دلایل استقبال از خودروهای دنده اتومات در بازار ایران

عصر خودرو- در ایــران، ورود خودروهــای آمریکایی از اواخر دهه ۱۹۶۰ رونــق زیادی پیداکــرد. گیربکس‌های اتوماتیک در انواع خودروهای گران‌قیمتی که از آمریکا به کشــور می‌آمــد، اســتفاده میشــد، ولــی مشــکلات ذاتی این خودروهــا خصوصــا در زمان خرابیهای ناشــی از عدم کارکرد باتری که در آن زمان بســیار شایع بود، استقبال از آنهــا را محدود بــه خودروهای بســیار لوکس کرد. بــا تولید خودروهــای جدیــد در ایران با نام هــای آریا و شاهین، اولین خودروهای گیربکس اتوماتیک در ایران تولید شــد.

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

دلایل استقبال از خودروهای دنده اتومات در بازار ایران

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از هفته نامه ایران خودرو ، خــودروی پــژو 207 اتومات یکی از محصولاتی اســت که توســط ایران‌خودرو در بازار کشــورمان عرضه میشــود و به دلیل چالاکی، قابلیت‌های دینامیکی بالا، مصرف ســوخت پایین، موتور قدرتمند، بهره‌مندی از اســتانداردهای روز اروپا و قیمت مناســب از محبوبیت زیادی بین مشــتریان برخوردار اســت. پژو 207 آی صندق دار اتومات با اســتایل زیبــا و طراحی داخلی شکیل، احساس آرامش و وقار خاصی به سرنشینان خود میدهد. فروش پژو 207 آی اتوماتیک برای نخســتین بار توسط ایران‌خودرو در تیرماه امسال آغاز و یک روزه ظرفیت فروش این خودرو توســط مشــتریان تکمیل شد. به همین دلیل در این گزارش قصد داریم به تب خودروهای اتومات در بازار ایران بپردازیم.

در ایــران، ورود خودروهــای آمریکایی از اواخر دهه 1960 رونــق زیادی پیداکــرد. گیربکس‌های اتوماتیک در انواع خودروهای گران‌قیمتی که از آمریکا به کشــور می‌آمــد، اســتفاده میشــد، ولــی مشــکلات ذاتی این خودروهــا خصوصــا در زمان خرابیهای ناشــی از عدم کارکرد باتری که در آن زمان بســیار شایع بود، استقبال از آنهــا را محدود بــه خودروهای بســیار لوکس کرد. بــا تولید خودروهــای جدیــد در ایران با نام هــای آریا و شاهین، اولین خودروهای گیربکس اتوماتیک در ایران تولید شــد. اســتقبال از این خودروها رفته رفته افزایش می یافت و سهم بازار آنها در حال افزایش بود. مشتری پــولدار ایرانی در آن زمان، به آســایش خــود بیشتر از خرابــی فکر میکرد و محبوبیــت خودروهای اتوماتیک آمریکایــی در بازار رفتــه رفته افزایش یافــت. بعدها در کنار محصــولات جنرال موتورز ایران، ایران ناســیونال هــم به عرضه پیــکان اتوماتیــک روی آورد که میتوان آن را گام نخســت در بــازار ایران برای ارتقای ســلیقه مشــتریان خودروهای طبقه متوســط نامیــد. با پیروزی انقلاب اســلامی و شــروع جنگ و تحریمهای آمریکا، خودروهــای اتوماتیک برای دارندگان خود مشکل ســاز شدند. کمبود شــدید باتری، قطعات یدکی و حتی به روز نشــدن فن آوریهای تعمیراتی در کشــور، ســبب شــد تب تقاضای خودروهای اتوماتیک به شدت کاهش پیدا کند و به صفر برســد و حتــی بســیاری از نمونه‌های موجود با گیربکس دســتی تعویض شــود. با پایان جنگ و ورود خودروهای به روز به کشــور، بازار خودروهای اتوماتیک بازیافت نشــد. حتی لوکس ترین خودروهای واردشده به کشــور مجهز به گیربکس های دســتی بودند که نشــان مــیداد مشــتری ایرانی اعتماد از دســت رفتــه خود به فن آوری را بازیابی نکرده است.

