بیست و ششمین نمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی (4)

فعالیت جدی بهران تک در راستای اجرای اهداف دانش بنیان

عصر خودرو- شتاب دهنده "بهران تک" به عنوان عضو جدیدی از خانواده بزرگ بهران امسال در نمایشگاه نفت و گاز آماده مذاکره با صاحبان ایده در راستای انجام اهداف دانش بنیان حوزه خواهد بود.

Friday 13 May 2022 - 18:05:00

فعالیت جدی بهران تک در راستای اجرای اهداف دانش بنیان1111فعالیت جدی بهران تک در راستای اجرای اهداف دانش بنیان1

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، دکتر عباس کهتری مدیر برند شرکت نفت بهران به خبرنگار عصر خودرو گفت: نمایشگاه نفت و گاز یک میعادگاه برای علاقه مندان به برند بهران است  که این شرکت هرساله با حضور در این نمایشگاه شرایط تعامل و نشست با دوستان، مخاطبان و مشتریان  را فراهم می کند.  وی افزود: امسال علاوه بر این هدف، معرفی مرکز بهران تک است که به عنوان یک شتاب دهنده در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می کند. این مجموعه بر اساس آنچه قبلا هم اعلام شده آماده همکاری برای جذب ایده و همکاری با شرکت های دانش بنیان است. از جمله نتایج مهم این مجموعه تا کنون اجرای طرح توازن ظرفیت بود که به تازگی با حضور رییس بنیاد مستضعفان افتتاح شد. با این طرح افزایش 108 میلیون لیتر افزایش تولید فرآورده های روانکاری را شاهد خواهیم بود و علاوه بر این تولید روغن تایر سبز نیز که از دیگر دست آورد های این طرح است، کشور را از واردات این محصول مهم بی نیاز کرد.

مدیر برند شرکت نفت بهران افزود: برنامه های آینده این شرکت در راستای توسعه فعالیت ها با شرکت های دانش بنیان و استفاده از اکوسیستم نوآوری و صاحبان ایده برای پاسخگویی به نیاز های جدید این صنعت خواهد بود.
کهتری افزود: در نمایشگاه امسال که بعد از چند سال وقفه به دلیل محدودیت های کرونایی امسال دوباره برگزار شده است، تیم کاملی از متخصصین را گرد هم آورده ایم تا بتوانیم ارتباطات را در سطح نمایشگاه برگزار کنیم. این ارتباطات برای ایجاد سرنخ های جدید در راستای مذاکرات آینده در راستای انجام هداف دانش بنیان با صاحبان ایده انجام می شود. وی افزود: در نشست خبری که ظرف چند روز آینده برگزار می شود،در خصوص برنامه های آینده شرکت نفت بهران صحبت های مفصلی خواهد شد.

برچسب ها

نفت بهراننمایشگاه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
مطالب مرتبط بیشتر
بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد بهران، برند پیشتاز ایران افزایش ظرفیت 50 میلیون لیتری پالایش شرکت نفت بهران رکورد تولید روغن پایه در شرکت نفت بهران شکسته شد رشد 115 درصدی صادرات شرکت نفت بهران رونمایی از محصول بهران اوج توسط معاون رئیس جمهور قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف نفت بهران تندیس نقره‌ای دو ستاره گرفت تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران شرکت نفت بهران برای سومین سال پیاپی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان معرفی شد پارک 13هزار متری شهدای نفت بهران افتتاح شد بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی خودکفایی ایران در تولید روغن های ترانس و هواپیما توسط شرکت نفت بهران تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» کدام شرکت بانی نخشتین سینمای خودرویی ایران پس از سال ها شد؟ شرکت نفت بهران استخدام می‌کند هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است سوپر رانا پلاس؛ همگام با کیفیت جهانی در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت
Back to top