محدوده 50 تا 60 میلیونی بازار ایران111

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خراسان ، سدان ها متداول ترین شکل طراحی بدنه خودرو را به خود اختصاص می دهند و همان طور که از تعریف آن ها هم پیداست خودروهایی هستند که برای خانوارهای پرجمعیت تر یا آن هایی که بیشتر مسافرت می روند، مناسب ترند. دخل و خرج امروز با جست وجویی در بازار، به سراغ سدان هایی رفته است که قیمتی بین 50 تا 60 میلیون تومان دارند. اگر شما جزو مخاطبان این شماره هستید، تقریباً می شود گفت پنج گزینه اصلی پیش روی شماست.

دنا پلاس

دنا پلاس که نخستین بار، سال 95 رونمایی شد و پس از آن نیز تاکنون ایران خودرو نسخه دنا پلاس توربو را روانه بازار کرده است، از جمله خودروهایی است که می توان با صرف هزینه ای حدود 56 میلیون و 300 هزار تومان آن را از بازار آزاد خودرو خرید. از تفاوت قیمت حدود 8میلیونی این خودرو در بازار نسبت به کارخانه می توان حدس زد که می بایست با یک خودروی پر متقاضی یا دارای متقاضیان راضی مواجه باشیم. موضوعی که گزارش های رسمی تقریباً آن را تایید می کنند. طبق آخرین گزارش رسمی کیفیت خودروها، دنا پلاس با سه ستاره کیفی، وضعیت نسبتاً خوبی دارد. نظرسنجی رسمی از خریداران این خودرو تا نیمه سال 96 نیز نشان می دهد که مشتریان این خودرو از کیفیت اولیه آن رضایت مندی بالایی داشته اند. تا جایی که این خودرو (به رغم رتبه کیفی پایین تر) نمره رضایتی نزدیک به ساندرواستپ وی کسب کرده است. دنا پلاس همانند دنا، از موتور معروف EF7 با قدرت 115 اسب بخار برخوردار است با این تفاوت که برخی ویژگی های مثبت بصری و رفاهی از جمله سان روف، تفاوت هایی در طراحی بدنه و افزایش ضریب ایمنی این خودرو (ایربگ بغل برای راننده و سرنشین) به آن اضافه شده اند. طبق اعلام ایران خودرو، شتاب صفر تا صد دنا پلاس، همانند دنا و 13.5 ثانیه اعلام شده که چندان چنگی به دل نمی زند. مصرف سوخت این خودرو اما حدود 8لیتر در صد کیلومتر است.


برلیانس اچ 330

اچ 330، بزرگ ترین عضو از خانواده برلیانس در بازار فعلی کشور است که توسط پارس خودرو (زیرمجموعه سایپا) عرضه می شود و چند مدل از آن، در محدوده بررسی گزارش ما برای خودروهای 50 تا 60 میلیون تومان می گنجد. این محصول به عنوان یک سدان کامپکت خوش چهره، اقبال نسبتا خوبی میان چینی های موجود در بازار داشته است. این را از نمره خوب رضایت مندی که مشتریان این خودرو سال گذشته به نسخه دستی این خودرو دادند و آن را در رتبه نهم از 35 در بین خودروهای هم رده قیمتی قرار داد، می توان دریافت. البته به گزارش جام جم آنلاین، در برخی موارد از ضعف قطعات یدکی رنج می برد. همچنین این خودرو از نظر کیفیت، جزو خودروهای متوسط بازار به شمار می رود. طبق آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این خودرو سه ستاره کیفی را کسب کرده است که با پژو 206، رانا، آریزو 5و چانگان CS35 برابری می کند. برلیانس اچ 330 از آپشن های نسبتاً متنوع، نظیر سان روف برقی و مولتی مدیا (در مدل اتوماتیک)، میله بسته شدن پنجره ها با ریموت و رایانه سفری بهره می برد. موتور این خودرو با حجم 1500 سی سی 103 اسب بخار قدرت و مصرف سوختی معادل حدود 6.4 لیتر در مدل دنده ای و 6.7 لیتر در مدل اتوماتیک دارد که اگر چه برخی در این رقم ها تشکیک کرده اند، اما باز حداقل روی کاغذ، قابل توجه به نظر می رسد.

از سوی دیگر پارس خودرو، با تغییر موتور اچ 330 و افزایش حجم آن از 1500 به 1650، توان آن را از 103 اسب بخار به 114 اسب بخار افزایش داده است. همچنین ضمن این تغییر، ظاهراً برخی ویژگی های دیگر نظیر شتاب خودرو و قابلیت آن برای مسیرهای شیب دار بهبود قابل توجهی داشته است. این خودرو در مدل 1650 سی سی دنده ای هم اینک در بازار به قیمت 52 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد. مدل 1500 سی سی اتوماتیک آن نیز با امکان مولتی مدیا، حدود 60 میلیون تومان و بدون مولتی مدیا حدود 58 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.