ترس‌ها ریخته شد

فربد زاوه، کارشناس خودرو نیز با اشاره به سابقه ورود خودروهای دنده اتومات به بازار ایران میگوید: واردات انواع خودروی لوکس به کشــور بعــد از پیروزی انقلاب اســلامی مجــددا مجــاز شــد و دیگر مشــتری جوان و راحت طلب ایرانــی، خریدار خودروهــای دنده ای نبود. این اســتقبال خــوب از این فــن آوری در کنــار کیفیت بســیار مطلوبتــر گیربکسهای اتوماتیــک در قیاس با محصولات قدیمی، ترس ســایر مشــتریان خودروهای ارزان قیمتتــر را از هزینه نگهداری خودروی اتوماتیک به شــدت کاهش داد و تقاضا بــرای این محصول حتی در خودروهــای ارزانقیمــت افزایــش یافــت.

واقعیت این اســت برای مشــتری ایرانی، خودروهای اتوماتیک دیگر یک کالای لوکس به حســاب نمی آید و مشــتریان خودروهــای ارزانقیمت هم متقاضــی این مدل خودرو هســتند. وی خاطر نشــان میکند: پیشــرفت فن آوری و ارایه انــواع مختلف از این گیربکسهــا با قیمتهای ایین و هزینه نگهداری مناســب، سبب شده است وجود خودروهــای اتوماتیک یــک الزام برای خودروسازان در ســبد محصولاتشــان بشــود. تمایــل بــه آســایش بیشتــر در رانندگی با افزایش درآمدهای مشــتریان به شــدت افزایــش یابد و خودروسازان ایرانی هــم باید با در نظــر گرفتن این مهــم، به اســتفاده از این فن آوری در خودروهــای خــود اهتمــام ورزند. دورنمای روشــن اقتصادی در ایران و رشــد پایدار اقتصادی در سالهای پیش رو، منجر به افزایــش ثروت عمومی و تقویت قابل توجه قدرت خرید مشــتریان میشــود. در واقع در آینده نزدیک مشــتری ایرانی قادر است هزینه بیشتری برای خرید خودرو پرداخت کند. ایــن اضافه پرداخت در ازای دریافت کیفیت بالاتر و مشخصات فنی بهتر باید باشد تا توجیه کننده افزایش هزینه شود.

تب اتومات در بازار

تــب خودروهای اتومــات داخلی این روزهــا در بازار کشــور بــالا گرفته و خودروسازان داخلی ســعی دارند در این میــدان رقابت جدید، گوی ســبقت را از یکدیگر برباینــد. هرچنــد ســالها از ورود اتوماتهــا بــه بازار خودروی کشور میگذرد، با این حال بیشتر میهمانان، مدل های وارداتی و گران قیمت بوده اند. این در شرایطی اســت که هم اکنون مدل های داخلی و ارزان قیمت، به تدریج در حال عرضه شدن از سوی خودروسازان کشور هســتند. حرکت آبی پوشــان جاده مخصوص در عرضه مدل های اتومات، بدون شــک ریشه در نیاز بازار دارد و این مشتریان هستند که خودروسازها را به سمت عرضه محصولات دنده اتوماتیک ســوق داده اند. هرچند از دید بخشــی از مشــتریان، همیــن دنده عــوض کردن های پی درپی نیز جزو لذتهای رانندگی به حســاب می آید و راندن بــا اتومات ها، کمی بیروح جلــوه میکند، با این حال به نظر میرســد ذائقه بیشتر مشــتریان به ســمت دنده اتومات ها چرخیده است.

