رهیاب سخنگو

عصر خودرو- ردیاب‌های خودرو با توجه به کیفیت ساخت آنها و البته امکاناتی که به مشتری ارائه می‌دهند، قیمت می‌خورند.

Saturday 03 September 2016 - 13:05:00

رهیاب سخنگو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اندازه ردیاب‌ها، رزولوشن صفحه در کنار آنتن‌دهی و ... از جمله مهم‌ترین فاکتورهای تعیین قیمت GPS در ایران هستند. با این وسیله کوچک می‌توان به هر کجای کشورمان سفر کرد، بدون آنکه نیار باشد برای یافتن آدرس مشخصی تقلا کنید.
GPS‌ها در ایران با قیمت‌هایی در حدود 300هزار تا یک میلیون تومان عرضه می‌شوند که گرچه قیمت گزافی دارند اما کارایی فوق‌العاده آنها قیمت زیادشان را می‌پوشاند.

برچسب ها

ردیاب خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات نگهبان خودرو چند؟ تولید و صادرات ردیاب خودروی ایرانی نصب تراشه ردیاب خودرو از آبانماه امکان‌پذیر است طرح نصب ردیاب خودرو در خوزستان نهایی شد آغاز اجرای آزمایشی سامانه ردیاب خودرو+جزئیات تجهیز 300 هزار خودرو به سیستم ردیاب تا پایان شهریور امسال افزایش هزینه‌های سرقت با اجرای طرح ردیاب خودرو اجرای طرح نصب ردیاب خودرو اقدام موثری در راستای کاهش جرم سرقت است کارآفرینی محققان ایرانی از طریق تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو رونمایی از سامانه های'ردیاب خودرو'و 'نقاط حادثه خیز' ردیابی خودروهای آف‌رود و تورهای گردشگری در بیابان لوت سیستم ردیاب در خودروها نصب می شود طرح قضایی«نصب ردیاب بر روی خودروها» تا پایان سال اجرا می‌شود خودروهای امدادی در استان همدان به سامانه های ردیاب مجهز شدند با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها با بهره‌گیری از ردیاب‌های خودرو
Back to top