نمایشگاه خودرو شیراز 94 (14)

در دومین شماره ویژه نامه نمایشگاه خودرو شیراز تازه ها معرفی شدند

عصرخودرو: میراث سوبارو ، کپچر، کلیو ، راین V5 و دیگر محصولات معرفی شده توسط خودروسازان در اولین روز چهاردهمین نمایشگاه خودرو شیراز بودند. خودرو امروز در دومین شماره از ویژه نامه نمایشگاه به معرفی این خودروها پرداخته اند.

Wednesday 10 June 2015 - 18:49:00

در دومین شماره ویژه نامه نمایشگاه خودرو شیراز تازه ها معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، مطالب"میراث سوبارو در شیراز معرفی شد"و "پس از کراس اوور کپچر رنو کلیو نیمه دوم امسال از راه می رسد"، به معرفی تازه های ایران خودرو و سیف خودرو در نمایشگاه شیراز پرداخته اند.
در ادامه با "تمایز به سبک راین" با V5 آشنا می شوید و گزارش تصویری اولین روز از فعالیت نمایشگاه خودرو شیراز را می بینید.
در معرفی تازه ها به خودرو بسنده نشده و "نمایشگاه مجازی محصولات ایران خودرو" و "سامانه پیامکی اصل بخرید ایساکو" نیز در این شماره از نشریه مهرفی شدند.
دومین شماره از ویژه نامه نمایشگاه خودرو مشهد اخبار روز صنعت خودرو مانند "الزام جدید برای عرضه کنندگان خودرو در ایران"، "دو محصول پرطرفدار هندی وارد بازار شد"، "تدوین استراتژی هفت ساله کیفی ایران خودرو" و "رونمایی از اولین خودرو الکتریکی کشور توسط مدیران خودرو" را نیز به اطلاع علاقمندان به این صنعت می رساند.
علاقمندان به نمایشگاه های خودرو و هفته نامه خودرو امروز می توانند تا روز 22 خرداد ماه در این نمایشگاه حاضر شده و با خودروامروزی ها در سالن سرو ملاقات کنند.

برچسب ها

نمایشگاه خودرو شیراز 94
مطالب مرتبط بیشتر
Back to top