پانزدهیمن نمایشگاه خودرو شیراز (14)

تخفیف ویژه محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شیراز

عصر خودرو- شرکت وسام موتور نماینده آرین موتور در شیراز محصولات میتسوبیشی را تا سقف 7 درصد تخفیف و با هدیه یک سکه بهار آزادی به فروش می رساند.

Thursday 14 July 2016 - 18:54:00

تخفیف ویژه محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شیراز

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدلهای اوتلندر2016 ، ASX ،لنسر 1800 و میراژ شامل تخفیف یک درصدی می شوند و اوتلندر 2015 با 7 درصد تخفیف به مشتریان میتسوبیشی در این نمایشگاه عرضه می شود.

خریداران محصولات میتسوبیشی علاوه بر بهره گیری از این تخفیف ویژه در طول برگزاری پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز یک سکه بهار آزادی نیز هدیه می گیرند.

همچنین شرکت آرین موتور در طرحی سراسری طی قرعه کشی به سه نفر از مشتریان محصولات میتسوبیشی که تا پایان مرداد ماه اقدام به خرید کنند تور سنگاپور هدیه می دهد.

علاقمندان به بازدید از محصولات میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو شیراز می توانند تا روز جمعه 25 تیرماه به محل نمایشگاه های شیراز ، روبروی سالن حافظ ، غرفه شرکت وسام موتور مراجعه نمایند.
برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به وب سایت آرین موتور www.arian-motor.com مراجعه کنید.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو شیراز 94
مطالب مرتبط بیشتر
حضور محصولات جدید ایران خودرو دیزل در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز در دومین شماره ویژه نامه نمایشگاه خودرو شیراز تازه ها معرفی شدند میراث سوبارو در شیراز معرفی شد امروز، رونمایی از جدیدترین محصول بهمن موتور معرفی v5 ، نخستین محصول اختصاصی خودروسازان راین به بهانه معرفی در نمایشگاه خودرو شیراز راین به خریداران ولکس در شیراز 1میلیون تومان تخفیف می دهد خودروهای سوبارو را با تسهیلات 100 میلیون تومانی در شیراز بخرید شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از UFI گواهینامه گرفت خبر های خوب ایران خودرو برای نمایشگاه شیراز گزارش تصویری از نخستین روز نمایشگاه شیراز سالن گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه خودرو فارس افتتاح شد نمایشگاه مجازی محصولات ایران خودرو راه اندازی شد اولین شماره ویژه نامه چهاردهمین نمایشگاه خودرو شیراز منتشر شد تنوع نمایشگاه شیراز به کمک رکود بازار می آید عرضه آخرین دستاوردهای ایران خودرو در نمایشگاه شیراز
Back to top