توسط مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا اعلام شد:

خودکفایی ایران در تولید روغن های ترانس و هواپیما توسط شرکت نفت بهران

عصر خودرو- جواد اوجی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای در مجموعه نفت بهران اظهار کرد: نفت بهران یکی از 4 شرکت دارای پالایشگاه روغن در ایران است که بیشترین حجم روغن مورد نیاز خودرو‌های بنزینی، دیزلی، کشتی، هواپیما و صنایع مختلف را تامین می‌کند.

Monday 08 June 2020 - 13:45:00

خودکفایی ایران در تولید روغن های ترانس و هواپیما توسط شرکت نفت بهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اوجی با بیان اینکه نفت بهران انواعی از مرغوبترین روغن‌های موتور و صنعتی در کشور را تولید می‌کند گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید انواع محصولات در این مجموعه حدود 460 میلیون لیتر است و با توجه به طرح‌های توسعه‌ای در این مجموعه، بزودی میزان تولید روغن در آن حدود 40 تا 50 میلیون لیتر افزایش می‌یابد و ظرفیت تولید این مجموعه به بیش از 500 میلیون لیتر خواهد رسید.

مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا اضافه کرد: در این طرح‌های توسعه ای، مجموعه بهران برای نخستین بار با تولید انواع روغن ترانس، مطابق با مشخصات مورد تایید و به روز شده وزارت نیرو، کشور را از واردات این محصول بی نیاز خواهد کرد. این در حالی است که تا امروز تاییدیه‌های فنی لازم برای تولید این محصولات اخذ شده و خط تولید این روغن‌ها با ظرفیت بیش از 3 میلیون لیتر راه اندازی شده است.

اوجی با بیان اینکه تولید روغن‌های ویژه هواپیما‌های سبک در قالب پروژه «بهران اوج» انجام خواهد شد افزود: در سال جاری با توجه به اخذ تاییدیه‌های فنی لازم، اولین محصول از این گروه به بازار عرضه شده است و به زودی با تکمیل سبد محصولات هوایی، ایران از واردات انواع روغن هواپیمایی عمومی بی نیاز می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر تولیدات بهران به اکثر کشور‌های همسایه صادر می‌شود و بیشترین صادرات آن به ترکیه، عراق، اقلیم کردستان، سوریه و عمان در حال انجام است.

اوجی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تا امروز برای طرح‌های توسعه‌ای در مجموعه نفت بهران، بیش از 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و در این طرح‌های توسعه ای، بین 40 تا 50 میلیون لیتر به ظرفیت تولیدات این مجموعه اضافه شده است.

برچسب ها

نفت بهران
مطالب مرتبط بیشتر
رکورد شکنی بهران در ماه آخر بهران به عنوان صنعت سبز کشور معرفی شد بهران، برند پیشتاز ایران افزایش ظرفیت 50 میلیون لیتری پالایش شرکت نفت بهران رکورد تولید روغن پایه در شرکت نفت بهران شکسته شد رشد 115 درصدی صادرات شرکت نفت بهران رونمایی از محصول بهران اوج توسط معاون رئیس جمهور قرعه کشی چالش رانندگی بدون تخلف نفت بهران تندیس نقره‌ای دو ستاره گرفت تصویب افزایش سرمایه 360 درصدی بهران شرکت نفت بهران برای سومین سال پیاپی به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان معرفی شد پارک 13هزار متری شهدای نفت بهران افتتاح شد بازدید مدیرعامل بانک ملت از پالایشگاه بهران امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت نفت بهران و پژوهشگاه صنعت نفت افزایش ظرفیت تولید انواع روانکار در شرکت نفت بهران بی نظیرترین سال بهران با رشد شاخص ها و ثبت سود 870 میلیارد تومانی تولید روغن‌ها موتور با استاندارد API-SP توسط شرکت ‌نفت «بهران» کدام شرکت بانی نخشتین سینمای خودرویی ایران پس از سال ها شد؟ شرکت نفت بهران استخدام می‌کند هدف ما خودکفایی کشور در تولید انواع روانکارها است سوپر رانا پلاس؛ همگام با کیفیت جهانی در شرایط تحریم توانسته ایم نیاز صنایع کشور به روانکارها را تامین کنیم شرکت نفت بهران به آخرین سطح تکنولوژی جهانی در عرصه روغن های موتور بنزینی دست یافت تایید افزایش قیمت روانکارها از سوی سازمان حمایت
Back to top