رییس پلیس آگاهی پایتخت:

خودروهای داخلی به ردیاب مجهز شوند

عصر خودرو- رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودروها به ردیاب مجهز شوند.

Wednesday 01 May 2024 - 11:34:00

خودروهای داخلی به ردیاب مجهز شوند

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفت وگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودروها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودروها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و 57 متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد 20 دستگاه خودروی مسروقه، 15 دستگاه موتورسیکلت و 2 هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

برچسب ها

ردیاب خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
لزوم نصب سیم کارت در خودرو با هدف کاهش تصادفات نگهبان خودرو چند؟ تولید و صادرات ردیاب خودروی ایرانی نصب تراشه ردیاب خودرو از آبانماه امکان‌پذیر است طرح نصب ردیاب خودرو در خوزستان نهایی شد آغاز اجرای آزمایشی سامانه ردیاب خودرو+جزئیات تجهیز 300 هزار خودرو به سیستم ردیاب تا پایان شهریور امسال افزایش هزینه‌های سرقت با اجرای طرح ردیاب خودرو اجرای طرح نصب ردیاب خودرو اقدام موثری در راستای کاهش جرم سرقت است کارآفرینی محققان ایرانی از طریق تولید و فروش تجهیزات ردیابی خودرو رونمایی از سامانه های'ردیاب خودرو'و 'نقاط حادثه خیز' ردیابی خودروهای آف‌رود و تورهای گردشگری در بیابان لوت سیستم ردیاب در خودروها نصب می شود طرح قضایی«نصب ردیاب بر روی خودروها» تا پایان سال اجرا می‌شود خودروهای امدادی در استان همدان به سامانه های ردیاب مجهز شدند با این ابزار ساده خودرویتان را با گوشی ردیابی کنید رهیاب سخنگو افزایش ایمنی تردد در جاده‌ها با بهره‌گیری از ردیاب‌های خودرو
Back to top