دلایل استقبال از خودروهای دنده اتومات

ترافیکهای ســنگین و بیماریهــای عضلانی، از جمله عوامل مهمی هســتند که لذت دنده عوض کردن را برای بســیاری از راننــدگان به صفر رســانده و حتی به عذاب تبدیل کرده اســت، از همیــن رو به اتومات ها بیش از پیش رو آمده اند. خودروسازان نیز که طی یکی دو ســال گذشــته با توجه به فضای کسب و کار صنعتی کشــور و مشــکلات بین المللــی بــا رکودی ســنگین، روبــه رو بوده انــد، با درک تغییــر ذائقه بازار، به ســمت عرضه محصولات اتومات رفته و این اتفاق، نوید ایجاد رقابتی ســازنده و به نفــع مشــتری را در بازارخودروی کشــور میدهــد. نکتــه مهمتر ماجــرا اینجاســت که خودروهای عرضه شده، از قیمت نسبتا پایین و مناسبی در مقایســه بــا مدل های وارداتی برخــوردار بوده و این موضــوع میتوانــد مشــتریان بیشتری را جــذب بازار دنده اتوماتیک ها کند.

چرخش مشتریان به سمت اتومات‌ها

محمود صرافین، کارشناس صنعت خودرو میگوید: حرکت خودروسازان در عرضه مدل های اتومات، بدون شــک ریشــه در نیاز بازار دارد و این مشتریان هستندکه خودروســازها را بــه ســمت عرضــه محصــولات دنده اتوماتیــک ســوق داده انــد. وی می افزاید:هــم اکنون خودروسازان داخلی در ابتــدای راه عرضه محصولات اتومــات هســتند البته بــا توجه بــه قدرت خریــد پایین مشــتریان، موفقیت آمیــز بــودن این مســیر، بســتگی مســتقیم بــه »قیمت« دارد، بــه نحوی که اســتقبال از خودروهــای دنده اتوماتیک و بــه تبع آن افزایش انگیزه خودروســازها بــرای عرضه ایــن محصــولات، در گرو قیمت مناسب آنهاست.

دغدغه خریداران کمتر شده

علیرضا پورحسنی کارشناس بازار خودرو، براین باور اســت که شــاید بهبود زیرســاختهای فنی اصلی ترین علت حرکت مشــتریان به ســمت اتومات هاســت. بیش از این مشــتریان استقبال چندانی از خودروهای اتومات نمیکردنــد، چــون نگرانی هایی داشــتند، امــا حالا به واســطه زیرســاخت های بهبــود یافتــه و ایجاد شــده، دغدغــه آنها بــرای خرید محصولات دنــده اتوماتیک کمتر شــده اســت. وی می افزاید:مشــتریان بیشتر از ناحیه مســائلی مانند نبــود و کمبود قطعــه خودروهای اتومــات و همچنین تعمیرات تخصصی آنها احســاس نگرانــی میکردند. در واقع آنها بــه دلیل آنکه گمان میکردنــد قطعات خودروهای اتومات به ســختی یافت میشــود و در صورت خرابی، تعمیر آنها سخت خواهد بود، کمتر به سمت خرید این نوع محصولات می رفتند. بــا این حال هم اکنون شــرایط برای ارایــه خدمات پس از فروش مناســب به خودروهای اتومات فراهم شــده و لوازم یدکی آنها نیز در دســترس اســت و از همین رو دیگر نگرانی های گذشته وجود ندارد.

اختلاف مصرف سوخت دنده ای و اتومات

کریمی ســنجری، کارشــناس فعال بازار خودرو نیز میگوید: به نظر میرســد مســائل دیگــری نیز در عدم اســتقبال مشــتریان از خودروهای اتومات (در گذشته) وجود داشــته اســت؛ از جملــه مصرف ســوخت بیشتر نسبت به مدل های دنده ای اختلاف مصرف خودروهای اتومات در مقایســه بــا مدل های دنــده ای خیلی خیلی جزیی اســت. بنابراین فکر نمیکنم این مصرف سوخت اصلا به حدی باشــد که توســط رانندگان لمس شــده و ســبب نگرانــی آنهــا شــود.

