مدیر برند شرکت نفت بهران اعلام کرد:

آمادگی "بهران" برای حمایت از طرح های نوآورانه

عصر خودرو- دکتر عباس کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران در حاشیه برگزاری 27امین یست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت , گاز ,پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار عصرخودرو توضیحاتی را در خصوص دلیل حضور این شرکت در نمایشگاه ارائه کرد.

Thursday 18 May 2023 - 09:39:00

آمادگی "بهران" برای حمایت از طرح های نوآورانه

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» شرکت های بزرگ تولید کننده روانکار با توجه به پوشش سراسری محصولاتشان در بازار کشور عموما در نمایشگاه ها برای معرفی خود حضور پیدا نمی کنند و هدفشان از حضور صرفا فراهم کردن یک محیط باز و آزاد برای هم فکری و تعامل با عاملین، مدیران و شرکت ها است. مدیر برند شرکت نفت بهران گفت: بسیاری از موضوعات در نمایشگاه پیگیری می شود چرا که در حقیقت این مکان فرصتی را فراهم می کند تا عوامل بیرونی که با این شرکت همکاری دارند بتوانند در یک فضای عمومی و به دور از مناسبات اداری با مدیران و مسئولان این شرکت ملاقات داشته باشند. بهران یک برند کاملا معرفی شده است و به نوعی می توان گفت رهبر بازار روانکار در کشور به حساب می ایند و به همین دلیل این نمایشگاه و محافل این چنینی محلی برای معرفی این شرکت به حساب نمی آید اما بهران همیشه در نمایشگاه ها با قدرت حضور پیدا می کند تا زمینه ایجاد همکاری های جدید با اراد، شرکت ها و سازمان های جدید را فراهم کند.

وی افزود: بسیاری از جلسات، دیدار ها و پیگیری ها در فضای نمایشگاهی انجام می شود.
کهتری همچنین عنوان کرد: دیدار با عاملین، صنایع و مشتریان صادراتی جز اصلی ترین اهداف این شرکت برای حضور در نمایشگاه است. این اتفاق باعث می شود که دیدار های خوبی از جنس پیگیری و ادامه همکاری های کسب و کار اتفاق بیافتد.
مدیر برند بهران در ادامه افزود: فراخوان های متعددی در حوزه همکاری های نوآوری و فناوری کشور داشتیم و یکی از اهداف اصلی دیگر حضور بهران در این نمایشگاه، ایجاد فرصت های جدید برای جذب ایده های فناورانه و نوآورانه و حمایت ها فناروان و صاحبان ایده است. مجموعه بهران تِک در غرفه این شرکت در نمایشگاه نفت و گاز آماده ایجاد بستر های جدید برای همکاری با صاحبان ایده است.
غرفه شرکت نفت بهران در نمایشگاه در حقیقت یک نسخه فشرده شده از واحد های این شرکت است که به منظور برقراری ارتباط با مراجعین و مشتریان جدید گردهم آمده اند.

برچسب ها

نفت بهران
مطالب مرتبط بیشتر
بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد بهران، برند پیشتاز ایران افزایش ظرفیت 50 میلیون لیتری پالایش شرکت نفت بهران رکورد تولید روغن پایه در شرکت نفت بهران شکسته شد رشد 115 درصدی صادرات شرکت نفت بهران رونمایی از محصول بهران اوج توسط معاون رئیس جمهور قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف نفت بهران تندیس نقره‌ای دو ستاره گرفت تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران شرکت نفت بهران برای سومین سال پیاپی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان معرفی شد پارک 13هزار متری شهدای نفت بهران افتتاح شد بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی خودکفایی ایران در تولید روغن های ترانس و هواپیما توسط شرکت نفت بهران تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» کدام شرکت بانی نخشتین سینمای خودرویی ایران پس از سال ها شد؟ شرکت نفت بهران استخدام می‌کند هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است سوپر رانا پلاس؛ همگام با کیفیت جهانی در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت
Back to top