راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو

عصر خودرو- امروزه با افزایش سرقت انواع ماشین در شهرهای بزرگ موجب شده تا نصب ردیاب جی پی اس برای خودروها یکی از موارد مهمی باشد که باید افراد به آن توجه کنند.

Tuesday 11 January 2022 - 17:56:00

راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، امروزه با افزایش سرقت انواع ماشین در شهرهای بزرگ موجب شده تا نصب ردیاب جی پی اس برای خودروها یکی از موارد مهمی باشد که باید افراد به آن توجه کنند. ردیاب‌های جی پی اس در حال حاضر بیشترین استفاده‌ها را بر روی انواع خودروها، موتورسیکلت‌ها، حیوانات خانگی و اشخاص دارند.
کارشناسان ما در گروه وایزر در نظر دارند تا شما عزیزان را با مشخصات و ویژگی‌های خرید بهترین ردیاب خودرو آشنا کرده تا بتوانید محصولی باکیفیت و متناسب با کاربریتان را خریداری کنید.

ردیاب خودرو و کاربردهای آن
امروزه دیگر دزدگیرهای خودرو جوابگوی همه‌ی نیازمندی‌های کاربران نیستند. دلیل اصلی این امر، غیر قابل استفاده بودن دزدگیر در مواقعی که فاصله‌ی کاربر با وسیله‌نقلیه‌ی خود زیاد است می‌باشد. سامانه‌ی ردیابی وایزر علاوه بر حل این مشکل امکانات متنوعی را برای افزایش هرچه بیشتر امنیت وسیله‌نقلیه‌ی ما فراهم کرده است.

ردیاب جی‌پی‌اس دستگاهی سخت‌افزاری است که در وسیله‌نقلیه‌ی شما نصب می‌شود. این دستگاه از یک سو با کاربر و از سوی دیگر با خودرو یا موتورسیکلت در ارتباط بوده و از این طریق امکان رصد و کنترل وسیله‌نقلیه را ایجاد می‌کند.

نحوه کار ردیاب خودرو
ردیاب یا جی پی اس خودرو را به دلیل ابعاد کوچکی که دارد، به راحتی در هر اتومبیل و همینطور موتورسیکلتی قابل نصب است. در واقع نحوه‌ی کار ردیاب خودرو براساس جی پی اس و سیم‌کارتی است که در درون آن قرار می‌گیرد. موقعیت مکانی توسط جی پی اس دریافت می‌شود و توسط سیم‌کارت برای صاحب خودرو فرستاده می‌‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم که ردیاب خودرو را در محلی دور از چشم و دسترسی نصب کنید تا در صورت سرقت و به راحتی قابل مشاهده و از مدار خارج کردن نباشد.

بهترین ردیاب جی پی اس خودرو باید دارای چه مشخصاتی باشد؟
یکی از موارد مهم در هنگام خرید ردیاب خودرو که باید به آن توجه داشته باشید، دقت جی پی اس می‌باشد. معمولا ردیاب‌‌های موجود در بازار دقتی حدود 5 متر دارند، یعنی موقعیتی که نشان می‌دهد احتمال دارد حداکثر دارای 5 متر خطا باشد، از آنجایی که ممکن است شما به دقت کمتر یا بیشتری از این ردیاب نیاز داشته باشید، باید به دقت آن در هنگام خرید توجه کنید.

ردیاب‌های ماشین از نظر منبع تغذیه به دو دسته تقسیم می‌شوند:

• ردیاب‌هایی که به برق خودرو وصل می‌شوند که به هیچ عنوان از کار نمی‌افتند.
• نوع دیگر ردیاب جی پی اس خودرو که برق خود را از طریق باطری تأمین می‌کند و طبیعتا بهترین gps برای ماشین از این نظر، مورد اول می‌باشد.

ردیاب‌هایی که با باطری کار می‌کنند با توجه به نوع تنظیمات انجام شده، بین 1 الی 20 روز کارکرد دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند. یکی دیگر از مشخصات بهترین ردیاب ماشین، ابعاد دستگاه، استفاده از ردیاب در کنار دزدگیر، ارتباط صوتی با داخل خودرو، هشدار در صورت جا به جایی ماشین به صورت خاموش، ردیابی لحظه‌ای خودرو با موبایل، آنتن‌دهی در تمامی نقاط کشور و امکانات جانبی آن می‌باشد.