وی تاکید میکنــد: نکته دیگر اینجاســت که میزان مصرف سوخت خودروهای مختلف به رفتــار رانندگان نیز بســتگی زیادی دارد، به نحــوی که گاهی ممکن اســت یک خــودروی دنده ای بیش از مدل مشــابه اتومات خود ســوخت مصرف کند. ایــن را هم فراموش نکنید که مصرف ســوخت بیشتر، جــزو ذات خودروهای اتومات به شــمار مــیرود و ایراد نیســت. بــا همه اینهــا، خودروهــای اتومــات آن قدر مزیــت دارند که بتوان آنها را برتر از مدل های دنده ای دانســت. به هرحــال خودروهای دنــده اتوماتیک دیگر درد ســر دنده عوض کــردن را ندارنــد و بنابراین دراین ترافیک شدید کلان شهرها، میتواند به کمک مشتریان بیاید.

این کارشــناس بازار پیش بینی میکند: اگر قیمت مناســب باشــد، حدود 80 درصد مشــتریان بــه دنبال محصــولات اتومات هســتد و تنها 20 درصــد آنها به سراغ خودروهای دنده ای میروند. فاصله منطقی میان قیمــت یک خــودروی دنده ای و مدل اتومــات آن، بین پنــج تا 10 میلیون تومان اســت. آنطور که از آمار تولید خودروسازان داخلی برمی آید، آنهــا حرکتی جدی را برای ساخت و عرضه محصولات اتومات آغاز کرده اند. بــازار خودروهای دنده اتومات داخلــی زمانی پررونق خواهد شــد که خودروسازان حواسشان به قیمت آنها باشــد و این محصــولات را تا حد امکان بــا قیمت‌هایی نســبتا پایین (زیر 50 میلیون تومان) عرضه کنند. البته، نیاز به توســعه شبکه خدمات رســانی هم از لحاظ کیفی و هــم کمی بــرای جلــب اطمینان مشــتریان ضروری است. هم اکنون شــرکت های داخلی برای حفظ حیات خود باید نســبت به توســعه مراکز تعمیــر گیربکس‌های اتوماتیک اقدام کنند.