آریو S300 سایپا

سدان دیگر مورد بررسی ما در محدوده 50 تا 60 میلیون تومان، محصولی چینی با رگه های ژاپنی است که سایپا آن را در دو نوع دنده ای و اتوماتیک عرضه کرده است. سایپا، قیمت آریو 1600 دنده دستی را تا لحظه تنظیم این گزارش، 49 میلیون و 834 هزار تومان تعیین کرده که در بازار، با افزایش حدود 700 هزار تومانی، 50 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شود. اما نوع اتوماتیک این خودرو در کارخانه، نزدیک به 58 میلیون تومان قیمت گذاری شده که در بازار نیز در همان حدود به فروش می رسد. آریو در کل خودرویی با ظاهر آرام و هماهنگ است که رگه هایی از طراحی ژاپنی نظیر خودروهای تویوتا در آن دیده می شود. قدرت موتور 1600 سی سی این خودرو حدود 112 اسب بخار است که در نسخه دنده ای مصرفی حدود 6.5 و در مدل اتوماتیک مصرف سوختی حدود 7لیتر دارد. از نقاط مثبت این خودرو تاکنون به ایمنی نسبتاً قابل قبول در مقایسه با دیگر چینی های بازار، ترمزهای نسبتاً مناسب، فضای کافی داخل، مصرف سوخت مناسب و برخی امکانات نظیر نمایشگر لمسی 7اینچ و سان روف برقی اشاره شده است که البته برخی امکانات آن ممکن است در مدل های عرضه شده، متفاوت باشد. با این حال، برخی منتقدان از شنیده شدن صدای نسبتاً زیاد این خودرو در داخل و کیفیت نه چندان خوب مواد به کار رفته در کابین این خودرو (و آن هایی که زودتر به دنبال تعویض خودرو هستند از عدم نقدشوندگی هنگام فروش دست دوم مانند دیگر خودروهای چینی)، گلایه کرده اند. نمونه دنده ای این خودرو، تا نیمه سال گذشته و از بین 35 خودروی بین 25 تا 50 میلیون، رتبه رضایت مندی اولیه ای بهتر از 20 را از منظر خریداران کسب نکرد.


تندر90 پلاس اتوماتیک

تندر 90 فرانسوی، خودرویی بود که به سبب کیفیت بالا، تجهیزات قابل قبول، ایمنی و مصرف سوخت مناسب خیلی زود جای خود را در میان خانواده ها و حتی جوانان باز کرد. تندر 90 که در پارس خودرو و ایران خودرو تولید می شود، پس از مدتی، دچار تغییراتی شد که تندر پلاس اتوماتیک، حاصل تغییرات این خودرو در ایران خودرو بود. خودرویی که نسبت به مدل اولیه، با تغییراتی در حوزه نمای بیرونی، داخلی و ارتقای سطح تجهیزات و نیز گیربکس این خودرو از دنده ای به اتوماتیک همراه شد. اکنون رنو تندر 90 پلاس با کسب چهار ستاره کیفی در ارزیابی های رسمی، با کیفیت ترین سدان اتوماتیک بازار ایران محسوب می شود. انعکاسی از این موضوع را می توان در تفاوت قیمت کارخانه و بازار این خودرو مشاهده کرد. ایران خودروتندر 90 پلاس اتوماتیک را تا لحظه تنظیم این گزارش، 49 میلیون و 172 هزار تومان قیمت گذاری کرده است که از قیمت بازار آن یعنی 57 میلیون و 900 هزار تومان، حدود 9میلیون تومان پایین تر است. قدرت موتور این خودرو مانند ساندرو 105 اسب بخار است. همچنین شتاب صفر تا صد تندر 90 پلاس حدود 11.1 ثانیه و مصرف سوخت آن 8.3 لیتر است که در مجموع قابل توجه است.


پژو پارس اتوماتیک

از پژو پارس اتوماتیک با قیمت 52 میلیون و 300 هزار تومان می توان به ارزان ترین سدان 50 تا 60 میلیونی بازار یادکرد. خودرویی که ظاهر آن یکی از موفق ترین فیس لیفت های طراحی شده در داخل کشور در زمان خودش (و یا شاید تاکنون) است. همچنین به رغم بهره مندی آن از موتور TH5 با قدرت 105 اسب بخار، شتاب (صفر تا صد) نسبتاً پایین 15 ثانیه ای گیربکس آن باعث می شود این خودرو بیشتر برای آن هایی مناسب باشد که طرفدار رانندگی پرهیجان نیستند و از مزیت گیربکس اتوماتیک آن می خواهند برای رانندگی در شهرهای شلوغ بهره ببرند. مصرف سوخت پژو 8.1 لیتری پارس اتوماتیک را شاید بتوان نسبتاً متوسط ارزیابی کرد.

با همه این اوصاف، اگر از منظر قیمت کارخانه بخواهیم نگاه کنیم، پژو پارس اتوماتیک، تا لحظه تنظیم این گزارش با قیمت کارخانه 49 میلیون و 900 هزار تومان، نسبت به رقبای تازه نفس تری نظیر رنو تندر پلاس اتوماتیک یا پژو 207 اتوماتیک، یک بازنده به حساب می آید. پژو پارس اتوماتیک، خودرویی با دو ستاره کیفی است که رتبه چندان خوبی برای این رنج قیمتی نیست.

مالکان این خودرو از پایین بودن کیفیت ساخت و مونتاژ و وجود سر و صدای اضافی در داخل کابین شکایت دارند که شاید بتوان انعکاس این قبیل موارد را در نمره پایین پژو پارس در نظرسنجی از خریداران در خصوص کیفیت اولیه این خودرو، در نیمه نخست سال گذشته مشاهده کرد.

