خاص‌ترین خودرو برقی را ببینید

عصر خودرو: می‌توان گفت اتومبیل مورگان ای‌وی 3 (Morgan EV3) جالب‌ترین اتومبیل الکتریکی جهان است.

Sunday 06 March 2016 - 12:41:00

خاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینیدخاص‌ترین خودرو برقی را ببینید

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مشرق نیوز، این اتومبیل تمام الکتریکی که در بریتانیا ساخته شده، در نمایشگاه ژنو در سوئیس رونمایی شد. یکی از جذابیت‌های این اتومبیل به دلیل سه‌چرخه بودنش است؛ اما این موضوع هیچ اهمیتی ندارد؛ زیرا زیر بدنه Y شکل این اتومبیل که از ترکیب فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده، یک شاسی از جنس چوب درخت زبان گنجشک به کار گرفته شده است.

مطمئناً طراحان شرکت مورگان افراد عجیبی هستند. اتومبیل‌های این شرکت همواره از چوب ساخته شده‌اند. به جز مورگان ای‌وی 3 تمام محصولات این شرکت با استفاده از موتورهای بنزینی به سبک قدیمی ساخته شده‌اند. در نتیجه کاملاً جالب است که شرکت مورگان موفق شده از فناوری قرن بیست‌ویکم بهره بگیرد و در عین حال اصل خود را حفظ نماید.

از نظر محدوده مسافت و عملکرد باید بگوییم این اتومبیل با یک بار شارژ 150 مایل مسافت را طی می‌کند و در کمتر از 9 ثانیه از سرعت 0 به سرعت 62 مایل در ساعت می‌رسد. هنوز قیمت این اتومبیل مشخص نیست؛ اما تولید این سه‌چرخه دوستدار محیط زیست، از اواخر سال 2016 آغاز می‌شود.

برچسب ها

خودروبرقیمورگان
مطالب مرتبط بیشتر
یک خودروی شهری که سوپراسپرت ها را به چالش می کشاند! +عکس شاسی‌بلند برقی هامر سال 2023 به بازار می‌آید فروش خودروهای برقی در اروپا از چین جلو زد تلاش خودروسازی چین در تولید ماسک ایران به جمع پیشگامان شارژ بی‌سیم خودروهای برقی پیوست هدیه کریسمس تسلا به صاحبان خودروهای برقی پیش بینی افزایش فروش خودروهای الکتریکی در چین طی سال آینده میلادی میل فزاینده اروپا به خودروهای پاک فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند توئیت جدید ایلان ماسک در مورد پورشه جنجال آفرید! برقی‌سازی خودروهای هوندا در اروپا بازار خودروهای الکتریکی پررونق می شود پهنه‌بندی ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران مشکل خودروهای برقی با تصفیه آب اقیانوس حل می شود! فولکس به‌دنبال توسعه مدل‌های برقی چشم‌انداز سودآوری برقی‌ها در جنرال موتورز اتوبوس های مدرسه هم برقی شدند رقابت تسلا و نیسان در فروش خودروهای برقی نبوغ فناوری در خودرویی تمام برقی تخصیص بودجه ویژه ب ام و برای خودروهای برقی توضیح سازمان ملی استاندارد درباره حمایت از تولید داخلی چهارچرخ برقی خودروهای برقی میان‌بر فرار از آلودگی آمادگی وزارت نیرو برای تأمین انرژی خودروهای برقی برقی‌ساز چینی و بلند پروازی هایش خودروهای الکتریکی تا سال 2035 به شدت از تقاضای نفت می کاهند شارژ خودروهای الکتریکی ب ام و هوشمند می‌شود مرسدس بنز مفهومی - برقی از راه می‌رسد دولت آلمان به خریداران خودروهای برقی یارانه می‌دهد تکیه بر توانی که نفس هوا را تازه می‌کند ساخت خودرو برقی با ایران را بررسی می کنیم کاهش 2 میلیون بشکه ای تقاضا برای نفت با توسعه خودروهای برقی لبخندخودروهای برقی در بزرگترین بازار جهان خودرویی که توسط «طراح کفش» ساخته شده را ببینید شارژ کردن موبایل با برق خودرو چقدر هزینه دارد؟ تب خودروهای برقی بالا گرفت خودرو مورگان 4- Seater را ببینید لزوم حمایت از تولید خودروهای برقی در کنترل آلایندگی‌ها ساخت خودرو "مورگان" در کرمانشاه «نهایت باتری»، نسخه‌ای نهایی برای اتومبیل‌های برقی معرفی استون مارتین رپید ای کانسپت تمایل ایران به سرمایه‌گذاری مشترک با ژاپن در تولید خودرو برقی و هیبریدی شارژ بی‌سیم خودروهای برقی حین پارک‌کردن یا رانندگی طرح فهام بسترساز ورود خودروهای برقی به حمل و نقل است ارتقای رکورد سرعت جهانی خودرو برقی در نمکزار ماشین مورگان پلاس E را ببینید سریعترین سیستم شارژدهی اتوبوس‌های برقی جهان در چین مورگان ویژه سالگرد مورگان ویژه سالگرد تولید سه‌چرخه برقی جدید بازگشت خودرو افسانه‌ای سه چرخ حمایت از تولید خودروهای هیبریدی با تسهیل واردات پالایش مورگان پلاس 8 به سبک ویلنر
Back to top