برچسب ها

پژو ۲۰۷دنده اتوماتیک
مطالب مرتبط بیشتر
واکنش ایران خودرو به محتواهای تخریبی پژو ۲۰۷ معامله ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا ۵ شرط خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابلاغ شد قیمت و زمان عرضه پژو ۲۰۷ در بورس مشخص شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۰۰ میلیون تومان شد ده هزار دنا و پژو ۲۰۷ یازدهم بهمن در بورس کالا عرضه می شود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد شرایط خرید پژو ۲۰۷ و هایما S۸ در بورس اعلام شد مصرف کنندگان موفق به خرید ارزان‌تر پژو ۲۰۷ در بورس کالا شدند بورس کالا میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ شرایط خرید پژو ۲۰۷ ابلاغ شد جزئیات عرضه ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد خریداران پژو ۲۰۷ را ارزان‌تر از بازار آزاد خریدند ۲ هزار دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد عرضه ۲۰۰۰ پژو ۲۰۷ در بورس کالا تا ساعتی دیگر شرایط خرید پژو ۲۰۷ ابلاغ شد ۴ هزار دستگاه تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا عرضه می شود بازی بُرد-بُرد تولیدکننده و مصرف کننده خودرو در بورس کالا بورس کالا میزبان عرضه ۲۱۰۰ دستگاه تارا و پژو ۲۰۷ زمان و جزئیات عرضه بعدی تارا و ۲۰۷ در بورس اعلام شد شرایط خرید تارا و پژو ۲۰۷ اعلام شد خبر خوش ایران خودرو برای خریداران در بورس کالا تارا برای نخستین بار در بورس کالا فروخته شد سه دستاورد مهم عرضه خودرو در بورس کالا سود ۲۸ میلیونی خریدار و افزایش درآمد ۱۲۷ میلیونی خودروساز اولین تجربه پژو ۲۰۷ در رینگ معاملات بورس کالا پژو ۲۰۷ با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و زیر قیمت بازار معامله شد شرایط خرید پژو ۲۰۷ در بورس کالا ابلاغ شد آغاز عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا شرایط خرید پژو ۲۰۷ در بورس کالا ابلاغ شد ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ راهی بورس کالا می شود آغاز فروش فوق‌العاده پژو ۲۰۷ ویژه مادران طرح ویژه فروش محصول ۲۰۷ ایران‌خودرو برای مادران ساینا با گیربکس اتوماتیک روانه بازار می شود جزییات پذیرش تارا و پژو ۲۰۷ در بورس کالا منتشر شد آغاز ثبت نام طرح‌های فروش محصولات ایران‌خودرو از فردا تارا و ۲۰۷ در بورس کالا عرضه می‌شود شفاف‌سازی ایران‌خودرو درباره عرضه تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تارا و ۲۰۷ فعلا به بورس کالا نمی‌روند تارا و ۲۰۷ در بورس کالا پذیرش شد پژو ۲۰۷ استاندارد ایمنی عابر پیاده گرفت تولید ۲۰۷ دو رنگ ادامه دارد ۲۰۷ هاچ‌بک دو رنگ به خط تولید رسید هفت محصول ایران خودرو در طرح پیش فروش یک‌ساله قیمت تارا اتوماتیک مشخص شد آسنا اتوماتیک به زودی می آید آمادگی شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو برای ورود «تارا» اتوماتیک آغاز تولید انبوه تارا اتوماتیک با حضور وزیر صمت نسخه اتوماتیک تارا به زودی به بازار می‌آید پیش فروش یک ساله ۵ محصول ایران خودرو در ۷ روز آینده تعهدات پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای به روز می‌شود اشتباهاتی که خودرو اتوماتیک را خراب می‌کند آغاز تولید تارا اتوماتیک از تیرماه امسال طرح تبدیل حواله‌های سمند دوگانه‌سوز و پژو ۲۰۷ دستی نصب قطعات غیرمجاز، عامل حریق خودروی ۲۰۷ اقتصادی‌ترین خودرو اتوماتیک بازار طرح تبدیل تندر پلاس اتوماتیک به ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک برای تعهدات فاقد دعوتنامه تحویل ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای تا عید صدور دعوتنامه ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک آغاز شد پژو ۲۰۷ پانوراما دارای استاندارد ECE اروپا است نکات مهم در رانندگی با خودرو‌های دنده اتوماتیک نکات مهم در رانندگی با خودروهای دنده اتوماتیک برنامه ایران خودرو برای تولید ۲۰۷ پانوراما تولید سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ پانورامای هاچ‌بک و صندوق‌دار در ایران خودرو پژو ۲۰۷ پانوراما با یک موتور جدید به بازار می‌آید تولید انبوه پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای آغاز شد افت محبوبیت گیربکس‌های دستی ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار را بشناسید قیمت جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد اصلاحیه بخش نامه ۴۲۸۱-طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما -بهمن ۹۸ طرح جدید مشارکت در تولید پژو ۲۰۷ دستی پانوراما اعلام شد +جدول آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از امروز شرایط فروش عادی ایران خودرو ویژه یکشنبه ۲۹ دی ٩٨+جدول قیمت انواع خودرو پژو دست دوم چقدر است؟ مظنه پژو دست‌دوم در بازار + جدول پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما آغاز شد آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما از فردا آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما از چهارشنبه تعمیرات خارج از شبکه ایران‌خودرو علت احتمالی نقص بخاری شرایط جدید پیش فروش دنا پلاس و پژو ۲۰۷i اعلام شد فروش محصولات ایران‌خودرو آغاز شد ۲۰۷ اتومات دو میلیون تومان بالا رفت برنامه‌ ایران خودرو برای تولید پژو ۲۰۷ صندوق‌دار ۶ نکته ضروری برای دارندگان خودروی دنده اتومات پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۵۶ میلیون تومان شد لیست خودروهای جدیدی که تا آخر ۹۸ به بازار می‌آیند + عکس سه محصول جدید ایران خودرو که تا پایان سال عرضه خواهد شد کدام خودروها هستند؟ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد نجات معجزه‌آسای راننده پژو ۲۰۷ از داخل خودروی متلاشی شده قیمت جدید خودرو پژو ۲۰۷ دستی اعلام شد قیمت جدید ۵ محصول ایران خودرو اعلام شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۱۶۳ میلیون تومان رسید قیمت جدید پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مردادماه ۹۸ فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک ادامه دارد فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک آغاز شد فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک از فردا آغاز می شود طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ هاچ بک دستی و اتوماتیک پانوراما شرایط فروش ۲۰۷ دستی و اتومات اعلام شد فروش اعتباری ۴ محصول‌ایران‌خودرو آغاز شد یاران روزهای پرترافیک فروش فوری پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ آغاز شد شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷ و پژو ۲۰۶ اعلام شد فروش فوری پژو ۲۰۷ از فردا + جزییات افزایش ۲ تا ۱۱۰ میلیون تومانی قیمت انواع پژو آخرین قیمت پژو در بازار قیمت انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول قیمت جدید خودروی جک S۳ از سوی کرمان موتور اعلام شد با ۱۴۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ کدام محصولات ایران خودرو با مدل ۹۸ وارد بازار شدند تازه ترین قیمت خودروهای داخلی در بازار قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول خودروهای ۱۰۰ تا ۱۵۰میلیونی بازار تهران +جدول قیمت نهایی پژو ۲۰۷ صندوقدار اتومات تعیین شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ بهمن۹۷ مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد جدیدترین قیمت خودرو پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار + جدول قیمت جدید انواع پژو دست دوم در بازار تهران +جدول پژو۲۰۷ اتومات به ۱۰۸میلیون رسید جدیدترین قیمت خودرو پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۰۸ میلیون تومان قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی۹۷ پژو ۲۰۷ دنده ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ دی۹۷ قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد ۲۰۷ و دنا پلاس با سقف پانوراما در سبد محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ دی۹۷ تولید وانت پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو چه میزان واقعیت دارد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ دی۹۷ ۵ عملی که نباید در خودرو های اتوماتیک انجام داد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ دی۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ ی ۹۷ کاهش قیمت برخی خودروهای داخلی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ ی ۹۷ پژو ۲۰۷ دنده‌ای را بشناسید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ ی ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آذر ۹۷ با ۳۲ میلیون تومان پژو ۲۰۷ بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آذر ۹۷ برخی از امکانات پژو ۲۰۷ حذف شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آذر ۹۷ پژو۲۰۷ دنده‌ای ۲ میلیون گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ آبان ۹۷ ۲۰۷ ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آبان ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۱۳ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آبان ۹۷ با ۱۰۰ میلیون تومان چه خودرو‌هایی می‌توان خرید؟ +جدول افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت"پژو۲۰۷ اتوماتیک و ساندرو استپ وی" قیمت رسمی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۷ برای خرید پژو در بازار چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۱۰ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷ گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷، ۱۰۶ میلیون تومانی شد! پژو۲۰۷ اتوماتیک ۱۰۷ میلیون تومان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ آبان ۹۷ خودرو‌های فرانسوی در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۶ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آبان ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۷ پژو ۲۰۷ گرانتر شد پژو ۲۰۷ ارزانتر شد کدام خودروهای داخلی گران شده‌اند +جدول پژو ۲۰۷ ارزانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ مهر ۹۷ پژو ۲۰۷ اتومات ۵ میلیون تومان گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ مهر ۹۷ کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت پژو ۲۰۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ مهر ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک ۳ میلیون گران شد قیمت جدید انواع خودرو پژو در بازار تهران +جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ مهر ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ شهریور ۹۷ ۲۰۷ گرانتر شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ شهریور ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک" ۱۰۶ میلیون تومان" شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ شهریور ۹۷ مظنه فروش پژو کارکرده در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ شهریور ۹۷ با ۹۰ میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ شهریور ۹۷ پژو ۲۰۷ کارکرده در بازار چند؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ شهریور ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ شهریور ۹۷ پژو۲۰۷ اتوماتیک در مرز ۱۰۰ میلیون قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مرداد ۹۷ شرایط فروش مرداد ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۷ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ مرداد ۹۷ معرفی خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای پژو۲۰۷ اتوماتیک "۵میلیون تومان" گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مرداد ۹۷ آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ مرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر۹۷ "پژو ۲۰۷ اتوماتیک" ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ تیر۹۷ سبقت ۲۰۶ و ۲۰۷ از گرانی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ تیر۹۷ آغاز طرح فیروزه‌ای فروش محصولات ایران خودرو قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو۴ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ تیر۹۷ ۱۸ محصول ایران خودرو گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ تیر۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ خرداد ۹۷ قیمت پژو ۲۰۷ در بازار چقدر است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ خرداد ۹۷ برای خرید پژو ۲۰۷ چقدر سرمایه نیاز است؟ + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ خرداد ۹۷ افزایش قیمت ۱۱ محصول ایران خودرو + جدول قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ خرداد ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ خرداد ۹۷ جزئیات کامل شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷ دنده‌ای اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ اردیبهشت ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ فروردین ۹۷ معرفی ۵ هاچ‌بک ۵۰ میلیون تومانی در بازار ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ فروردین ۹۷ شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ فروردین ۹۷ ۵ مورد ممنوعه در خودرو‌های اتوماتیک را بشناسید! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ فروردین ۹۷ فروش نقدی آریو اتوماتیک آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ فروردین ۹۷ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ اسفند ۹۶ پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در شهر رؤیت شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ اسفند ۹۶ دنا ۳ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ اسفند ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ بهمن ۹۶ با ۱۵ میلیون تومان پژ‌و ۲۰۷i بخرید استقبال مشتریان از پیش فروش ۲۰۷ اتوماتیک هاچ بک قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ بهمن ۹۶ فروش ویژه محصولات ایران خودرو در نمایشگاه اصفهان قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ بهمن ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ دی ۹۶ پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ دی ۹۶ جدید ترین شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۴ دی ۹۶ پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو، همزمان با ایام مبارک دهه فجر قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ دی ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ دی ۹۶ نگاهی به ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران؛ ۱+۵ انتخاب اتوماتیک، با کمتر از ۵۰ میلیون! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ آذر ۹۶ آماده ایم تا تمهیدات لازم برای صادرات خودروهای داخلی را در بودجه ۱۳۹۷ لحاظ کنیم اگر خودروسازی‌ها به اهلش سپرده شوند ۳ ساله یک خودروساز مطرح جهانی خواهیم شد آغاز تولید انبوه دنا پلاس توربو و پژو ۲۰۷ صندوقدار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آذر ۹۶ برای خرید ۲۰۷چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ آذر ۹۶ رشد قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آذر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آذر ۹۶ مقایسه ۵ خودروی اتوماتیک ارزان در ایران قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ آبان ۹۶ تعویض دنده‌ بدون ترتیب باعث آسیب به خودرویتان می‌شود؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ آبان ۹۶ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱ میلیون تومان گران شد+ جدول قیمت‌ها قیمت انواع محصولات ایران خودرو۱۰ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ آبان ۹۶ برای خرید پژو ۲۰۷ دنده‌ای چقدر باید هزینه کرد؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ آبان ۹۶ پژو ۲۰۷ اتومات یک هفته‎ای ۲.