برچسب ها

پژو پارسبرلیانس H۳۳۰دنا پلاستندر ۹۰ پلاسآریو S۳۰۰
مطالب مرتبط بیشتر
توپ پژو پارس دوباره به زمین سازمان استاندارد افتاد! اطلاعیه مهم ایران‌خودرو درباره متقاضیان خودرو پارس شرایط ادامه تولید پژو پارس در سال آینده تشریح شد بالاخره «پژو پارس» از سازمان استاندارد مجوز گرفت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی و بدون بهره ایران‌خودرو برای جایگزین پارس مقصر سردرگمی مشتریان پژو پارس کیست؟ جایگزینی پارس با محصول دارای استاندارد دناپلاس با دو قلب رونمایی شد به دنبال تمدید مجوز تولید پارس هستیم مجوز تولید پژو پارس تمدید نمی شود ۱۱ هزار خودرو دنا پلاس تا ۱۰ روز آینده عرضه می‌شود شرایط فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک اعلام شد ۱۱ هزار دناپلاس تا ۱۵ روز آینده تحویل مشتریان می‌شود ۱۱ هزار دناپلاس از فردا شماره گذاری و روانه بازار می‌شود پژو پارس تا نیمه اسفند مجوز تولید دارد خرید بهترین کفپوش برای محصولات ایران خودرو دنا پلاس دستی EFP ابتدای آذر روانه بازار می شود جزئیات تحویل خودرو‌ پارس به ۷۳۰۰ متقاضی باقی‌مانده تابستان در سامانه یکپارچه‌ قیمت جدید پارس سفارشی و ELX اعلام شد واکنش ایران‌خودرو به محتوای تخریبی محصول استاندارد و پرطرفدار دنا قیمت دناپلاس در دست بررسی است قیمت جدید دنا پلاس دستی ۳۴۹ میلیون تومان اعلام شد آخرین وضعیت تعیین و ابلاغ قیمت جدید دناپلاس‌ دنده‌ای قیمت دنا پلاس اصلاح می‌شود قیمت دناپلاس در جلسه هفته پیش رو تعیین تکلیف می‌شود اعلام جزییات قیمت‌گذاری دناپلاس دستی قیمت دناپلاس ایران خودرو طبق مصوبه شورای رقابت است پژو پارس در صدر انتخاب متقاضیان طرح یکپارچه خودرو تولید پژو پارس در ایران‌خودرو ادامه‌ دارد دناپلاس‌های بورسی فروردین ماه تحویل می‌شود تحویل خودروی دنا مطابق با اطلاعات اعلامی به مشتری دنا قابل عرضه در بورس کالا نیست! دنا پلاس فروخته شده در بورس‌کالا، ۵۰ روز زودتر از موعد در حال تحویل است دنا پلاس ۳۸۰ میلیون تومان معامله شد عرضه ۱۰ هزار دستگاه دنا پلاس امروز در بورس ۱۰ هزار دنا پلاس فردا در بورس کالا عرضه می شود دنا پلاس فردا یکشنبه در بورس کالا عرضه می‌شود ایران‌خودرو خواستار لغو عرضه دناپلاس در بورس کالا شد شرایط خرید دنا پلاس ابلاغ شد تامین اعتبار پروژه‌های توسعه محصول با تولید کامل آغاز فروش فوق‌العاده ۲ محصول ایران‌خودرو ویژه مادران و دارندگان خودروهای فرسوده پژوپارس ۴۵۰ میلیون تومان شد ایران خودرو امسال ۴۰ هزار دستگاه پژو پارس در کرمانشاه تولید می کند ایران‌خودرو درباره عدم تحویل به موقع خودروی دنا پلاس واکنش نشان داد آغاز ثبت نام طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو از فردا پژو پارس رکورددار خرید شد طرح تبدیل حواله پژو ۲۰۶ تیپ ۳ و پارس سال سفارشی طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز تولید انبوه دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده نقص فنی برف‌پاک کن پارس و سمند رفع شد عرضه سه محصول در دو طرح فروش فوق‌العاده و ویژه مادران آغاز فروش محصولات ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر از ۱۰ اسفندماه استمرار صدرنشینی دناپلاس توربو اتوماتیک در ارزیابی ها اعلام زمان قرعه کشی طرح جدید فروش فوری ایران خودرو تولید تمامی محصولات ایران‌خودرو طبق برنامه ادامه دارد پژو پارس با موتور جدید در آستانه ورود به بازار فروش فوق العاده مرحله هجدهم ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۰ پیش فروش دو محصول ایران خودرو دنا پلاس شش‌سرعته دستی در آستانه تولید انبوه طرح تبدیل تندر پلاس اتوماتیک به ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک برای تعهدات فاقد دعوتنامه اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو شرایط جدید فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو اعلام شد دنا پلاس اتوماتیک «پنج‌ستاره» شد دنا پلاس قابلیت صادرات به کشورهای CIS را دارد اوج دنا منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند پیش فروش دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از فردا مثل کوه در برابر خارجی‌های بازار دناپلاس اتوماتیک به ترتیب اولویت ثبت نام درحال واگذاری به مشتریان است هیات رییسه می‌توانست با تصمیم کم هزینه‌‎تر، ‌مانع از تخریب‌های سریالی مجلس شود قیمت‌ دناپلاس توربو اتوماتیک و راناپلاس مشخص شد دنا پلاس، صدرنشین شایسته این روزها و درمان دردش! از تحویل خودرو به نمایندگان مجلس اطلاعی ندارم جزئیات تحویل خودروی دناپلاس به روایت ۶ نماینده مجلس واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان چرا مجلس به نمایندگان خودروی دنا پلاس اتومات داد؟ ماجرای تحویل خودرو دناپلاس به نمایندگان مجلس چیست؟ چرا دنا پلاس توربو پلاس اتوماتیک گرانتر به دست خریداران رسید؟ خودرو دنا پلاس اتوماتیک آماده تحویل به مشتریان است تصاویر رسمی دنا پلاس اتوماتیک منتشر شد معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار تصویب قیمت دناپلاس با نظر خبرگان منتخب شورای رقابت قیمت دنا پلاس چقدر تمام می‌شود؟ قیمت کارخانه ای دنا EF۷ افزایش یافت تحویل سه هزار دستگاه خودروی دنا پلاس اتوماتیک به زودی خودرو برلیانس H۳۳۰ به خط تولید شرکت سایپا بازگشت تحویل خودروی دنا پلاسِ اتومات به مشتریان در آینده نزدیک تولیدروزانه ۸۵ دستگاه پژو پارس در شیراز محصول جدید ایران‌خودرو چه امکاناتی دارد مقایسه خودرو دنا پلاس و پژو پارس اتوماتیک مقایسه خودرو ام وی ام X ۵۵ با برلیانس H ۳۳۰ پارس ایران خودرو سه ستاره کیفی گرفت خط تولید آزمایشی دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک راه اندازی شد TU۵ چه تفاوت‌هایی با سایر خانواده پژو پارس‌ دارد؟ دناپلاس به سیستم تعویض دنده کابلی تجهیز می‌شود آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از امروز فروش فوری پژو پارس و ۴۰۵ آغاز شد فروش فوری پژو پارس و ۴۰۵ از صبح پنج شنبه ساعت ۱۱ پیش فروش پژو پارس آغاز شد پیش فروش عادی جدید ایران خودرو ویژه ۵ و ۶ بهمن ماه ۹۸ +جدول طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو فروش فوری پژو پارس و ۴۰۵ دوگانه سوز آغاز شد فروش فوری پژو پارس و ۴۰۵ دوگانه سوز از صبح چهارشنبه فروش اعتباری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش اعتباری محصولات ایران خودرو برای یکشنبه ٢٩ دی ٩٨ +جدول شرایط فروش عادی ایران خودرو ویژه یکشنبه ۲۹ دی ٩٨+جدول پیش فروش دنا پلاس آغاز شد دنا پلاس اتوماتیک نیامده در بازار اوج گرفت! قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ جزییات طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه یکشنبه ٢٩ دی ٩٨ +جدول شرایط فروش جدید ایران خودرو ویژه شنبه ٢٨ دی ٩٨+جدول فروش فوری دو محصول ایران خودرو آغاز شد مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول فروش فوری پژو پارس TU۵ اتوماتیک آغاز شد جزییات طرح تبدیل دنا و سورن به «پارس TU۵» پیش فروش عادی سه محصول ایران خودرو آغاز شد پیش فروش عادی ایران خودرو ویژه دوشنبه ٢٣ دی ٩٨+جدول آغاز پیش فروش دنا پلاس توسط ایران خودرو آغاز فروش فوری دو محصول ایران خودرو از صبح پنج شنبه ایران خودرو فردا چه خودرویی را پیش فروش می کند ؟ جزئیات طرح فروش پژو۴۰۵ دوگانه سوز اعلام شد فروش فوری پژو ۴۰۵ و پژو پارس آغاز شد فروش فوری پژو ۴۰۵ و پژو پارس از فردا + جزییات فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش اقساطی پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و پارس TU۵ آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و پارس TU۵ از فردا آغاز فروش ۲ محصول ایران خودرو از فردا پیش‌فروش ۴ محصول ایران خودرو آغاز شد فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش فوری محصولات ایران خودرو از فردا شرایط فروش فوری ایران خودرو در روز سه شنبه فروش اقساطی ۳ محصول ایران خودرو آغاز شد فروش اعتباری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش اعتباری محصولات ایران خودرو از فردا فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش فوری محصولات ایران خودرو از فردا فروش فوری پژو پارس آغاز شد فروش فوری پژو پارس از فردا فروش اقساطی پژو پارس، فردا ۲ آذر فروش فوری اعتباری دو محصول پرطرفدار ایران خودرو آغاز شد فروش فوری اعتباری ایران خودرو فردا آغاز می شود جزییات فروش فوری اعتباری ایران خودرو ویژه ۲۷ آبان ماه سه محصول، جایگزین پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت دنا در بازار به کجا رسید؟ (۲۰ آبان ۹۸) + جدول فروش اقساطی۳ محصول ایران خودرو آغاز شد فروش اقساطی۳ محصول ایران خودرو فردا آغاز می شود فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد پژو پارس ۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شد قیمت پژو پارس به ۴۰۵ نزدیک می‌شود؟ آغاز فروش اقساطی ایران خودرو دنا ۱۰۸ میلیون تومان شد فروش اعتباری محصولات ایران خودرو آغاز شد فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو فردا آغاز می شود جزییات فروش اقساطی ایران خودرو در آخرین روز مهر ماه اعلام شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو پیش فروش محصولات ایران خودرو از ۲۱ مهرماه آغاز می شود فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه ۱۷ مهر ۹۸ فروش ویژه محصولات ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش اعتباری محصولات ایران خودرو فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد شرایط فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو ویژه پاییز اعلام شد فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری جدید محصولات ایران خودرو قیمت محصولات پارس خودرو در بازار ۲۲ شهریور فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه ۲۰ شهریور ۹۸ لیست خودروهای جدیدی که تا آخر ۹۸ به بازار می‌آیند + عکس فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش اقساطی دو محصول ایران خودرو فروش فوری اعتباری ۲ محصول ایران خودرو آغاز شد آغاز فروش فوری اعتباری ۲ محصول ایران خودرو فروش فوری اعتباری ۳ محصول ایران خودرو آغاز شد بررسی فنی دنا پلاس + مشخصات دناپلاس ایران در نمایشگاه فناوری های نوین مجمع اقتصادی خزر فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو آغاز شد دنا پلاس به جدول فروش فوری ایران‌خودرو برگشت فروش فوری ۴ محصول ایران‌خودرو با قیمت های جدید آغاز شد قیمت جدید پژو پارس سال اعلام شد فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو با قیمت های جدید اعلام شد قیمت جدید ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو قیمت جدید دنا پلاس اعلام شد قیمت جدید پژو پارس سال اعلام شد نبرد پیش از تولد قیمت روز محصولات پارس خودرو در بازار فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو آغاز شد آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو روند کاهش قیمت برخی خودروهای پارس خودرو آغاز فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو ویژه تیرماه محصولات پارس خودرو چند قیمت است؟ پژو پارس ۱۰۴ میلیون تومان شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد آغاز فروش فوری سه محصول ایران خودرو شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ادامه پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ادامه دارد ایران‌خودرو برای مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک متمم اعلام کرد شرایط مشارکت در تولید دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد دناپلاس ایران خودرو چهار ستاره شد پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک آغاز شد سقوط مرگبار پژو پارس در محور سادات- چرام شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات شرایط پیش‌فروش ایران خودرو به مناسبت عید فطر اعلام شد شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد +جزییات دناپلاس ایران خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز می شود فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس ال ایکس آغاز شد شرایط فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس ال ایکس اعلام شد فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس آغاز شد شرایط فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس اعلام شد چرا برلیانس گران شد؟ فروش فوری محصولات ایران‌خودرو آغازشد قیمت برخی محصولات پارس خودرو در بازار فروش فوری محصولات ایران خودرو فردا آغاز می شود فروش فوری پژو ۲۰۶ صندوق دار و پارس سال آغاز شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو در بازار آخرین قیمت پژو در بازار آغاز فروش فوری محصولات ایران‌خودرو فروش فوری۲ محصول ایران خودرو از ساعت ۱۰ صبح فردا ۳ اردیبهشت ۹۸ قیمت دنا در بازار ۱۰۸ میلیون تومان عرضه پژو پارس و ۲۰۶ صندوقدار در دومین روزفروش فوری تنظیم بازار سال۹۸ با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ فردا؛ آغاز فروش فوری ۲ محصول ایران خودرو قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول قیمت انواع پژو پارس در بازار + جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار آغاز فروش فوری پژوپارس و ۲۰۶ سدان های پرفروش چینی مابین ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون؛ کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟ خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ بهمن۹۷ مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد لیست قیمت حاشیه بازار خودروهای سایپا و پارس خودرو پژو پارس اتوماتیک در نفت چاله تولید می شود قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ بهمن۹۷ ایران خودرو قیمت ۶ محصول خود را کاهش داد مشخصات برلیانس H۳۳۰ دنده‌ای + تصاویر قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن۹۷ شماره گذاری پژو پارس دوگانه سوز متوقف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۶ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ بهمن ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳۰ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ دی۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی۹۷ فروش فوری هایما S۵ و پژو پارس اتوماتیک با تحویل ۳۰ روزه آغاز شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی۹۷ قیمت جدید محصولات رنو و برلیانس اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ دی۹۷ با ۷۰ میلیون تومان کدام خودرو را می‌توان خرید؟ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۶ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی۹۷ قیمت جدید دنا پلاس توربو اعلام شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ دی۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی۹۷ خودروی رنو تولید داخل چقدر گران شد؟+جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ دی۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۵ دی ۹۷ پژوپارس ۷۰ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۴ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ ی ۹۷ دنا پلاس را بشناسید قیمت جدید محصولات ایران خودرو منتشر شد پژو پارس رکورد رشد تولید را شکست قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ ی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ دی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ ی ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۸ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آذر ۹۷ بیشترین نوسان قیمتی در محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۴ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ آذر ۹۷ کاهش قیمت تندر پلاس دنده‌ای در بازار کاهش قیمت تندر پلاس دنده‌ای در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۵ آذر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار پژو پارس ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ آذر ۹۷ کاهش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۷ تندر پلاس دنده‌ای ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۷ افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۸ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آبان ۹۷ افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ آبان ۹۷ پارس اتوماتیک ۳ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ آبان ۹۷ دنا پلاس گران شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۷ دنا ۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۷ پژو پارس ۲ میلیون توان گران شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۲ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ آبان ۹۷ افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس توربو قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۶ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ آبان ۹۷ تندر پلاس اتوماتیک ارزان شد افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی دنا پلاس قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ آبان ۹۷ پژو پارس را بشناسید ریزش قیمت دنا پلاس پژو پارس ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۶ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مهر ۹۷ خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۴ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ مهر ۹۷ تندر پلاس دنده‌ای ۴ میلیون تومان ارزان شد تحویل بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱۰ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۱۰ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مهر ۹۷ پارس اتوماتیک ۵ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ مهر ۹۷ دنا پلاس گران شد افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت پژو پارس قیمت انواع محصولات پارس خودرو۵ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ مهر ۹۷ قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۴ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ مهر ۹۷ دنا پلاس توربو ۵ میلیون تومان گران شد کدام خودروهای داخلی ارزان شده‌اند +جدول قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۳ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مهر ۹۷ ریزش ۹ میلیون تومانی قیمت پژو پارس در بازار قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲ مهر ۹۷ پارس اتوماتیک ارزان شد قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو۳۱ شهریور ۹۷ حادثه خونین رانندگی در البرز نوسان H۳۳۰ در بازار چقدر است؟ تلاش برای اصلاح مصوبه تسهیلات هزار میلیارد تومانی خودروسازان قیمت انواع محصولات پارس خودرو۲۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۶ شهریور ۹۷ برلیانس در بازار چند؟ خودروهای ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بازار کدامند؟ ادامه روند کاهشی قیمت خودروها در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۴ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۱ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو ۲۰ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات سایپا ۲۰ شهریور ۹۷ دنا پلاس ۱۰۰ میلیون تومان شد محصولات صفر پارس خودرو چند؟ سدان جوان پسند ایران خودرو چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ شهریور ۹۷ با ۲۰ میلیون تومان صاحب پژو پارس شوید برای خرید برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟ دنا پلاس ٨٥ میلیون تومان شد در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد اجرا می شود؛ طرح مطالعه بازار محصول دناپلاس توربو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مرداد ۹۷ ۱۵۰۰ دستگاه پژو پارس ناقص تکمیل می شود با ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان پارس بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مرداد ۹۷ با ۳۲ میلیون تومان صاحب پژو پارس شوید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ تیر۹۷ اصلاحیه/مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ خرداد ۹۷ تندر ۹۰ اتوماتیک بخریم یا دنا پلاس؟ شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو به مناسبت عید فطر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ خرداد ۹۷ فروش ویژه برلیانس به مناسبت عید فطر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ خرداد ۹۷ سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را بشناسید! شرایط جدید فروش فوری محصولات پارس‌خودرو اعلام شد اختلاف قیمت خودروهای ارزان به ۱۵ میلیون تومان رسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ خرداد ۹۷ ۴ محصول ایران خودرو تا ۴.۸ میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ خرداد ۹۷ شرایط جدید پیش فروش انواع برلیانس اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ اردیبهشت ۹۷ آغاز فروش فوری محصولات پارس‌خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ اردیبهشت ۹۷ امضاهای طلایی دستاورد قیمت گذاری دستوری قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ فروردین ۹۷ قیمت خودرو برلیانس در بازار+جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات پارس خودرو در نمایندگی و بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ اسفند ۹۶ از سمند تا دناپلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ اسفند ۹۶ هیوندای آوانته دنده‌ای دست‌دوم بخریم یا دنا پلاس صفر کیلومتر؟ نبرد در مرز‌ ۵۰ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اسفند ۹۶ تندر پلاس و پژو۲۰۷ گران شد+ جدول قیمت خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ اسفند ۹۶ تولید پارس اتوماتیک درسایت ایران خودرو کرمانشاه قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اسفند ۹۶ صادرات ۳۰۰ دستگاه پژو پارس اتوماتیک به عراق قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اسفند ۹۶ رنو تلیسمان و کولئوس، پرفروش ترین خودروهای سال ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اسفند ۹۶ معرفی ۱۰ خودروی داخلی که ارزش خرید دارند قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ بهمن ۹۶ شرایط فروش برلیانس H۳۳۰ مدل ۹۷ اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ بهمن ۹۶ پیش فروش پارس اتوماتیک از ۲۸ بهمن ماه آغاز می شود قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ بهمن ۹۶ شرایط جدید پیش فروش پژو پارس TU۵ اتوماتیک ایران خودرو خودروی برقی ساخت (+عکس) قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ بهمن ۹۶ با ۱۴ میلیون تومان پژو پارس بخرید آغاز فروش دنا پلاس توربو شارژ از فردا+ جزئیات قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ بهمن ۹۶ شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس توربو ویژه دهه فجر (ظرفیت محدود) قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ بهمن ۹۶ آغاز فروش فوری برلیانس با موتور ۱۶۵۰ سی سی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن ۹۶ صادرات ۱۰۰۰ دستگاه دنا و دناپلاس به بلاروس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن ۹۶ جزئیات فروش ویژه بهمن ماه ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی ۹۶ دور جدید پیش فروش خودرو دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ دی ۹۶ قیمت قطعی دنا پلاس توربو از سوی ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی ۹۶ قیمت قطعی پژو پارس اتوماتیک اعلام شد پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ دی ۹۶ فروش ویژه تندر ۹۰ از سوی ایران‌خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ دی ۹۶ هزینه انتقال سند مدل‌های پژو پارس در دفاتر اسناد رسمی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی ۹۶ خودروهای دنا پلاس و رانا وارد بازار عمان می شوند قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی ۹۶ تندر۹۰ پلاس بخریم یا دنا پلاس؟ کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا کسب مجوز GSO برای خانواده محصولات دناپلاس و رانا قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ دی ۹۶ از بین محصولات جدید ایران خودرو دنا پلاس را انتخاب کنیم یا تندر پلاس؟ شاخ‌به‌شاخ پلاس‌ها! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آذر ۹۶ دنا پلاس توربو اتوماتیک در سالن ایران خودرو +عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۶ تندر‌پلاس یا پژو ۲۰۷ صندوق‌دار؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۶ آماده ایم تا تمهیدات لازم برای صادرات خودروهای داخلی را در بودجه ۱۳۹۷ لحاظ کنیم اگر خودروسازی‌ها به اهلش سپرده شوند ۳ ساله یک خودروساز مطرح جهانی خواهیم شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ آذر ۹۶ طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس بنزینی و دوگانه‌سوز قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۶ این خودرو دیگر سمند نیست فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU۵ آغاز شد زمان پیش فروش دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU۵ اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ آبان ۹۶ آغاز فروش دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو تفاوت دنا پلاس با دنا توربوشارژ چیست؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۶ معرفی و مشخصات پژو پارس اتوماتیک با موتور TU۵ ظرفیت ثبت نام دنا پلاس تکمیل شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۶ دور جدید پیش فروش دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۶ آغاز دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۶ برای خرید خودرو برلیانس چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۱۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸آبان ۹۶ قیمت خودرو برلیانس در بازار با ۱۸ میلیون تومان برلیانس بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آبان ۹۶ برلیانسH۳۳۰ را با اقساط ۳۶ ماهه بخرید دور جدید فروش محصولات شرکت پارس خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مهر ۹۶ ویژگی‌های خانواده پژو با موتور TU۵ دنا یا پژوپارس؟خودروی ایرانی یا فرانسوی؟ دور جدید پیش فروش خودروی دنا پلاس آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ مهر ۹۶ نقد و بررسی پژو پارس ال‌ایکس با ۳۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ مقایسه میان BYD F۳ و برلیانس H۳۳۰ مدل جعبه‌دنده رنو تندر۹۰ پلاس دنده‌ای و خودکار چیست؟! دلایل ریپ زدن دنده‌های ۲ و ۳ و حرکت گهواره‌ای سر پیچ‌ها در پژو پارس! برای خرید خودروی برلیانس اتوماتیک چقدر باید هزینه کرد؟ +جدول قیمت با ۱۶ میلیون تومان تندر۹۰ پلاس اتوماتیک بخرید برای جایگزینی پژو ۲۰۶ اِس‌دی مدل ۹۰ (با برخی تعمیرات موتوری) چه خودروهایی پیشنهاد می‌کنید؟! ۲۰۶ تیپ۲ و پژو پارس گران شد + جدول تحویل خودرو دنا پلاس به خانواده شهدای پلاسکو علت ریپ زدن حین شتاب‌گیری در برخی نمونه‌های صفر کیلومتر پژو پارس سال چیست؟! بدردخورها تا ۶۰ میلیون‌تومان در بازار خودروی ایران! فروش اینترنتی محصولات پارس‌خودرو آغاز شد قدم نورسیده خاندان چینی‌های محبوب نقد و بررسی پژو پارس سال، شیر کهنسال ایران خودرو علت روان نبودن دنده‌های پژو پارس سال چیست؟! قیمت انواع محصولات سایپا ۱۳ شهریور۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ شهریور ۹۶ دنا پلاس ۱ میلیون تومان گران شد + قیمت های جدید خودرو پژو پارس سال و ۲۰۷ گران شد آغاز طرح عید تا عید فروش محصولات پارس خودرو پژو پارس؛ سفیر سرزمین پرشیا در خاورمیانه فروش اقساطی محصولات ایران خودرو ویژه شهریور آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ شهریور ۹۶ فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریور قیمت انواع محصولات سایپا ۳۰ مرداد ۹۶ ۲۱ محصول پارس‌خودرو گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ مرداد ۹۶ محبوس‌ شدن مرد جوان در اتاقک متلاشی‌شده پژو پارس پیش فروش محصول جدید دنا پلاس با گارانتی ۳ ساله واژگونی خودرو در تایباد یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت مظنه خودرو پژو در بازار فروش فوری محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مرداد ۹۶ وضعیت قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار افزایش گارانتی دنا پلاس به ۵۰ هزار کیلومتر اولین سری از خودروهای دنا پلاس وارد بازار شد + قیمت پیش‌فروش نقدی و اقساطی برلیانس H۲۰۰ آغاز شد پیش فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو آغاز شد جدیدترین شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو اعلام شد فیس‌لیفت خودروها برای دلبری بازار +تصاویر شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ تیر ۹۶ مظنه خرید خودرو پژو پارس+ جدول قیمت جدید و قطعی خودروی دنا پلاس اعلام شد چهارستاره کیفی برای تندرپلاس ایران خودرو فروش اقساطی پژو پارس ، رانا و پژو ۲۰۷ آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ تیر ۹۶ پیش فروش تندر پلاس اتوماتیک آغاز شد داغ شدن موتور تولید خودرو در پسابرجام گزارش تصویری از حضور پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز گزارش ویدئویی از غرفه پارس خودرو در نمایشگاه خودرو البرز قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ تیر۹۶ دناپلاس ایران خودرو با سه ستاره کیفی وارد شد فروش پژو پارس LX با پیش پرداخت ۱۵ میلیونی پیش فروش محصولات پارس خودرو آغاز شد تولید اولین خودرو پارس با موتور «تی یو ۵» در مازندران سه محصول مدرن ایران خودرو را بیشتر بشناسید شرایط پیش فروش تندر ۹۰ پلاس و دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد آغاز پیش فروش پژو ۲۰۰۸ فرانسویِ پرطرفدار در گذر از کیلومترها با ۴۰ میلیون‌تومان؛ پارس اتومات یا آوانته؟ ( نقد و بررسی ) بهترین پژو پارس کدام است؟ فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ آغاز شد فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ تحویل دناپلاس ایران خودرو از مردادماه پیش‌فروش محصولات پارس‌خودرو آغاز شد تنها با ۱۶ میلیون تومان تندر۹۰+ (پلاس) اتوماتیک بخرید دور جدید پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس آغاز شد خرید برلیانس H۲۳۰ اتوماتیک چقدر تمام می شود؟ حواله‌های خودرو دنا پلاس با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد استقبال کم نظیر از عرضه محصول دناپلاس استقبال بی‌نظیر از اولین طرح پیش فروش خودروی جدید دنا پلاس تفاوت خودرو دنا پلاس با دنا معمولی چیست؟ (+عکس) شرایط پیش فروش خودرو دنا پلاس اعلام شد تدبیردولت یازدهم در امید بخشیدن به ۲۰ هزار کارگر صنعت خودرو تفاهم نامه تولید ۲۳ محصول جدید هفته آینده امضا می شود خوداتکایی و خودکفایی کشور در سایه توسعه تولید ملی است پیش فروش دناپلاس فردا آغاز می‌شود گزارش تصویری رونمایی از پژو ۲۰۰۸ و دنا پلاس با حضور روحانی اولین خودروهای تولید دناپلاس به خانواده های شهدای آتش نشان پلاسکو تقدیم شد برای اولین بار در صنعت خودرو وارد رقابت جهانی شده‌ایم با ۴۰ میلیون تومان چه ماشین‌هایی می‌توانیم بخریم ؟ خرید اعتباری برلیانس H۳۳۰ با ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت برلیانس H۳۳۰ را با پیش پرداخت ۲۵ میلیون تومانی بخرید پیش فروش تندر۹۰+ (پلاس) اتوماتیک تنها با ۱۶ میلیون تومان مظنه قیمت پژو پارس کارکرده در بازار چقدر است؟ خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم تفاوت قیمت محصولات پارس خودرو خرید اعتباری برلیانس H۳۳۰ با ۱۵ میلیون تومان پیش پرداخت قیمت دنا پلاس مشخص شد با ۵۰ میلیون تومان چه ماشینی بخریم؟ فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس‌خودرو دنا بخریم یا ام‌وی‌ام ۳۱۵؟ زمانی برای انتخاب; پژو ۴۰۵ SLX بخریم یا پارس LX؟ شرایط پیش فروش خودرو جدید دنا پلاس ویژه نوروز اعلام شد رییس جمهور استارت پژوپارس را در فارس زد نرخ خرید و فروش پژو پارس دست دوم چقدر است؟ برلیانس H۳۳۰ را با تسهیلات ۲۰ و ۲۵ میلیون تومانی بخرید کیا سراتو بخریم یا تویوتا کرولا؟ پژو پارس بخریم یا برلیانس H۲۳۰ ؟ فروش ویژه پژو پارس تنها یا ۱۰ میلیون پیش پرداخت پژو پارس LX را با اقساط ۱۲ ماهه بخرید قیمت قطعات خودرو پژو پارس EL X در بازار +جدول فروش فوری پژو پارس بنزینی ویژه دی ماه آغاز شد فروش ویژه پژو پارس با ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت خرید پژو پارس تنها با ۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت فروش اقساطی پژو پارس سال با شرایط ۱۲ تا ۴۸ ماهه کلیدهای انتخاب در بازار خودرو فروش اقساطی پژو پارس از سوی ایران خودرو تاخت‌و‌تاز پایان‌ناپذیر یک شیر پیر پیش بینی تولید ۳۰ هزار دستگاه پژو پارس در ایران خودرو مازندران ایران خودرو پژو پارس را با چه شرایطی به فروش می رساند؟ توقیف یک دستگاه پژو پارس با ۵۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال خلافی در اراک انواع پژو مدل ۹۵ در بازار چند؟ +جدول انواع پژو مدل ۹۵ در بازار چند؟ +جدول تولید روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس پژو پارس در مشهد طعمه حریق شد افزایش۵۸ درصدی تولید خودروهای دوگانه ‌سوز در ایران سمند، پژو پارس، ۴۰۵ و ۲۰۶ تیپ۲ ارزان شد
برگشت به بالا