امکانات ردیاب خودرو
هر یک از انواع ردیاب های خودرو شرکت وایزر از امکانات و کاربردهای متنوعی برخوردار هستند. همانطور که می‌دانید مجموعه‌ی وایزر تولیدکننده انواع ردیاب‌های F100-R، F150 و B60 می‌باشد که هرکدام دارای ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود هستند.

برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌ها و کاربردهای ردیاب شرکت وایزر، شما عزیزان را با خصوصیات ردیاب جی پی اس F100-R آشنا می‌کنیم:

ردیاب جی ‌‌‌پی ‌‌اس F100-R وایزر مناسب ردیابی‌ همه‌ی خودروهای ایرانی و خارجی است. این رد‌‌یاب یک دزد‌‌گیر ماهواره‌ای با امکانات برنامه‌‌ریزی شده‌‌ی متنوع است که در وسایل‌نقلیه به‌‌ راحتی نصب می‌‌شود و قابلیت‌های متنوع آن به صاحب خودرو امکان نظارت کامل را بر روی وسیله‌نقلیه می‌‌دهد.

با کمک ردیاب خودرو وایزر مدل f100 صاحب خودرو می‌‌تواند در هر لحظه از وضعیت خودروی خود اطلاع دقیق به دست آورد. این اطلاعات نیازی به حضور در کنار وسیله‌نقلیه ندارد بلکه صاحب خودرو در هر محدوده‌‌ی جغرافیایی که باشد، تنها با اتصال به شبکه‌ی اینترنت و یا توسط پیامک اطلاعات را دریافت می‌نماید.

این اطلاعات در قالب هشدارهای گوناگون، لحظه‌‌ی سرقت یا در صورتی که خودرو در اختیار فرد دیگری باشد قابل دریافت است. هشدار می‌تواند شامل مواردی مانند ضربه، روشن شدن خودرو، سرعت خودرو، حرکت، خروج از محدوده‌‌ی جغرافیایی، وضعیت باتری و غیره باشد.

از دیگر ویژگی‌های ردیاب جی پی اس F100-R وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:
• هشدار باز شدن درب خودرو
• قابلیت متوقف کردن خودروی مسروقه
• موقعیت‌یابی دقیق بر روی نقشه
• قابلیت برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو
• قابلیت ارسال هشدار   SOS

بهترین ردیاب خودرو را از کجا بخریم؟
اگر به دنبال ردیاب با امکانات، کیفیت و همینطور قیمت مناسب هستید، ما به شما عزیزان، ردیاب‌های خودروی شرکت وایزر را معرفی می‌کنیم. از ویژگی‌ها و خصوصیات مجموعه وایزر می‌توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

• دارای تیم پشتیبانی تمام وقت
• دارای نمایندگی فعال در سراسر کشور
• توسعه‌ی محصولات منطبق با نیاز مصرف‌کننده
• دارای یک سال گارانتی برای کلیه‌ی محصولات
• محصولات با کیفیت بالا و شایسته‌ی مصرف‌کننده‌ی ایرانی
• تیم فنی و خدمات پس از فروش مجرب با بیش از 15 سال سابقه

ما در وایزر با تکیه بر بیش از 25 سال تجربه و دانش شرکت مادر خود، گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، از سال 1395 آغاز به ارائه‌ی راه‌حل‌های نوین و هوشمند برای افزایش امنیت دارایی‌های شما نموده‌ایم. در آغاز این راه با تمرکز بر روی وسایل‌نقلیه‌ی شخصی در تلاشیم تا با کیفیت و استاندارد بالای محصولات و خدمات خود، سطح بالایی از اطمینان را در میان کاربران به وجود بیاوریم.

تنها کافیست با کارشناسان ما در مجموعه وایزر (www.wizer.ir) تماس گرفته تا شما عزیزان را با ویژگی‌های و کاربردهای متنوع انواع ردیاب‌های خود آشنا کرده تا بتوانید محصول مورد نظر را متناسب با نوع نیازتان خریداری کنید.

برچسب ها

ردیاب خودرو
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top