۳ میلیون تومان ارزان شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱ آبان ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مهر ۹۶ شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷i اتوماتیک اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۵ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۳ مهر ۹۶ تجربه بلندمدت با جک J۵ اتوماتیک؛ برخاسته برای آبروخواهی قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۸ مهر ۹۶ برنامه پژو برای سرمایه گذاری در حوزه خودروهای کار و شاسی بلندهای پریمیوم تشریح شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۶ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۲ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۱ مهر ۹۶ چند ترفند ساده برای خودروهای اتوماتیک قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۰ مهر ۹۶ چند نکته دانستنی از پژو ۲۰۷ جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ مهر ۹۶ رنو ساندرو خودکار بخریم یا پژو ۲۰۷ خودکار؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۴ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳ مهر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲ مهر ۹۶ پژو ۲۰۷ یا پژو ۲۰۸؛ کدام برتر است؟ + عکس قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ شهریور ۹۶ میزان رضایت مشتریان از خودروهای اتومات قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۲ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۱ شهریور ۹۶ آیا خرید پژو ۲۰۷ جدید به‌صرفه است؟ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۰ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۹ شهریور ۹۶ آیا کوبش جعبه‌دنده خودکار پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ راه حلی دارد؟! قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۴ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۳ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ شهریور ۹۶ پژو ۲۰۷ و رانا را با اقساط ۲۴ ماهه بخرید پژو پارس سال و ۲۰۷ گران شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۷ شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۶شهریور ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۵ شهریور ۹۶ شرایط پیش فروش خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک اعلام شد معرفی و مشخصات کامل ساینا اتوماتیک محصولی از شرکت سایپا شرایط پیش فروش جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد فروش فوری پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۳۰ مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۹ مرداد ۹۶ مظنه خودرو پژو ۲۰۷در بازار قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۸ مرداد ۹۶ پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ گران شد قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در مرداد ۹۶ اعلام شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۹۶ پژو ۲۰۷ دستی و رانا را اقساطی بخرید قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۸ مرداد ۹۶ آغاز دور جدید فروش نقدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک - مرداد ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر ۹۶ فروش اقساطی پژو پارس ، رانا و پژو ۲۰۷ آغاز شد قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۷ تیر ۹۶ قیمت انواع محصولات ایران خودرو ۱۵ تیر۹۶ معرفی و مشخصات کامل پژو ۲۰۷ جدید اتوماتیک شرکت ایران خودرو شرایط فروش ۲ محصول جدید ایران‌خودرو برای اولین‌بار کاهش قیمت اتوماتیک های داخلی + جدول پژو ۲۰۶ اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک وارد بازار شدند! + قیمت فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ آغاز شد فروش نقدی و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۷ معرفی و مشخصات کامل پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک خودروهای اتوماتیک زیر ۵۰ میلیون تومان بازار ایران + جدول با ۱۵ میلیون تومان ۲۰۷i بخرید از اولین خودرو ایرانی دنده اتومات در بغداد رونمایی شد کدام خودرو ۴۵ میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟ رنو ساندرو، برلیانس یا پژو ۲۰۷؟ پیش فروش ویژه پژو ۲۰۷i آغاز شد افتتاح خط تولید گیربکس اتوماتیک در هفته آینده الزام وزارت صنایع به ارایه فهرست خودروهای وارداتی مجاز به وزارت بازرگانی رونمایی از ۲۰۷ صندوقدار و دنا پلاس ایران خودرو +قیمت گزارش تصویری از مراسم رونمایی نخستین پژو ۲۰۷i صندوق دار طراحی شده در ایران با ۱۵ میلیون تومان پژو ۲۰۷i بخرید ساینا با گیربکس اتوماتیک به زودی وارد بازار می‌شود با ۱۵ میلیون تومان ۲۰۷i بخرید پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک در حال تست فنی در تهران پژو ۲۰۷ را تحویل داده ایم با ۱۵ میلیون تومان صاحب ۲۰۷i شوید شواری رقابت گام دوم را محکم برداشت قیمت پژو ۲۰۷ آزاد شد اعلام زمان تحویل پژو ۲۰۷ با ۱۵ میلیون تومان صاحب ۲۰۷i شوید خودروهای اتوماتیک زیر ۵۰ میلیون تومان بازار ایران + جدول با چه شرایطی پژو ۲۰۷ بخریم دنده اتومات‌های اقتصادی در بازار ایران زمان تحویل پژو ۲۰۷ مشخص شد حق انتخاب میان چند خودرو در بازار ایران ایران خودرو ۲۰۷ جدید را با چه شرایطی عرضه می کند بازگشت رسمی پژو از تیر ماه شرایط پیش فروش ۲۰۷ اعلام شد ۲۰۷ کروک در ایران پنج پژو آینده ایران‌خودرو را بشناسید قیمت پژو ۲۰۷ مشخص شد آغاز تولید پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ در آذربایجان شرقی از سال ۹۰
برگشت به بالا